Phalene
Puuhakas puhuja
Täälläkin uusi foorumilainen, moi :)
(Tai olin täällä viimeksi vanhalla foorumilla, joskus alkuvuodesta 2018 kun esikoinen syntyi). Plussa tuli tiistaina, kun olo alkoi olla tosi omituinen, eikä edes karkki maistunut... Asutaan Turun seudulla, eli TYKSissä synnytys. Lisään itseni listoille kun saadaan joku laskettu aika, mulla on tieto vain kiinnittymisvuodon ajankohdasta niin että hiukan arvailuksi menee joka tapauksessa.
Nyt olen (ehkä?) noin seitsemännellä raskausviikolla, ja eilen tuli ihkaensimmäinen aamupahoinvointioksu. Huh. Ensimmäinen raskaus oli tosi helppo ja pahoinvointia oli hyvin vähän, mutta nyt on vissiin hieman eri tyyppisiä oireita tulossa...
Tätä on ollut nyt viikon verran, tänään ei ole pysynyt alhaalla mikään muu kuin mustikkakeitto, porkkana ja mehujää. Omena oli Paha Virhe. Näin kahdelta iltapäivällä alan toivoa ihan tosissaan, että kohta tämä "aamu"pahoinvointi helpottaisi ja saisi vähän energiaa jostain.
Pitäisi nimittäin lähteä talkoilemaan illaksi ja koko huomispäiväksi koirajuttuihin, enkä ihan vielä ajatellut kertoa tästä kaikille...
(Tai olin täällä viimeksi vanhalla foorumilla, joskus alkuvuodesta 2018 kun esikoinen syntyi). Plussa tuli tiistaina, kun olo alkoi olla tosi omituinen, eikä edes karkki maistunut... Asutaan Turun seudulla, eli TYKSissä synnytys. Lisään itseni listoille kun saadaan joku laskettu aika, mulla on tieto vain kiinnittymisvuodon ajankohdasta niin että hiukan arvailuksi menee joka tapauksessa.
Nyt olen (ehkä?) noin seitsemännellä raskausviikolla, ja eilen tuli ihkaensimmäinen aamupahoinvointioksu. Huh. Ensimmäinen raskaus oli tosi helppo ja pahoinvointia oli hyvin vähän, mutta nyt on vissiin hieman eri tyyppisiä oireita tulossa...
Tätä on ollut nyt viikon verran, tänään ei ole pysynyt alhaalla mikään muu kuin mustikkakeitto, porkkana ja mehujää. Omena oli Paha Virhe. Näin kahdelta iltapäivällä alan toivoa ihan tosissaan, että kohta tämä "aamu"pahoinvointi helpottaisi ja saisi vähän energiaa jostain.Pitäisi nimittäin lähteä talkoilemaan illaksi ja koko huomispäiväksi koirajuttuihin, enkä ihan vielä ajatellut kertoa tästä kaikille...

Kovin myöhään ei kyllä jaksanut hipata, mutta yli puolen yön kuitenkin.

tänään tein testin ja näytti positiivista.. saa nähdä miten tässä etenee. Itsellä 2 tyttöä, esikoinen 11- vuotias ja pienin täytti torstaina 1-vuotta. Edellisessä raskaudessa oli raskausdiabetes, luultavasti nyt myös.. viikkoja vasta 4+6. Sain muutama viikko sitten tietää että on edellisestä raskaudesta erkaumaa vielä 4cm, vähän kyllä harmittaa kun lääkäri loppu tarkastuksessa sanoi ettei ole, mutta oli väärässä..
paljon onnea, toivotaan että molemmat pallukat pysyvät kyydissä loppuun asti!