Raskaaksi 2020

Huutelen plussanneista, minulla oli flunssaoireita ihan alussa kun ihmettelin mistä yhtäkkiä johtuu. Mikähän dpo se oli, minäpä tarkistan ja muokkaan tähän jos löydän :) löytyi, dpo 5 ja 6 oon kirjannu flunssaoireita ylös ja tuo oli plussakierto. Nyt mennään jo rv 16, hui kun aika menee joutuin!

Ajatella että säkin oot jo noin pitkällä. Kiva kun käväset täällä ja ihanaa odotusaikaa. :hello2:Heartred

• Tykkään
Reaktiot: Jem
Hei pitipä vielä kysyä, että tuntuuko kellään muulla ovis vasemmassa kyljessä? Tuntuu, että kipu on laajalla alueella ja enemmän lantion sivussa kuin itse munasarjojen kohdalla.

:anyone

Huutelen plussanneista, minulla oli flunssaoireita ihan alussa kun ihmettelin mistä yhtäkkiä johtuu. Mikähän dpo se oli, minäpä tarkistan ja muokkaan tähän jos löydän :) löytyi, dpo 5 ja 6 oon kirjannu flunssaoireita ylös ja tuo oli plussakierto. Nyt mennään jo rv 16, hui kun aika menee joutuin!
Oi oispa tämä sitä :smiley-angelic001 tummimman ovisplussan mukaan nyt dpo5 menossa, ensimmäisen mukaan Dpo7. Hirveä väsymys vaivaa myös, nukuin päiväunetki vaikka yölläkin yli 9h unet.

• Tykkään
Reaktiot: Jem
Lueskelen muiden kuumeiluja ja kuulumisia muutaman päivän välein taka-alalta, tsemppiä tallettelijoille, piinapäiväilijöille ja vahvistumisia odotteleville :woot:

Itsellä on seesteinen olo, ja vauva-ajatukset on pysyneet taka-alalla, vaikka greippimehu, geleet ja maca muistuttavatkin aiheesta päivittäin.
Katsotaan nyt kuinka sitä taas sekoaa sitten kun alkaa ovistestiaika :hilarious:
Nyt on vasta kp 11, joten aikaa ovikseen on vielä tovi, viime kierrossa ovis oli kp 21.
Ensi viikolla menen gynen tarkastukseen kun edellisestä on jo pitkä aika ja haluan selvittää näyttääkö kaikki normaalilta. Toivottavasti tekee jonkun pikku ultran.

Mä näin kyllä viime yönä niin hämärää unta taas. Olin siinä pitäny sellasta vihkoa missä oli raskaustesti liuskoja ja ovistesti liuskoja, vähän kuin päiväkirja ja selittänyt mm eka testi keskenmenon jälkeen ym. Nii mies unessa suuttui siitä, ku näki sen :hilarious: sit uni loppui kun se tuumas vihaisena, että ollaanko nyt taas siinä tilanteessa että voi olla mahdollista että oot raskaana :eek: oltiin siinä unessa mun äidin luona ja mentiin sielä ulos puhuu. Hämärää ku mies oli nii vihainen. Siinä unessakin olin että sitähän me toivotaan et olisin raskaana Sit seuraavassa vaiheessa oltiin katsomassa jotain esitystä ja syötiin lohisalaattia eikä ollu enää vihainen :grin

Tänää menossa dpo5 ja tuos autoa ajaessa nippas kohdusta. Keltarauhas jomoa ollu joka päivä. Niin joo, tänää myös lämmöt laski puol astetta.

Täällä dpo 8 tai 9 ja pientä veristä vuotoa. Tää on joko lopun alkua, eli vaihdevuosien ensi oireita, tai sit pliis pliis pliis jooko - kiinnitymisvuotoa! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Omaa napaa: Dpo5 ja tänään vähän väliä juilinut, enimmäkseen oikealta puolen. Koitan sille keksiä selityksiä.:hilarious::pompus:
Josko muutaman päivän vielä malttais ja rupeis sitten harjoittamaan tikkujen uittelua.:grin

Tsempit piinailijoille! :Heartpink

Päiväunet oli pakko ottaa, nyt muuten jo sattuu alavatsa ja urakalla :silent Näin unta, että mun kaveri oli auttamassa kodin ylläpidossa, koska mä olin ihan sekasin. Olin ihan muissa maailmoissa unessa, ellen jopa psykoosissa :hilarious: sit sain kanelinäkkäriä ja tulin tolkkuihini :hilarious: No, siitäpä heräs melkonen himo, ja minimaniin lähdin hakemaan vaan sitä näkkäriä. Päätin ajaa hyyyvin pitkän kiertoreitin kotiin, hitto että ajaminen tekee hyvää :cool: Volat kaakkoon ja niin eespäin :hilarious:

Tein nyt illalla rfsu.n herkän testin 10 herkkyydellä ja pc.n 25 herkkyydellä olevan ja tämmönen oli tulos:wideyed: saiskoha tässä sit kuiteki alkaa vähä iloita:shy: rfsu.n ylin tasan sen 5 min testiajan aikaan ja alin 10 min testauksesta

