Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eipä tarvi enää arpoa, ootko vai etkö, kunnon leffaviivatApua täällähän olikin toissapäiväiseen samaan testiin verraten oikein selvästi viiva vahvistunut.![]()
onnea tosi paljon 
Apua täällähän olikin toissapäiväiseen samaan testiin verraten oikein selvästi viiva vahvistunut.![]()

Oii onnea! Nyt ei tarvii enää pähkäillä!Apua täällähän olikin toissapäiväiseen samaan testiin verraten oikein selvästi viiva vahvistunut.![]()

vaikka ei haluais innostua liikaa ettei tipu korkealta ja kovaa mut toisaalta sitä miettii et hitto vie, mitäpä jos.. :DApua täällähän olikin toissapäiväiseen samaan testiin verraten oikein selvästi viiva vahvistunut.![]()

Hei! Jonkin aikaa taustalta seuranneena päätin uskaltautua mukaan.
Vauvakuume on meillä valtaisa, vaikka nykymittapuun mukaan suurperhe jo olemmekin. Raskautuminen ei kuitenkaan ikinä ole meille helppoa ollut ja nytkin tiedostamme, ettei välttämättä toivomaamme iltatähteä enää saada. Osittain terveydellisten seikkojen vuoksi oma takaraja lapsen saamiselle on 40 vuotta ja se lähestyy uhkaavasti samalla kuin kehoni selvästi lähettää vanhenemisen merkkejä. Hoitoihin ei olla lähdössä eli suuri ihme saisi tapahtua. Eihän sitä kuitenkaan koskaan tiedä!
Tällä hetkellä kärvistelen kivuliaan ovulaation kourissa. Muutamaan kuukauteen ei tässä tilanteessa olla oltukaan eli pientä toivoa vielä on.
En osaa sanoa missä vaiheessa menee tjottailun tai yrityksen raja, mutta yli kolme vuotta ollaan ilman ehkäisyä menty. Vaikka en imetykseen ehkäisynä luota, haluan uskoa pitkän imetyksen (2,5 vuotta) vaikuttaneen tilanteeseemme. Ehkä kehoni ei vain ole ollut valmis uuteen raskauteen ennen kuin on tankannut vitamiineja, rautaa jne. ?
Olen siis onnellinen, että olemme niin monta kertaa jo voittaneet raskautimisen vaikeudet. Silti sydän kaipaa vielä jotain, sitä pientä puuttuvaa palasta. Todennäköisintä on, että tulen poistumaan ryhmästä toisin kuin te, mutta vielä tahdon uskoa ihmeisiin!

Varmistuksen sain vessassa käydessä. Mun limat on kananmunavalkuaisen kaltast ja just sellast millast ovislimna kuuluu olla. Herranen aika!en mä sit edes väärässä ollut!
Noniin sitten vaan toivotaan tärppiä![]()

Jep. Olin valmistautunut siihen että mä en tähän kiertoon pääse saati et se tulee myöhemmin.. mut ei! En tiedä miten päin olis![]()
Minulla ainakin ovislimojen kaltaisia limoja tulee jo kp 8-12, vaikka ovulaatio tapahtuu kp 18. Eli ei kannata lopettaa talletteluja vielä! 16 päivän luteaali on myös todella harvinainen, on yleensä lyhyempi.