Niin ihanaa kun tulee plussia! Ei pitäisi olla mitään järjestystä, mutta kyllä nää plussat lämmittää enemmän kun nuo yk1 ja "Oho!" tulokset...
Itseä vähän kyrsii. Luin Instasta niin hienon avautumisen siitä, miten yrityksen takia jää elämättä ja miten "En mä tiedä jos vaikka silloin oon raskaana" siirtää asioita. Nyt esimerkiksi firman pikkujoulut on dpo9

Tätä tietenkin huolehdin jo näin kp7 ilman mitään hajua tulevasta ovulaatiosta. But you get the point. Meillä on pieni työyhteisö ja aina HYVIN kosteat bileet. Sitten parjaan, että miten edes luulin olevani raskaana kun pissailen negatikkuja juhlien jälkeen
Mulla on joku 20 käyttämätöntä lomapäivää. Niitäkin säästellyt vaikka "sinne alkuraskauteen sitten niin ei tartte olla asiakkaiden kanssa tai pahoinvoivana töissä." Pitäisköhän nekin nyt vaan käyttää ja nauttia niistä?
Odotusta odottavan aika on pitkä. Ja niin vannoin, että en antaisi sen vaikuttaa. Miehen kanssa iso riita niistä pikkujouluista. Jotenkin tuntuu, että mä olen tässä duossa ainoa, jota kiinnostaa oikeasti panostaa tähän