Syyskuun supinat

Mulla alkoi nyt kans tänään tulla kirkasta verta pyyhkiessä. Äsken tuli hieman tummempaa verta pyyhkiessä. Saa nähdä miten tässä käy
Ollut koko ajan pelko perseessä kun viiva on ollut alusta asti niin hailakka ja oireita ei nimeksikään.

Kävin eilen verikokeessa, tulos oli 47. Joko matala tai jos myöhäinen kiinnittyminen, niin normaalia. Huomenna meen kontrolliin, se ratkaisee kai paljon onko kyseessä normaaliin viittaava raskaus vai ei.... Jotain vaaleanpunaista tuli myös valkovuodon mukana dpo14-15, nyt ei pariin päivään oo tullut... Jotain vetistä systeemiä valui aamulla, olin jo varma että nyt alko vuoto, mut ei... Mitään raskausoireita ei kyl oo. Tsemppiä piinaavaan alkuun jokaiselle:Heartred

Poistun taka-alalle joten minut voi poistaa listalta.
Vuoto senkun jatkuu ja lisääntyy.
Tsemppiä kaikille raskauteen :Heartbigred

Täällä viiva jatkaa vahvistumistaan:grin tekisi mieli vain hyppiä ilosta ja kertoa koko maailmalle!
Miehen kanssa päätettiin, ettei me kerrota ennen varmempia aikoja. Esikoisesta kerrottiin ekan kolmanneksen jälkeen ja luulen, että jatkamme samalla linjalla. Tosin minun äiti on tulossa ensiviikolla kylään. Voi olla vaikea pysyä hiljaa:wink
Kunhan tämän viikonlopun yli päästään, ajattelin minäkin varailla aikaa alkuraskauden ultraan.

Me varattiin jo aika sinne ultraankin :happy093
Perhe Artelle saatiin pe 2.10 ilta-aika niin pääsee puolisokin mukaan eikä tarvii töistä kimpoilla, kun ei koskaan etukäteen oikein edes tiedä missä työmaa sijaitsee.
Hullulta vähän tuntuu näin aikaisin tehdä siirtoja suuntaan tai toiseen, mutta mitä oikeastaan edes odottelenkaan. Kun kukaan ei voi ennustaa mitä huominen tuo tullessaan...ompahan nyt mitä odottaa:smiley-angelic001

Okei, te ootte ollut nopsia:)
Mä kävin esikoisesta myös tuolla Perhe Artessa ja ajattelin nyt myös, jos vaan ajat sattuu sopimaan. Onko muuten tietoa muista pääkaupunkiseudulla alkuraskauden ultria tekevistä toimijoista? Sellaisista kohtuu hintaisista...

Okei, te ootte ollut nopsia:)
Mä kävin esikoisesta myös tuolla Perhe Artessa ja ajattelin nyt myös, jos vaan ajat sattuu sopimaan. Onko muuten tietoa muista pääkaupunkiseudulla alkuraskauden ultria tekevistä toimijoista? Sellaisista kohtuu hintaisista...

Huutelen tuolta helmikuisista, mutta ainakin sellainen kuin Kaunis Odotus löytyy pk- seudulta ja on kohtuuhintainen. :)

Täällä pahoinvointi lisääntynyt ja saikulla nyt muutaman päivän. Kroppa aivan ylikierroksilla minen asian vuoksi ja siksi varmaan pahoinvointi laukaisi ahdistuksen päälle. Mutta nyt levätään muutama päivä. Kolme yötä meni valvoessa ja toivon, että ens yö menisi paremmin. Lääkäri Määräsi jotain pahoinvointi lääkettä joka sopii myös odottaville, mutta en vielä aloittanut. Katsotaan aamulla mikä tilanne. Aamut ja aamuyöt on melko kamalia. Viime yön puoli kahdesta asti istunut sängyn laidalla ja välillä yrittänyt päätä tyynyyn. Pahoinvointi rannekkeet on käytössä jo.

ja valtavan paljon voimia joilla vuotoja :Heartred

Voimia musicboxille!

Tsemppiä pahoinvoinnin kanssa kamppaileville. Itsellä aaltoilee myös (jo nyt) ympäri vuorokauden, joten ei taida päästä yhtään helpommalla tälläkään kertaa.