Liitteet

• IMG_20201003_203152.jpg
    IMG_20201003_203152.jpg
    13.7 KB · Katsottu: 293
  • IMG_20201003_203040.jpg
    IMG_20201003_203040.jpg
    13.5 KB · Katsottu: 273
  • IMG_20201003_203551.jpg
    IMG_20201003_203551.jpg
    15.5 KB · Katsottu: 288
Muokattu viimeksi:
Tein nyt illalla rfsu.n herkän testin 10 herkkyydellä ja pc.n 25 herkkyydellä olevan ja tämmönen oli tulos:wideyed: saiskoha tässä sit kuiteki alkaa vähä iloita:shy: rfsu.n ylin tasan sen 5 min testiajan aikaan ja alin 10 min testauksesta

Kyl siel edelleen joku viiva pilkistelee. Nyt vaan tsemppiä odottamiseen, kyllä se sieltä toivottavasti alkaa vahvistumaan ajan kanssa! :Heartred

Kyllä siellä viiva pilkistää! Onko teidän apteekissa myynnissä Early predictor testejä? Ne on herkkiä ja luotettavia, paljon parempia kuin noi rfsut! Tosi lupaavaa kyllä, että pc antaa viivaa myös!

On: mulla on ollut tänään pahan olon aaltoja, repäsykipuja ja nännit aivan jäätävän kipeet. Toiveet alkaa taas nousta

Aijauts, vasemmalta kova tuikkaus. Ovulaatio? Tallettelut siihen päälle kahen tunnin sisällä :happy:. Edellinen plussa tuli samalta puolelta. En mä ees oikeelta tunne tuollaista, onkohan se vallan unessa? Ja syöttääkö vasen vain viallisia o_O? Omat kovat pähkäilyt. Niinja! Kasvojen punoitus/kuumotus iski taas, iltapäivällä. Viime kierrossa punoitteli, pitkään, mut en muista, et oisko ollut mahdollisesta ovulaatiosta. Voiko punotus/kuumotus liittyä ovikseen?

Jotain hentoista näkyy :) Toivotaan että lähtee vahvistumaan!

Tässä on mun 4+1, 4+4 ja 5+1 :happy093
Nyt voi lopettaa testailun ja jäädä odotteleen mitä tuleman pitää.

Liitteet

• Screenshot_20200930_062944_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20200930_062944_com.android.chrome.jpg
    14.5 KB · Katsottu: 248
  • IMG_20200930_061921.jpg
    IMG_20200930_061921.jpg
    19.6 KB · Katsottu: 250
  • IMG_20201004_065403.jpg
    IMG_20201004_065403.jpg
    30.3 KB · Katsottu: 247
Muokattu viimeksi:

Samoin plussanneista huutelen että mulla myös päivää ennen arvioitua kiinnittymistä alkoi hillitön aivastelu yms ja myös hiiva iski silloin, eli kroppa laski vastustuskyvyn tasoa. Siitä meni vielä useampi päivä plussaan, eli tavallaan flunssa oli aivan eka oire.

Aijauts, vasemmalta kova tuikkaus. Ovulaatio? Tallettelut siihen päälle kahen tunnin sisällä :happy:. Edellinen plussa tuli samalta puolelta. En mä ees oikeelta tunne tuollaista, onkohan se vallan unessa? Ja syöttääkö vasen vain viallisia o_O? Omat kovat pähkäilyt. Niinja! Kasvojen punoitus/kuumotus iski taas, iltapäivällä. Viime kierrossa punoitteli, pitkään, mut en muista, et oisko ollut mahdollisesta ovulaatiosta. Voiko punotus/kuumotus liittyä ovikseen?

Minulla oli tässä kierrossa parin päivän sisällä ovulaatiosta myös punotusta ja kuumotusta. Vaihtelevasti jatkuu edelleen ja lämpö muutenkin tuntuu jakautuvan aika epätasaisesti: jalat kylmät, maha ja rinnat kuumat, kaulan alue kylmä, kasvot kuumat:coldfeet::smiley-ashamed008 Muutenkin tuntuu että kaikki tuntemukset tässä kierrossa on olleet jotenkin vahvempia, yleensä en tunne mitään.

Tämän aamun testi jatkaa vahvistumista, laitan vertailun vuoksi eilisaamun testin myös (ylempi eilen, alempi tänään tosi laimean näköisestä pissasta) :Heartred Ensimmäisessä kierrossa ensimmäinen haamu herkkään tuli dpo9, vahvistui dpo12 asti, dpo 14 oli puhdas nega ja dpo15-16 alkoi vuoto.

Liitteet

• IMG_20201003_082931.jpg
    IMG_20201003_082931.jpg
    10.5 KB · Katsottu: 261
  • IMG_20201004_074416.jpg
    IMG_20201004_074416.jpg
    11.4 KB · Katsottu: 273
ON: kp 13 ja lämmöt nousi eilisen dipin jälkeen, mutteivät vielä kauhean korkeelle :think005 myös limat vaatimattomammat kuin viimeks, ainakin toistaiseksi. No katotaan mitä huomenna tapahtuu. Ehkä tänään tallettelut siis varmuudeksi :) vielä itse terveenä vaikka lapsi sairastaa, sormet ristissä että pääsen huomenna sinne gynelle :smiley-angelic001

Takaisin