Raskaaksi 2020

!ällö varoitus!
luulin et mulla alko menkat tossa muutama tunti sitten ja laitoin tampoonin. seuraavalla vessa reissul tampoonii oli ehkä kaks tippaa tullu ja laitoin sit pikkuhousunsuojan ja nyt siihen ei oo tullu mitää, eikä pyyhkiessäkää? onks tää nyt sitä kiinnittymisvuotoa ku sehän voi tulla täs samaa aikaa ku menkkojen pitäis alkaa tai paria päivää ennen :bookworm: äsken tein reilun 2 tunnin pidätyksellä testin mut nega oli :sad001

Näissä laatu vähän kärsi enkä tiiä miten hyvin tai huonosti tässä näkyy, mutta siellä on viivat! Dpo11 predictor early ja rfsu

IMG_20201011_155936.jpg

IMG_20201011_155430.jpg

Voi huimaa, kunnon plussa-aaltoa iskemässä tänne! :wav

Varovaiset onnittelut @Nöpön, @Kanelinen ja @Noaidi! Oikein kovasti viivojen vahvistumista @Pingviiniemo, kyllä olis teidän vuoro jo!! :love7

Kiitos. Ihanasti sanottu. :Heartred

Kiitos Aloy ja Pingviiniemo! :smiley-bounce012

Ihan epätodellinen olo! Mies otti homman tosi tyynesti, ei kuulemma yhtään yllättänyt koska mun tissit on hänen mielestään kasvaneet niin paljon :hilarious:

Jess! Nöpön, Kanelinen, Noaidi onnea :Heartpink Pingviiniemolle nyt vahvistumispuhalluksia! :Heartpink Ja Reggielle kanssa! Tarrasukkia :Heartpink

omanapa;
5 hirveä ekan jahtiviikonlopun saalis. 3 lupaa käytetty (vasat puolikkaita) ja enää 8 käyttämättä :happy:
Pojan kanssa suhteellisen väsyttävät päivät takana. Tosin sunnuntaisiivous suoritettu ja neuletakki enää viimeistelyä vaille.

Lämmöt dippas pikkasen, o-testi antaa hailua aina klo 16-17, tän kierron kattelen kannattaako 9-11 välillä tehty o-testi vai suosiollako dippailee vasta aina töiden jälkeen :hilarious: Miehellä halut hyrrää suhteellisen kovasti, minusta puhumattakaan :angelic:
Jäispä nuo loputkin ovistestit käyttämättä, ei auta ku toivoo :oops:

Onnittelut plussanneille ja toivottavasti haamut vahvistuvat!

Pilvikirsikka: Kiitos❤️ Eihän sitä koskaan tiedä! Ainakin ovisoireet on kerrankin todella selvät

RouvaKettunen: Kiitos❤️ Tsemppiä piinapäiviin, jotka toivottavasti päättyvät plussana ❤️

On: Toisen munasarjan kohdilla jomotellut nyt aamuyöstä lähtien. Ollaan kyllä viime kuukaudet oltu kuin teinit toistemme kimpussa, joten ei tarvitse kyllä tallettelujen osuvuutta miettiä Josko jossain välissä ne solutkin onnistuneesti toisiinsa kietoutuisi!

Onnittelut kaikille plussanneille ja paljon tarrasukkia matkaan <3

Kp12, mies tuleekin jo tänä iltana kotiin :) Testi ei vielä plussaa, mut ennustan edelleen keskiviikolle ovista; saadaan nyt aika optimaaliset tallettelut jos tänään ja sit plussan saatua vielä :)

Ei vaan vahvistu nii ei :sorry:
Rfsu herkkä puikkotesti ja testiajalla tullut selkee ja pinkki haamu, mutta tänään jo dpo 13,nii ei luo toivoa tuo. Kun 4-5 päivää tehnyt herkillä ja vähemmän herkillä ja eri testeillä haamuja ja haamujen haamuja.
Varmaa tää stressaava elämäntilanne vaikuttaa mut Onneks tääki pitäs olla viimestään 3vk päästä ohi. Remppa siis. Kaikki vaan menee pieleen sen suhteen, nii tietysti testikään ei löhe vahvistuu :sad001

