^ saahan se tuossa vaiheessa ollakin :)
mä olen huomannut, että mulla on johdonmukaisempi mitata aina samaan aikaan vaikka olisin vähän heräillytkin, kuin mitata silloin herätessä ekan kerran monta tuntia ennen normaalia heräämisaikaa. yleensä mittaan aina siinä seiskan aikaan, ja tulokset on ollu järkeviä (melkein aina). aina välillä lapsen takia joutuu heräämään kertaalleen 5-6 aikaan, mutta en ole huomannut merkittävää vaikutusta tohon seiskan mittaustulokseen.
täälläkin lämmöt pysyttelee koholla, laitan käyrää sitten lähempänä kierron oletettua loppua
mä olen huomannut, että mulla on johdonmukaisempi mitata aina samaan aikaan vaikka olisin vähän heräillytkin, kuin mitata silloin herätessä ekan kerran monta tuntia ennen normaalia heräämisaikaa. yleensä mittaan aina siinä seiskan aikaan, ja tulokset on ollu järkeviä (melkein aina). aina välillä lapsen takia joutuu heräämään kertaalleen 5-6 aikaan, mutta en ole huomannut merkittävää vaikutusta tohon seiskan mittaustulokseen.
täälläkin lämmöt pysyttelee koholla, laitan käyrää sitten lähempänä kierron oletettua loppua

Pahin on selätetty kyllä

En kyllä usko edelleenkään tähän kiertoon. Onko ilman selkeetä dippiä mahdollista olla raskaana? Loppukiri lämmöissä? Nyt kp 24/30 ja dpo9. Testejä en uskalla esille kaivaa, kun on selvä fiilis että nyt ei. Ei kuumota testit sittenkään 
Oon aika varma, ettei meidän yk1 onni voi saada enää jatkoa, tuntuu mahdottomalta. Luteaalin pituutta en tiedä. Viime vuonna raskautuessa en tikuttanut ja raskauduin yk1, tänä vuonna juuri tikuttelukierrosta raskauduin. Tyhjennyksen jälkeen ei tullut ovulaatiota, niin en tiedä. On kai se nyt ainakin 13 päivää. Oviksia ollut kp25, kp17 ja nyt kp15. Kiertoa tänä vuonna sekoitettu urakalla kaikkine synnytyksineen, jälkivuotoineen, ovuloimattomuuksineen ja tyhjennyksineen.

Sanooko kroppa kaput.. Menkkoja kuitenkin odotan, raskauteen en usko. Keltarauhanen surkastui?