Raskaaksi 2020

Toivottavasti kaikenlaiset viivat vahvistuu, monta potentiaalista haamua näkyvissä! :pompus::smiley-angelic001

@Lillati, vaikka uutiset eivät olleetkaan niin hyviä, niin silti kovin onnellinen teidän puolesta, että heti pääsitte hoitojen piiriin ja asiaa lähdettiin ajamaan! Jaksan uskoa, että kyllä teille vielä vauva suodaan! :love7

@move88, onpas hyvältä kuulostava kramppi, toivotaan, että siellä joku oli porautumassa kiinni :Heartred

Täälläkin on hirvestys startattu ja saaliiksi tuli vaan yks hirvi, eli ei hyvi alkanu :D mies silminnähden pettynyt ku sen lisäks koira ei antanu puoleen tuntiin kiinni :wacky: mut kyl se siitä huomenna on taas uus päivä yrittää!

Ja toivotaa et noi haamulaiset vahvistuu! Mä niiin toivon! Malttamattomana odotan koska itse pääsee jännäilee.. :D
Ps. Tsemppiä sulle !

Täällä tulikin näköjään kaks vasaa, toista olivat ettineet vaikka kuinka. :grin Luvista sit jo kaks käytetty, ja mies kovasti uhos että mä oon mukana piankin, kunhan luen kortin :playful: mut täytyypä tuota muistuttaa että ei se ihan selviö tule olemaan sit jos ja kun on vauva :hilarious:

ON; alkaa näkyä jo pientä viivanhailua, iltapäivän testissä oli nähtävissä jo jotain (aamulla puhdas nega) - oliskohan toivoa oviksesta tosiaan :bookworm: mieskin uhos tossa että metässä rämpiminen sai nyt testosteronit hyrräämään, että voipi olla kuumat paikat illalla :angelic:

Täällä tulikin näköjään kaks vasaa, toista olivat ettineet vaikka kuinka. :grin Luvista sit jo kaks käytetty, ja mies kovasti uhos että mä oon mukana piankin, kunhan luen kortin :playful: mut täytyypä tuota muistuttaa että ei se ihan selviö tule olemaan sit jos ja kun on vauva :hilarious:

ON; alkaa näkyä jo pientä viivanhailua, iltapäivän testissä oli nähtävissä jo jotain (aamulla puhdas nega) - oliskohan toivoa oviksesta tosiaan :bookworm: mieskin uhos tossa että metässä rämpiminen sai nyt testosteronit hyrräämään, että voipi olla kuumat paikat illalla :angelic:

Voi miehet :angelic: on ne kyl kovakallosia. Mut minkäs teet ku jotain tekee intohimolla ja rakkaudesta lajiin.. :joyful:
Saisinpa itsekin miehen sängyn puolelle mutta luulen että se menee huomiseks koska kello on ton verra ja se ja sen isä meni nyt hirvensä luokse majalle ja tulee sielt joskus (ollaa hänen isänsä luon nyt) ja huomenna lähtevät luultavasti uudestaan.. eli menee iltapäivään ennen ku päästään kotiin :sorry:
Mutta ei siinä, eilen sentään tapahtui ennen ku tultiin, joten sinällään ei oo hätää.. :hilarious: toivossahan on hyvä elää, varsinkin kun omasta kierrosta ei oo mitään tietoa :shifty:

Viivoille vahvistumista ja tsemppiä kaikille! :Heartred

Täälä alkaa hiljokseen olla menkat lopuillaan, joten tervetuloa oviksen etsintä ja piinaviikot, päätin että yhtäkään r-testiä en testaa ennen ku aikasintaan 4 päivää ennen menkkoja, mies vaan tokas et juu sen ku näkis et kohta on taas kaappi täynnä r-testiä:hilarious::smiley-angelic006

Muidenkin haamulaisille vahvistumisia!:Heartred

Omaa napaa: Täällä illan mittaan tuntunut ihme pistäviä tuikkaisuja kohdun seuduilla. Rintojen arkuus edelleen lisääntymään päin. Flo ja clue ennustelisi menkkoja joko huomiselle tai tiistaille. Itse epäilisin ennemmin tuota tiistaita, kun ovulaatio tuntui olevan vähän normaalia myöhemmin. Testailuja on tullut harrastettua tänäänkin useampaan otteeseen.:hilarious: Haaleita mutta hyvin nähtävissä olevia viivoja noihin liuskatesteihin. Puikoissa näkyy selkeämmin.:pompus:

Tein tuossa alkuillasta vielä viimeisen sofin liuskatestin varastosta. Kyllähän siinä jotain haaliaa viivaa on ja koko testiviiva paksuudelta.
Kovia menkkapolttoja oli kyllä illasta, mutta nyt olo taas jännä, posket hehkuu, vilu, iho tuntuu kuumalta ym.
Saas nähä. Nyt pakko lopettaa hetkeksi testailut.

