Letrozolin käyttäjiä?

Heij! :)

Mitäs tänne kuuluu? Lipsulle ainakin pahoittelut kp 1. Tsempit myös piinailijoille ja toivottavasti päivät ovat suotuisat ja pääset inssiin jannn :)

Kerron omatkin kuulumiset. Tänään soitti lääkäri ja aukkaria ei tosiaan tehdä, kun ei oo mitään syytä. Letroreseptin taas sain, vaikka tuskin ne plussaa tuo, niin monta kiertoa oon niitä popsinu etten muista itekkään. MUTTA! IVF jonoon päästiin :wideyed: Tuntuu niin uskomattomalta etten käsitä sitä itekään.. En ois koskaan uskonu, että sellaseen päädyn vielä. Jonokin on yllättävän lyhyt, marraskuussa jo tositoimiin. Ennen sitä varattava suunnittelukäynti sekä infektioverikokeet. Edelleen jaksan toivoa, että koko ivf ei tarvitsisi, vaan plussa tulisi sitä ennen.. Aika näyttää. Tällähetkellä kp 22/30.
 
Heij! :)

Mitäs tänne kuuluu? Lipsulle ainakin pahoittelut kp 1. Tsempit myös piinailijoille ja toivottavasti päivät ovat suotuisat ja pääset inssiin jannn :)

Kerron omatkin kuulumiset. Tänään soitti lääkäri ja aukkaria ei tosiaan tehdä, kun ei oo mitään syytä. Letroreseptin taas sain, vaikka tuskin ne plussaa tuo, niin monta kiertoa oon niitä popsinu etten muista itekkään. MUTTA! IVF jonoon päästiin :wideyed: Tuntuu niin uskomattomalta etten käsitä sitä itekään.. En ois koskaan uskonu, että sellaseen päädyn vielä. Jonokin on yllättävän lyhyt, marraskuussa jo tositoimiin. Ennen sitä varattava suunnittelukäynti sekä infektioverikokeet. Edelleen jaksan toivoa, että koko ivf ei tarvitsisi, vaan plussa tulisi sitä ennen.. Aika näyttää. Tällähetkellä kp 22/30.

Oi wau! Oliko siis inssejäkin tehty jo vai suoraan ivf? Toivotaan et sitä ei tarttis, mutta viimeistään sit ivf vauva, eli ehkä jo loppuvuodesta raskaana!
 
Oi wau! Oliko siis inssejäkin tehty jo vai suoraan ivf? Toivotaan et sitä ei tarttis, mutta viimeistään sit ivf vauva, eli ehkä jo loppuvuodesta raskaana!

Kaksi inssiähän mulle alkuvuodesta tehtiin ja lääkärin mielipide oli, että ne riittää. Ja joo olis kyllä ihana päätös tälle vuodelle.. :Heartred
 
Lipsu, kurja juttu :sad001 Kyllähän tämä raskautuminen näyttää olevan aika kärsivällisyyttä vaativa laji :sad001 Mutta tosiaan monella, jolla kaikki toimii ihan normaalistikin, voi kestää hyvin vuosikin :) Tsemppiä! Ja tsemppiä kaikille muillekin :)

Mulla tulikin tänään tosi kovat alavatsakivut, vähän sellainen ovulaatiomainen kipu ja samalla polttava, olin ihan varma, että jotku veret holahtaa ja menkat alkaa, mutta mitään "punaista" ei ole tarttunut paperiin :grin Aloin nyt tietty googlailemaan voisko tuollainen kipu liittyä kiinnittymiseen, ainakin monella ulkomaisella sivustolla mainitaan, että dpo 9 ois yleisin kiinnittymisaika.. Hmm, aika jännä, kun tosi moni saa silti haamuja jo tyyliin dpo 9. No, pitää nyt laittaa jäitä hattuun itelle :hilarious:
Meille on hoidoissa sanottu kiinnittymispäivän olevan dpo 6-7. Kiinnittymistä tukeva pistos on aina määrätty pistettäväksi dpo 6 eli alkion iän ollessa 6 pv. Ketjuja lukiessa aikaisimmat haamujen esihaamut on tulleet osalle jo dpo 7. Toivottavasti nuo sun tuntemukset ovat kiinnittymisestä ja pikkuinen sielä tekisi oltavansa täydellisiksi.
 
