Onko kenelläkään muulla elohiiriä? Apua, aivan järkyttävä tuli äsken silmään. Mikäs tähän auttoikaan, magnesium?
Mulle tulee aina univajeesta elohiiri silmää, menee oikeestaan itestään ohi. Itellä ei oo auttanut mikään.. joskus kestänyt 2kk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko kenelläkään muulla elohiiriä? Apua, aivan järkyttävä tuli äsken silmään. Mikäs tähän auttoikaan, magnesium?
Mulle tulee aina univajeesta elohiiri silmää, menee oikeestaan itestään ohi. Itellä ei oo auttanut mikään.. joskus kestänyt 2kk

Täällä myös univajeesta tulee elohiiri silmään. Mulla myös oli joskus monta kuukautta. Nykyään jo viikon kestäneillä lyhyillä unilla tulee nykimistä. Raivostuttavaa..mulla oli joskus sama! Oliko pikkusen rasittavaa, 2 kk nyppi toista silmää koko ajan. Varmaan kans univajeesta.
Olotila vain pahenee päivä päivältä... Oksentaa saisi joka välissä ja nyt pohdin pitäisikö jäädä suosiolla saikulle vai kitkuttaa töissä naama vihreänä.. Olen kotihoidossa töissä niin periaatteessa olisi varmaan turvallisempaa jäädä pois tämän pahemman vaiheen ajaksi. Vähän pelottaa tuleeko hyperemeesi taas, kun olotila pahenee samaa tahtia kuin esikoisesta. Vaakatasossa on kohtalainen olo, heti jos nousee alkaa oksettamaan ja mikään kiinteä ei oikein pysy sisässä. Mehukeitolla mennään..
Olotila vain pahenee päivä päivältä... Oksentaa saisi joka välissä ja nyt pohdin pitäisikö jäädä suosiolla saikulle vai kitkuttaa töissä naama vihreänä.. Olen kotihoidossa töissä niin periaatteessa olisi varmaan turvallisempaa jäädä pois tämän pahemman vaiheen ajaksi. Vähän pelottaa tuleeko hyperemeesi taas, kun olotila pahenee samaa tahtia kuin esikoisesta. Vaakatasossa on kohtalainen olo, heti jos nousee alkaa oksettamaan ja mikään kiinteä ei oikein pysy sisässä. Mehukeitolla mennään..
Joo, meillä on vielä maskipakko, vaikka täällä ei enää edes sairaaloissa niitä käytetä.. On niihin jo suht tottunut, mutta viikonlopun helteet pahoinvoinnin kanssa voi olla liikaa. Soitin työterveyteen ja sain ajan lääkärille klo 18. Sit vaan sormet ristiin, että kirjoittaisi saikkua. Täytyy varmaan vielä laittaa neuvolan Th:lle viestiä jos hän voisi varuilta kirjoittaa mulle saikkua jos ei työterveys suostu, ainakin meidän vastaava sh näin suositteli.Varmaan kannattaa suosiolla jäädä kotiin. Eikö oo muutenki tukalaa kun joutuu pitämään maskia töissä? Itsekin oon kotihoidossa töissä, mut onneksi hoitovapaalla..mut kyllä tää aika alkaa käydä pitkäksi kun jo yli vuoden ollut kotona.
Joo, meillä on vielä maskipakko, vaikka täällä ei enää edes sairaaloissa niitä käytetä.. On niihin jo suht tottunut, mutta viikonlopun helteet pahoinvoinnin kanssa voi olla liikaa. Soitin työterveyteen ja sain ajan lääkärille klo 18. Sit vaan sormet ristiin, että kirjoittaisi saikkua. Täytyy varmaan vielä laittaa neuvolan Th:lle viestiä jos hän voisi varuilta kirjoittaa mulle saikkua jos ei työterveys suostu, ainakin meidän vastaava sh näin suositteli.

Soittelinkin neuvolaan ja hän antoi saikkua viikonlopun yli ja käski perua työterveyden ajan. Sinänsä helpottavaa kun ei tarvitse lähteä töihin juoksemaan, mutta käy mentaliteetin päälle olla saikullaEhdottomasti vain sairaslomalle! Itse ollut jo kolme viikkoa sairaslomalla, monta viikkoa jo pahoinvoinnin kanssa sinnittelin töissä ja oli kyllä
fyysinen ja henkinen helpotus kun sairaslomalle jäi :) Mulle sanoi esimies että raskauteen liittyvät sairaslomat neuvolan kautta, eli jos ei sulle tth oteta kantaa niin kannattaa soittaa neuvolaan, mä olin alkuun 4 pv vaan th:n todistuksella![]()

Hyvä tietää, että neuvolan kautta voi saada saikkua pahoinvoinnin takia. Viime raskaudessa hain ihan tk:sta sairaanhoitajan vastaanotolta ja sain niin tympeen vastaanoton siellä, että alkoi ihan iteki epäillä voiko olla pahoinvoinnin takia saikulla![]()

Koko ajan on sellainen olo, kuin olisi aivan ähkyssä. Ihan kun tulisi suoraan joulupöydästä, vaikka en ole paljon mitään syönyt.![]()