Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lista aktiivisista kuumeilijoista UUSI
Kaakkuri / 33-35v pari / ensimmäinen / ya 6/20, km 7/20, yk2
Pingviiniemo/ 23v pari / toinen / ya 3/20 / yk5
Sofia2016m/ 26v/ toinen / ya 6/19/ kkm 2/20 /yk6 kkm jälkeen

/25v / kolmas / tjot 3/20, ya 6/20 /
luin viestejä tässä junassa ja oon kyllä pohdiskellut viime päivinä aika samanlaisia juttuja, just tuota kahvin juontia ja ruokavaliota muutenkin... Aivan liikaa tullu syötyä sokeria nyt kun loma alkoi ja mielessä käy että onko tää nyt huono juttu ja jotenkin haitata vaikka kiinnittymistä tms. Alkoholia oon juonu toooosi vähän, pari lasia punkkua viime oviksen jälkeen. Kolmen päivän päästä pitäis alkaa menkat, jännittää ihan älyttömästi ja samalla oon jo asennoitunut vahvasti siihen että eiköhän ne ala... Polttelis testata ihan hirveesti, mutta oon päättänyt että vasta sit jos menkat myöhästyy
enkä enää esittele miehelle mitään viivan paikkoja, jotka viime kuussakaan ei tarkoittanut yhtään mitään... 
monet taisi olla aika samassa vaiheessa kuin minä, mulla öbaut dpo 10
mutta lopetan taas kuhan saadaan seuraava aluilleen :angelic:
Siis sellainen ihan rauhallinen, ei turvotusta eikä pms riehumista ja pystyn ajattelemaan ihan normaalisti 

Itellä on nyt huojentunut olo ja osittain jopa helpottunut, sillä en todellakaan jaksa niitä rajuja monipäiväisiä urtikaria-kohtauksia, joihin ei se toinen lievempi antihistamiini tehonnut. Katotaan, joskos tilannetta saatais rauhotettua hetkeksi. Mä yritän suunnata omat ajatukset tulevaisuuteen. Oikeesti, onhan täällä paljon kauniita ja hyviäkin asioita ympärillämme
Jos lapsia ei meille tule, niin sekin on sitten Korkeamman käsissä, kyllä siihenkin varmasti tottuisi edes jotenkin 
ei saanu plussattua synttärilahjaa miehelle, mutta pitää lahjoa toisella tavalla ku ovis pitäs tulla synttärien aikaa
jospa saisin plussata itelleni lahjan enskuussa