Milalai
Puuhakas puhuja
Ei vaan jaksa vahvistua haamut :/
Toki oon testannut vähän sikin sokin eri testeillä, tää on sofin 25 herkkyinen. Ihan hento haamunen siinä oikealla paikalla ja ihan koko testiviivalla on mutta... Silti luulis jo että alkas olee jo helposti nähtävissä. Lisäksi eilen alkoi jäätävä veetutus kaikkea kohtaan, ja se vaan jatkuu. Ärsyttää ihan kaikki.
Edit. Eihän se ees oikein näy tuos kuvassa
Toki oon testannut vähän sikin sokin eri testeillä, tää on sofin 25 herkkyinen. Ihan hento haamunen siinä oikealla paikalla ja ihan koko testiviivalla on mutta... Silti luulis jo että alkas olee jo helposti nähtävissä. Lisäksi eilen alkoi jäätävä veetutus kaikkea kohtaan, ja se vaan jatkuu. Ärsyttää ihan kaikki.
Edit. Eihän se ees oikein näy tuos kuvassa
Liitteet
Muokattu viimeksi:
ja oon siitä iloinen ja huojentunut, että päästiin jonoon ja että hoidot nyt odottaa meitä ihan varmasti.

minne sitä sit kannattaa soittaa jos julkiselle menee? terkkulaa vai sit johkuu naisten polille?
Muutama päivä sitte kerkesin jo tilata lisää herkkiä testejä seuraavaa kiertoa ajatellen, ja tänään posti ne sitten toimitti. Tein äsken parin tunnin pidätyksellä. En jaksa opetella ton aijjaan tms käyttöä, joten saatte kattella näitä suttusia kuvia täällä.
siinä sit yritin selitellä et no ei voi mitää ja että ei mul aina.. mut sen ilme kerto et ei usko sitä 
mies kerkes jo ennen kuutta lähtee metälle ja kymmenen tuntia siellä jo mennyt. :) Pari hirveä ilmeisimmin saaliina, ei huonompi kauden aloitus.
Myö pojan kanssa hengailtiin miehen porukoilla jonkun aikaa, mut sit olikin pakko päästää jätkä pleikkarin ääreen
alko mennä itellä hermo jatkuvaan ininään
kp9, ovistikut negaa mutta nyt ei tärkeintä olekaan mulle se + vaan et on asianmukasesti seurattu kierto - gynelle mennessä osaa sit kertoo jos ovis jää tulematta.