Raskaaksi 2019

Arviolta voimaan vuonna 2022. Tuskin ainakaan ennen sitä tulee. Hyötyykö siitä jos lapsi syntyy 2021?

Tuskin siitä hyötyy jos lapsi syntyy ennen kun tulee voimaan:hilarious: tässä kohta ollaan jo tilanteessa jossa aletaan tekemään 2022 vauvoja:bag::arghh: eduskunnan sivuilla on optimistinen toive, että saisivat sen jo 2021, mut tässä on vähän tätä koronaa ja muuta:finger: tuskin muutenkaan ihan pian mitään isoja uudistuksia luvassa, kuinkahan kauan tota soteakin on siellä väännetty:hilarious:

Tuskin siitä hyötyy jos lapsi syntyy ennen kun tulee voimaan:hilarious: tässä kohta ollaan jo tilanteessa jossa aletaan tekemään 2022 vauvoja:bag::arghh: eduskunnan sivuilla on optimistinen toive, että saisivat sen jo 2021, mut tässä on vähän tätä koronaa ja muuta:finger: tuskin muutenkaan ihan pian mitään isoja uudistuksia luvassa, kuinkahan kauan tota soteakin on siellä väännetty:hilarious:

Elättelen toiveita alkuvuoden ivf :hilarious: mies ei ole vielä lämmennyt..mut annas ku vedän itkupotkut ja uhkaan puolen vuoden kiukuttelulla ni josko muuttuisi :hilarious:

Huono työilmapiiri on kyllä ihan hanurista. Omakohtaista kokemusta. Olin ensin kesätöissä ja sit pääsin opiskelujen ohella tekemään sijaisuuksia ja valmistuttuani sain ihan puolen vuoden määräaikaisen logistiikkahommankin. Harmi vaan, heillä ei ollut tarjota mitään pidempää sopparia, joten kaverin kautta kuulin äitensä työpaikan avoimesta duunista ja hain.

Sain sen duunin ja ensimmäiseen kahteen viikkoon kukaan kaverin äitiä lukuunottamatta ei sanonut mulle sanaakaan. Kahvihuoneessa noustiin pöydästä ja vaihdettiin istumapaikkaa kun tulin syömään tai kahville. Itkin koko illan ensimmäisen päivän jälkeen. Mulle selvisi, että heillä oli rekrytointikielto ja moni oli odottanut pitkään vakipaikkaa ja mut palkattiin vuokratyöfirman kautta ja "suhteilla" heidän mielestä.

Osasin kuitenkin hommani ja olin oma hilpeä itseni, joten vittumaisuus väistyi lopulta :happy: Kolme vuotta sielläkin viihdyin ennenkö muutettiin tänne pk-seudulle. Tuon kokemuksen jälkeen olen pitänyt huolen omasta käyttäytymisestä uusia työtekijöitä kohtaan todella tarkasti!

Tekeekö teillä tiukkaa ettei hermot petä ku tuo mainos lävähtää naamalle joka välissä? :anyone

Tekeekö teillä tiukkaa ettei hermot petä ku tuo mainos lävähtää naamalle joka välissä? :anyone

Mikä mainos sulla lävähtää? Onkohan vähän kohdennettua mainontaa:think005 kun mulla usein mainostaa siis jotain mökkimies sivustoa:hilarious: kun tää sivu lagailee, niin tosi usein joudun sinne sivulle:hilarious:

Mulla mainostaa vauva Buranaa ja paskanjuoksutinta (Pegorion) :hilarious: Ja joo, palaa hermo kun tässä taloudessa ei ole tarvetta kummallekaan :hilarious:

Joo, pegorion ja oisko toi Burana mullaki. Ärsyttää ku ne pomppaa tohon ja joskus vahingossa klikkaan niitä

Nyt alkaa tuntua ovismaista kipua, en kyllä usko että se on ennen tiistaita kun folli oli perjantaina n. 13mm. Kun eiks ne kasva n. 2mm per päivä? Eli tiistaina olis sit 21mm suunnilleen. Taidan pistää sen ovitrellen huomenna ennen aamuvuoroa eli kuuden aikaan, sit siitä reilu 30h inssiin. Jotenkin niin jännää et tää tosiaan on sit viiminen inssi :eek::eek:

Mikä mainos sulla lävähtää? Onkohan vähän kohdennettua mainontaa:think005 kun mulla usein mainostaa siis jotain mökkimies sivustoa:hilarious: kun tää sivu lagailee, niin tosi usein joudun sinne sivulle:hilarious:

Tekeekö tiukkaa ummetusmainos pomppaa sivun päälle joka kerta ku siirryn johonki foorumilla. Voisin vaihtelun vuoks kahtella mökkimiestä välillä.:hilarious:

Kahlasin ainakin miljoona sivua läpi ja nyt en muista mitään muutakun Wusti91 ehkä vähän ikävän työpaikka kohtelun ymmärrän sua hyvin vaikka oonkin eri alalla mutta kokenut myös ikävää toimintaa työ yhteisössä vaikka muuten hyvä työilmapiiri onkin :Heartred