Edit. Kerrankin se viiva oikein näkyy tääläkin ladatussa :eek:

Liitteet

• IMG_20201010_211733.jpg
    IMG_20201010_211733.jpg
    41.7 KB · Katsottu: 203
Haamuille vahvistumisia :Heartred

On: tuntemusten ja olojen perusteella viime la oli ovis (kp 11?) , nyt kp 18. Eilen illalla alavatsa kipuili, tänään iltapäivällä alkoi alaselässä menkkamaiset kivut, jotka välillä häviää ja välillä voimistuu. :scratch. Piinaa, piinaa. Ei "muita oireita".

Onko muut seuranneet ovulaation jälkeisiä päiviä ja tuntemuksia mitä kehossa tapahtuu?

Mä merkkaan usein Flo-sovellukseen tuntemuksiani lähinnä oviksen tunnistamista ajatellen. :happy:

Oireita oviksen jälkeen on välillä palelu, liman eritys ja turvotus. Kemiallisissa kierroissa voimallisempana.

En ois kyllä uskonut tätä! Kp49, Dpo 11 ja edelleen yk5 sain rtestiin tälläsen :joyful: Nyt vaan toivon, että viiva vahvistuu ja tämä menisi hyvin. Kuvan laatu on tosi huono, koska puhelimen kamerassa on jotain häikkää.
Edit: se oli aivan tuurista kiinni, kun ajattelin oviksen aikoihin, että menkat alkavat pian ja teenpä nyt rtestin huvikseen. Noh uittelin samalla ovistestiä ja siihen tuli todella vahva plussa ja rtestiin ei mitään :hilarious:

Liitteet

• 073206.jpg
    073206.jpg
    16.2 KB · Katsottu: 178
Muokattu viimeksi:
Mulla on nyt dpo 4 eikä oikein mitään oireita. Imetys vähän epämukavaa koska rinnanpäät arat. Limaa tulee kans. Toki tässä nyt muutenkin vasta vähän päiviä. En muista aiemmista raskauksista muuta kuin että lima jatkui, vaikka yleensä ennen menkkoja tuli ns kuiva kausi. Viimeisimmästä raskaudesta muistan vaan että olin ihan varma et menkat alkaa. Hain vielä hirveässä kiireessä koulumatkalla siteitä kun olin ihan varma että koulussa holahtaa :D

Muoks. Muistuipa vielä mieleen että oon aiemmat raskaudet myös haistanut pissasta :wideyed: On ollut semmonen poikkeava haju pissassa ihan ekoina päivinä plussauksen jälkeen. Sama haistoin myös oviksen. Ihmettelin ääneen miehelle heti herättyäni, että miten haisen ihan pissalle, että en tietääkseni ole pissannut housuun :hilarious: Se olikin sitten se O+ päivä ja hajukin hälveni muutamien tuntien kuluessa (tai sitten nenä tottui).

Muokattu viimeksi:
Täällä on nyt ihme tilanne. R-testiin tuli ehkä joku hailu, jota en kuitenkaan saanut napattua kameraan, koska sateinen päivä ja auringonvalosta ei ole apua.

Mieskin kuitenkin näki hailun ja oon nyt ihan ihmeissäni, että reagoigo testi ovikseen vai oliko ovis viime viikolla, jolloin oli ripulit yms ovisoireet.

Jokatapauksessa ois vasta Dpo8 parhaassakin skenaariossa. Noh... huomenna sitten päivittelen miten kävi.

Epäilen ovista, mutta saa sitä toivoa. :nailbiting:

Ai niin ja sulakekin paloi, kun vessassa on meillä tosi hyvä valo että sinnekkään en voi mennä kuvia ottamaan. :facepalm:

Täällä on nyt ihme tilanne. R-testiin tuli ehkä joku hailu, jota en kuitenkaan saanut napattua kameraan, koska sateinen päivä ja auringonvalosta ei ole apua.