Lipsu, kurja juttu :sad001 Kyllähän tämä raskautuminen näyttää olevan aika kärsivällisyyttä vaativa laji :sad001 Mutta tosiaan monella, jolla kaikki toimii ihan normaalistikin, voi kestää hyvin vuosikin :) Tsemppiä! Ja tsemppiä kaikille muillekin :)

Mulla tulikin tänään tosi kovat alavatsakivut, vähän sellainen ovulaatiomainen kipu ja samalla polttava, olin ihan varma, että jotku veret holahtaa ja menkat alkaa, mutta mitään "punaista" ei ole tarttunut paperiin :grin Aloin nyt tietty googlailemaan voisko tuollainen kipu liittyä kiinnittymiseen, ainakin monella ulkomaisella sivustolla mainitaan, että dpo 9 ois yleisin kiinnittymisaika.. Hmm, aika jännä, kun tosi moni saa silti haamuja jo tyyliin dpo 9. No, pitää nyt laittaa jäitä hattuun itelle :hilarious:

On tosi paljon noita dpo9-11 kiinnittymisiä nyt näkynyt täällä palstalla :)
 
Meille on hoidoissa sanottu kiinnittymispäivän olevan dpo 6-7. Kiinnittymistä tukeva pistos on aina määrätty pistettäväksi dpo 6 eli alkion iän ollessa 6 pv. Ketjuja lukiessa aikaisimmat haamujen esihaamut on tulleet osalle jo dpo 7. Toivottavasti nuo sun tuntemukset ovat kiinnittymisestä ja pikkuinen sielä tekisi oltavansa täydellisiksi.
Joo, näin mäkin olen ymmärtäny, toki luonnollisissa raskauksissa ei voi tarkalleen sanoa kuinka pian munasolun irtoamisen jälkeen hedelmöittyminen tapahtuu ja millon alkio pääsee itse kohtuun, kun taas ivf hoidossa nämä mutkat on jo ohitettu :)

Jos sinulla on kokemusta, kiinnostaa oliko mahdollisesta kiinnittymisestä mitään tuntemuksia :)
 
Joo, tietenkin yhtä viivaa sai vaan tuijotella ja sitten korkkasin viinipullon ja nautin kesäillasta. Nyt oli jotenkin helpompi kestää tää nega kun ajoitus meni vähän pieleen.. tai just ovispäivän ja edellisen päivän mies oli reissussa, vaikka toki sitä ennen talleteltiin mutta ei se vaan taaskaan napannut. Tänään kp1 kovien kipujen kera. Viides letrokierto alkaa ja vähän usko horjuu jo koko letroiluun... Voiko tässä vaan olla rauhallisin mielin, uskoa ja toivoa, että tärppi voisi letroilla tapahtua? Ns. yritystä yli vuosi takana ja letrokiertoja neljä, eli tavallaan vasta neljä mahdollisuutta ollut raskaudelle. Ovis varmistettu labralla, että se oikeasti letroilla tapahtuu. Yritän ajatella, että nekin jotka ovuloi normaalisti, voivat yrittää pitkään ennenkuin tärppää. Että ehkä tässä nyt menee joku tovi ennenkuin tärppää, vastahan mahdollisuus raskaudelle on saatu aikaan ja eihän letrot mitenkään hedelmöitystä edistä että heti pitäisi napata. Vähän jännät fiilikset on kuten ehkä selityksestäkin ilmenee. Ei oikein tiedä mitä ajatella, odottaako jo pistoshoitoja vai uskoako tähän hoitoon.

Kyllä näitä tuloksettomina kertoja mahtuu niillekin, jotka ovuloivat normaalisti:bag: nimimerkillä 1v 8kk tässä jälleen jyystetty tuloksetta menemään:bag: joka kuukausi ehkä yhtä lukuunottamatta ovulaatio on tapahtunut. Jospa sulla vielä siis letrot auttaisivat:happy:

Omaa napaa, kp11. Kovaa nippailuja muniksissa ja vähän limojakin bongailtu, testi onneksi vielä negaa. On se kumma kun jossain inssikierrossa ovis voi helposti olla jossain kp17 tietämillä ja nyt kun oikeen toivoo pitkiä kiertoja, niin ei millään:arghh:
 
Kyllä näitä tuloksettomina kertoja mahtuu niillekin, jotka ovuloivat normaalisti:bag: nimimerkillä 1v 8kk tässä jälleen jyystetty tuloksetta menemään:bag: joka kuukausi ehkä yhtä lukuunottamatta ovulaatio on tapahtunut. Jospa sulla vielä siis letrot auttaisivat:happy:

Omaa napaa, kp11. Kovaa nippailuja muniksissa ja vähän limojakin bongailtu, testi onneksi vielä negaa. On se kumma kun jossain inssikierrossa ovis voi helposti olla jossain kp17 tietämillä ja nyt kun oikeen toivoo pitkiä kiertoja, niin ei millään:arghh:

Niinpä. Ou Nou. No ehkä se ei vielä tule! Mulla kp9 eikä ainakaan vielä onneks oo ovis lähelläkään. Tosin nippailuita on vähän. Jännä nähdä onko pe edes vielä mitään kehittynyt :bag: huomenna käskystä aloitettava digitestit kuitenkin, tänään tein liuskan ja lähes blanco. Tosi jännä fiilis tästä ekasta inssistä, ihan hassua että joku muu ruiskuttaa siemenet mun sisälle :bag::grin kunhan se ovis tulisi. Koitan olla toivomasta liikoja, ja odottelen piikitysinssiä..
 