Mullahan oli se vahva fiilis tästä kierrosta, no... 4 päivää vanhlilla siittiöillä jätki sanoo että ei mutta joku mun sisällä haluu pitää kiinni siitä oienen pienestä mahollisuudesta!! Me jo miehen kanssa suunnitellaan ens kuulle hotelliyötä sen mukaan miten ovulaatio olis lähimpänä (mulla on synttärit lähetään aitä juhlimaan) teet uudenbkierron suunnitelmia mutta silti oot kiinni vanhassa :scratch eihän se olis vielä ees kiinnittyny jos olis joku mikä vois kiinnittyy, sitä vaan kovasti huomioi kaikkee mitä tapahtuu, mulla on jännä tulle tuolla häpylyyn vasemmalla puolella (vähä silleen yläviistoon) voisko se olla keltis? Se ei oo kokoaikaa aina välillä muistuttaa itestään se oikeestaan alko maanantaina kun oli se ovulaatio :help

Kaikille tasapuolisesti haleja omiin tilanteisiin :love022

Mul oli alkuraskaus niin kauheaa ettei oikeen ollu rv8 jälkeen seksii, nyt on välillä mut harvemmin. Ei tee mieli yhtään ja kuivaa ku saharassa sen osin mut uskon et oma mieli tekee tepposet et on muka niin varovainen ettei sit seksii oo.

Olo alkaa helpottaa pikkuhiljaa täällä ja rv18+0 eli rvk 19 käynnissä nyt!! Hitto on ihan outoo et muka edelleen raskaana.... en vaan usko. Poikaolo mutta kun käytiin ultrassa nii lääkäri selitti tyttöjuttuja mut en usko että vielä ees vois nähdä. Mun mielestä poju tulossa saa nähdä oonko ihan kujilla. Tää on siis hyvin ennen aikainen arvaus tää tyttö ku elimiä ei ainakaan näkynyt mut sano myös et tässä vaiheessa harvemmin luvataan sukupuolesta mitään. Millon @Sammie sai tyttölupauksen ja @NewMoon poika lupauksen?

Täällä yks paikka missä lääkäri lupaa osata sanoa sukupuolen aikasin, jopa rv 12-13. Kävin siellä joskus 16 viikon tuntumassa ja hyvin selvästi näky.

Omanapa! Kävin eilen katsomaan työkaverin vauvaa mikä syntyi meidän keskenmenneen vauvan laskettuna päivänä. Et tehny edes tiukkaa mutta sit ku pääsin kotiin niin pidättelin itkua. Ja tänään siis kp5 ja voi taas todeta että tulihan tossa nyt 5päivää oltua normaali ja nyt voi taas ottaa tän herkkislinjan.
Äh inhoon itseäni nykyään, en oo yhtään oma itteni kun kokoajan vaan vollotan..

Omanapa! Kävin eilen katsomaan työkaverin vauvaa mikä syntyi meidän keskenmenneen vauvan laskettuna päivänä. Et tehny edes tiukkaa mutta sit ku pääsin kotiin niin pidättelin itkua. Ja tänään siis kp5 ja voi taas todeta että tulihan tossa nyt 5päivää oltua normaali ja nyt voi taas ottaa tän herkkislinjan.
Äh inhoon itseäni nykyään, en oo yhtään oma itteni kun kokoajan vaan vollotan..

Mä en oo pystynyt käydä kattoo mun kaverin vauvaa, synty elokuun lopussa.. Huono omatunto asiasta mut en vaa pysty. Muutenkin oon pitänyt huonosti yhteyttä nyt häneen.. Ääh.

Täällä jo kp1 eli joko luteaali lyheni yhdellä päivällä, tai lugejen lopetus etukäteen sai menkat tulemaan aiemmin, taikka ovis tapahtui heti ovitrelleä seuraavana päivänä :scratch
Sitten taas ovista odottelemaan :hilarious:

Täällä jo kp1 eli joko luteaali lyheni yhdellä päivällä, tai lugejen lopetus etukäteen sai menkat tulemaan aiemmin, taikka ovis tapahtui heti ovitrelleä seuraavana päivänä :scratch

On tää peestä.. Tsemppiä:Heartred

Mä täällä koitan tehdä taikoja, että sais kans menkat alkamaan:mad:

Aiemmin päivällä tuntu ovismaista kipua, nyt ei mitään. Kiva jos irtos sillon ku inssi vasta huomenna päivälläo_Oo_O toisaalta eipä se oo tärpännyt kertaakaa vaikka folli/follit vielä näkyvissä

Aiemmin päivällä tuntu ovismaista kipua, nyt ei mitään. Kiva jos irtos sillon ku inssi vasta huomenna päivälläo_Oo_O toisaalta eipä se oo tärpännyt kertaakaa vaikka folli/follit vielä näkyvissä

Pistitkö jo ovitrellen? Huomenna se selviää :) voihan olla että vasta kasvukipuja

Takaisin