KiitosTämä oli yk 3 ja luomuna
![]()
Muuten olen kroppaa valmistellut vuoden verran ennen yrityksen alkua ja toivonut,että sillä olisi jotain merkitystä. Katsotaan pysyykö kyytissä ja onko terve. Nyt nautiskelen täysillä, ennen kuin pahoinvointi alkaa tai tulee keskenmeno. Jotenkin syyllinenkin olo, jos pääsi itse näin helpolla, enkä niin millään saata uskoa tätä tai luottaa sen pysyvyyteen... Ugh.
Juu, kannattaa nyt vain nauttia :) Voi hyvinkin mennä kaikki hyvin, eikä tarvitse kokea syyllisyyttä!

Tämä oli yk 3 ja luomuna
Muuten olen kroppaa valmistellut vuoden verran ennen yrityksen alkua ja toivonut,että sillä olisi jotain merkitystä. Katsotaan pysyykö kyytissä ja onko terve. Nyt nautiskelen täysillä, ennen kuin pahoinvointi alkaa tai tulee keskenmeno. Jotenkin syyllinenkin olo, jos pääsi itse näin helpolla, enkä niin millään saata uskoa tätä tai luottaa sen pysyvyyteen... Ugh.
jos edes ovuloin. Eli sit menkat alkaa viim 2 viikon päästä. Ja sitten toiv vika inssi ennen ivf jonoa 
Labrat oli viitearvoissa paitsi rautatestit ylärajoilla. Tämä sapettaa koska lääkäri ei suostunut määräämään ferritiiniä muiden rauta-arvojen ohella. Eli otan sen Puhdin mammatsekin myös kuitenkin ja jos varastoraudassa häiriötä niin lääkärille uudestaan.
. Mielenkiintoista siis vertailla miten erilaisia, tai samanlaisia, nää tutkimukset ja hoidot on. Tähän mennessä tutkimusten osalta kuullostaa melko samalta.
Oliko niin että letrot määrättiin limiksen & kiinnittymisen optimoimiseen?

Millainen kokemus sulla on ollut HUS:lla?
Ovulaatio olikin jo juuri tapahtunut, koska ultrassa näkyi jo keltarauhanen, olin kyllä yllättynyt, että ovis oli siis tullut jo ennen kp12. Sunnuntaina tuli myös kirkasta ja venyvää limaa, joten varmaan silloin on myös se ovis sitten ollut. Silloin myös lämmöt nousi 36,7 asteeseen, kun ne sitä ennen oli 36,10-36,30 välillä. Tosin nukuin kyllä pari tuntia pidempäänkin silloin sunnuntaina, sekinhän saattaa vaikuttaa.