Mieskin kuitenkin näki hailun ja oon nyt ihan ihmeissäni, että reagoigo testi ovikseen vai oliko ovis viime viikolla, jolloin oli ripulit yms ovisoireet.

Jokatapauksessa ois vasta Dpo8 parhaassakin skenaariossa. Noh... huomenna sitten päivittelen miten kävi.

Epäilen ovista, mutta saa sitä toivoa. :nailbiting:

Ai niin ja sulakekin paloi, kun vessassa on meillä tosi hyvä valo että sinnekkään en voi mennä kuvia ottamaan. :facepalm:

Eihän oviksen pitäisi saada rtestiin hailuraa :) Onpa jännää! Kaverilla on kuulemma näkynyt raskaudet heti dpo 8 alkaen (haamuna) rtestissä eli sehän on ihan yksilöllistä miten sitä hormonia alkaa erittyä :woot:

SOS!!:eek:

Onko mahdollista että ovis tulee kp 10? Tänää nimittäin nukkuessa mies heitti jalkansa mun lantion päälle ja samalla sekunnilla alko vasemmalla puolella ihan älyttömän viiltävä kipu! Se kesti tosi kauan ennen ku rauhottu eikä edes miehen jalka tuntunu hyvält siin ni jouduin työntää sen pois. :wtf ja nyt samal kohtaa oli vaaa paineen tunne joka seki lähti.. vai onko tää mun omaa mielikuvitusta?? :wideyed:

Mä merkkaan usein Flo-sovellukseen tuntemuksiani lähinnä oviksen tunnistamista ajatellen. :happy:

Oireita oviksen jälkeen on välillä palelu, liman eritys ja turvotus. Kemiallisissa kierroissa voimallisempana.

Tuota Flota mäki oon käyttäny vuosia, mutta ei oo tullu ihan niin tarkkaan aina merkattua. Nyt alko vaan hyvin nopeasti oviksen jälkeen menkkamainen jomotus vatsalla, mikä on epätavallista minusta tähän aikaa kiertoa, ku just kolme päivää sit vasta oli ovis.

SOS!!:eek:

Onko mahdollista että ovis tulee kp 10? Tänää nimittäin nukkuessa mies heitti jalkansa mun lantion päälle ja samalla sekunnilla alko vasemmalla puolella ihan älyttömän viiltävä kipu! Se kesti tosi kauan ennen ku rauhottu eikä edes miehen jalka tuntunu hyvält siin ni jouduin työntää sen pois. :wtf ja nyt samal kohtaa oli vaaa paineen tunne joka seki lähti.. vai onko tää mun omaa mielikuvitusta?? :wideyed:

Voi hyvinkin olla mahdollista. Mä ite joissain kierroissa ovuloin kaks kertaa. Eka lähes heti ku menkat loppunut ja toisen kerran sit vähä myöhemmin vielä.

Mulla on ne kaikki mun paljot raskaustestit loppu :eek:

Tänään dpo 13 enkä voi testata. Kohtu tuntuu painavalta, niinku kesäkuun plussa kierrossa, mutta on myös menkkamaisia kipuja. Keltarauhanen tuikkii myös. Voi kun vahvistuis viiva seuraavaan testiin :rolleyes:
Jotenkin taas tuntuu että vuoto alkaa ens viikolla joku päivä :sorry: toisaalta taas ei yhtään tunnu siltä. Nähtäväksi jää.

Voi hyvinkin olla mahdollista. Mä ite joissain kierroissa ovuloin kaks kertaa. Eka lähes heti ku menkat loppunut ja toisen kerran sit vähä myöhemmin vielä.

No siinä tapauksessa on hyvä et mies oli halukas heiluttaa peittoo heti aamusta. Eli saapa nähdä kuin käy :angelic: mielenkiinnolla odotan!

mulla alko eilen illalla saunan jälkee ihan jäätävät menkka kivut ja aamulla heräsin kans kamalaan kipuun ja juoksin vessaa et nyt alko MUTTA ei ole vieläkään alkanut. vv on runsasta pyyhkiessä ja ihan vähän seassa sellasta oranssiin taittavaa väriä :bored: tunne on kyllä et kohta ne alkaa mut ei silti kuulu..

Nyt on virallisesti menkat myöhässä. Rfsun liuskan tein aamulla ja tosi haalee viiva siinäkin, about sama kuin eilisessä. Ihan menkkaolo, muttei kuitenkaan. Jospa ei alkais ja viivat vahvistuis

Takaisin