Liitteet

• IMG_20201011_215303.jpg
    IMG_20201011_215303.jpg
    20.5 KB · Katsottu: 164
Onnea plussanneille! :love7

ON: kyllä ne testit vaan ties. Kp 2 ja yk 10 pyörähti käyntiin... Tästä kierrosta jos tärppäis, voitais saada miehelle synttärikaima :king:thumleft

sieltähän ne menkat eilen illalla tulivat.. hitto mua niin ärsyttää!! tänään sit soittoa terkkulaan, että haluan tutkimuksiin. kyllä ottaa hitto vie koville ja tekis miel vaa eristäytyä kaikista :sorry:

Onnea uusille plussanneille:love7 Ihanaa nähdä että niin monella tärppää :hello2

@jenpppu ehdottomasti soitat jos vähänkään tuntuu siltä! Oli kova paikka itellekkin soittaa, mutta se helpotuksen määrä oli kyllä hurja kun soitti ja pääsi avunpiiriin. Ja itelläkin tulee noita eristäytymisen tunteita ja halua vetäytyä. Haluan vaa maata piilossa peiton alla ja odottaa että jotain tapahtuis niinku taikaiskusta ettei pää enää kärsisi:whacky011

ON: kyllä se on nyt uskottava viimeistään, että tuo oma mies on ihan täysillä mukana. Mua kosittiin lauantaina :Heartred

Onnea uusille plussanneille:love7 Ihanaa nähdä että niin monella tärppää :hello2

@jenpppu ehdottomasti soitat jos vähänkään tuntuu siltä! Oli kova paikka itellekkin soittaa, mutta se helpotuksen määrä oli kyllä hurja kun soitti ja pääsi avunpiiriin. Ja itelläkin tulee noita eristäytymisen tunteita ja halua vetäytyä. Haluan vaa maata piilossa peiton alla ja odottaa että jotain tapahtuis niinku taikaiskusta ettei pää enää kärsisi:whacky011

ON: kyllä se on nyt uskottava viimeistään, että tuo oma mies on ihan täysillä mukana. Mua kosittiin lauantaina :Heartred

Onnea paljon :Heartbigred

pakko soittaa.. yritystä kuitenki reilu vuosi. mietin vaa miten vaikuttaa hoitoihin pääsyssä ku yks km, et sanooko vaa, että yrittäkää yrittäkää ku oon kerran jo raskaaks tullu vaikka menikin kesken..:sad001

Onneksi olkoon! :smiley-bounce013

Täällä: Testi täysi nega, eli se eilinen haamu oli joku häikkä testin toiminnassa. Olen kuitenkin hyvillä mielin, kun en liikaa innostunut kun tiedän että näitä toiminta häikkiä sattuu... :confused:

pakko soittaa.. yritystä kuitenki reilu vuosi. mietin vaa miten vaikuttaa hoitoihin pääsyssä ku yks km, et sanooko vaa, että yrittäkää yrittäkää ku oon kerran jo raskaaks tullu vaikka menikin kesken..:sad001
Millä viikoilla km tuli? Km voi vaikuttaa siten, että se vuoden yritys lähtee alusta. Meillä tosiaan kävi huono tuuri ja meille ei mitään hoitoja tarjottu, vaikka taustalla on toistuvat varhaiset keskenmenot. Tsemppiä ja toivottavasti saatte avun:Heartred

Onnea plussanneille, vahvistumista haamuille ja muille tsemppihalit! <3

ON: dpo 8-9. ei oo erityisiä oloja, lämmöt koholla, aamuisin pientä tukkoisuutta. selkävaiva on sen verran helpottanu ettei lääkkeitä enää tartte syödä. menkkojen pitäis alkaa pe tai la, ja tuhruttelun tyypillisesti ennen sitä. ei enää montaa päivää :happy093.

Takaisin