Testit oli tänään tummempia kuin edelliset, pc liuskoissa näkyi kyllä vieläkin tosi haaleena, mutta puikko on ihan selvä. En ole hetkeen seurannut kuumeilijoita, niin en tiedä, mitkä testit on tällä hetkellä ihan turhakkeita ja mihin voi aina luottaa :)

Vajaa sata viestiä näköjään olisi meillä tuohon salaiseen ryhmään!

Ahkerasti keskustelemaan sitä varten :grin

Meillä tuli suru taloon, kun vasta 86-vuotta täyttänyt ukki löytyi eilen kuolleena. Onneksi kerkesi näkemään esikoisen, joka on saanut häneltä nimen. Vaikka tämä oli ehkä odotettavissa lähiaikoina, niin tuntuuhan se silti raskaalta.:sorry:

(Muoks:typo)

Muokattu viimeksi:
Moikka, tulen varovasti ja toivoa täynnä mukaan.

Nipanderille ja musicboxille voimaa ja lämpöä. Samoin Raparpaari :sorry::Heartblue osanotot surulliseen päivään.

Mulla on mieheni kanssa pitkä tie ollut tähän, tämä on ensimmäinen plussa koskaan meille. Yritystä on takana pitkä pätkä, ja plussa hoitotaustainen. :) Ihanaa tuntea tämä toivo, vaikka alkuvaiheen epävarmuudet tiedossa ovat.

Toivon tiukkoja tarrasukkia ja iloa kaikille meille ryhmäläisille :Heartpink:Heartblue:Heartpink kiva päästä jakamaan asioita!

Suuresti voimia Raparpaari!

Ja paljon onnea matkaan Elevine, kunpa nyt olisi teidän aika :happy:

Kiitos Menninkäinem! Samaa toivon ja tämä plussa on kyllä niin pitkään odotettu merkki siitä ettei tyystin raskautuminen ole mahdotonta meille, että jo se itsessään arvokasta.

Onko teillä viikonloppu täynnä vai rentoudutteko?

Heippahei :happy: Täällä on plussattu just vasta tänään, joten tuun nyt tänne huhuilemaan :happy:
Myö miehen kanssa 29v, juuri tanssittiin meidän häitä, ja pillerit jäi pois heinäkuussa. Eli melkosen pikainen tärppi tuli:wideyed:
Taustaa; mulla aiemmasta liitosta 5,5v poika, joka saanut alkunsa lopulta hormonien tuella. Tuolloin ekasta clomifen-kierrosta nappasi :) Tähän taustaan pohjaten en olisi ikinä uskonut a) luomutärppiin b) näin nopeaan sellaiseen! :woot:

Mutta täällä siis vasta 4+0 tienoolla mennään, 3+4 näyttää raskauslaskuri mutta jotenkin tuntuu et tää on alkanut pikkasen aiemmin kuin luulisin :rolleyes: toistaiseksi ultraan saakka toki menen La 25.5.21, varhaisultraankin on päästävä :grin

Röyhtäyttää, tänään oksensin eli pahoinvointi lienee tekevä tuloaan :angelic: pojasta 6+2-24 rajua oksentelua - mitä lie nyt tulee :bag: päänsärkyä, pissalla juoksua ja nipistelyä alavatsalla.

Sekaisissa tunnelmissa mennee siis viikonloppu kun tänä aamuna miehelle kerroin, eilen haalean positiivisen ja tämän aamun selvemmän positiivisen myötä :happy:

Minäkin odotan tuon salaisen ryhmän aukeamista.
Esikoisen aikana kirjoittelin täällä hiukan myös, mutta en jotenkin kerennyt siihen ryhmään mukaan ja kirjoittelu jäi. Avoimissa keskusteluissa jutustelu tyrehtyi salaisen ryhmän aukeamisen jälkeen. Koen tämän paikan hyväksi kaikinpuolin ja vertaistuki:Heartred

Minä tänään pojan kanssa kahdestaan kotona. Mies lähti viettää aikaa kavereidensa kanssa. Pitäisi noutaa muutama paketti ja keksiä illaksi jotain touhua. Äh, tekisi mieli ostaa itselle herkkuja... toisaalta olevan luvannut itselleni vähentää reippaasti herkuttelua!

Ja olihan se pakko tänäänkin testata:smiley-bounce012 Viiva jatkaa vahvistumistaan. Kai sitä voisi alkaa usko, että plussa se on. Tänään olisi pitänyt menkkojen alkaa, jos alkaakseen.
Testaamisesta huolimatta tekisi mieli ostaa sellainen digi vielä:grin

Takaisin