Tekis mieli tehä tuo paketin toinenkin testi, mutta ehkä järkevämpi odottaa aamuun. Tai sitten testata vasta perjantaina dpo12, sillon pitäs olla jo selkeämpi viiva eikä viivanpaikka jos ois tärpänny :)
Varmaan sitä taas saa pettyä ja masentua :banghead:
 
Joo, näin mäkin olen ymmärtäny, toki luonnollisissa raskauksissa ei voi tarkalleen sanoa kuinka pian munasolun irtoamisen jälkeen hedelmöittyminen tapahtuu ja millon alkio pääsee itse kohtuun, kun taas ivf hoidossa nämä mutkat on jo ohitettu :)

Jos sinulla on kokemusta, kiinnostaa oliko mahdollisesta kiinnittymisestä mitään tuntemuksia :)
Viidesti on tikkuun viivaa tullut, mutta yhdelläkään kerralla ei kiinnittymisestä tullut mitään tuntemuksia. Ekasta kerrasta sain kaksostytöt, mutta muut ovat menneet kesken tai ovat olleet kiinnittymisyrityksiä. Letroilun alkaessa saimme toisesta letrokierrosta plussan, mutta se oli kohdun ulkoinen ja meni spontaanisti kesken rv 8. Viimeisimmässä raskaudessa ennen plussausta oli jotenkin rauhallinen, seesteinen mieliala, josta arvasi, että nyt tärppäsi. Valitettavasti silloin pääsimme lähes puoliväliin raskautta, kun lähti vedet tihkumaan ja päädyimme lopulta keskeytykseen rv 20+2. Elämäni kamalin päivä.
Hedelmöittymisessä on kuitenkin se aikaikkuna, jonka ajan munasolu on vastaaottavainen siittiölle. Ei se päivätolkulla siittiötä odottele ja toki ellei se hedelmöittymisen jälkeen ehdi kohtuun ennen kuin on valmis kiinnittymään, niin se kiinnittyy kohdun ulkopuolelle, jos on kiinnittyäkseen.
Ja ihan kuin tuossa kuvassa jotain näkyisi. Kannattaa muuten saksilla leikata nuo tikut kahdeksi, niin saa testattua samaan hintaan tuplaten.
 
Pieni ärsyttävä pääkipu ollu eilisillasta asti :inpain: en tiedä voiko vielä liittyä letroihin/hormoneihin. Nyt kp10. En haluis ottaa särkylääkettä mut ehkä pakko kokeilla vaikka puolikas Panadol..
 
Sain aamulla himmean vaaleanpunaisen haamun rfsu:n liuskatestiin, mun mielestä se oli ihan haalea haamu, eikä viivanpaikka, sen verran tullu noita testejä tehtyä, mutta nyt töissä alko tiputtelu :sad001:sad001
Voiskohan Terolutien aloittamisesta olla enää hyötyä?
 
Sain aamulla himmean vaaleanpunaisen haamun rfsu:n liuskatestiin, mun mielestä se oli ihan haalea haamu, eikä viivanpaikka, sen verran tullu noita testejä tehtyä, mutta nyt töissä alko tiputtelu :sad001:sad001 Jos tämä oli kiinnittymisyritys ja jäi kemialliseksi :sad001
Voiskohan Terolutien aloittamisesta olla enää hyötyä?


https://aijaa.com/UXz9kb

Tai ehkä tuo vaan on joku viivanpaikka ja kuvittelen koko jutun.
 
Sain aamulla himmean vaaleanpunaisen haamun rfsu:n liuskatestiin, mun mielestä se oli ihan haalea haamu, eikä viivanpaikka, sen verran tullu noita testejä tehtyä, mutta nyt töissä alko tiputtelu :sad001:sad001 Jos tämä oli kiinnittymisyritys ja jäi kemialliseksi :sad001
Voiskohan Terolutien aloittamisesta olla enää hyötyä?


https://aijaa.com/UXz9kb

Tai ehkä tuo vaan on joku viivanpaikka ja kuvittelen koko jutun.

Ymmärtääkseni rfsu on ollut pitkään hyvä taas, mutta en tiedä voiko olla huonontunut jälleen. Muuten sanoisin kyllä plussaksi, tai kemiallinen? Jos plus niin eihän tiputtelu välttämättä ole vaarallistakaan alkuraskaudessa. En osaa sanoa onko terolutista enää apua. Liimaa ja tarraa toivotan :Heartred
 
Sain aamulla himmean vaaleanpunaisen haamun rfsu:n liuskatestiin, mun mielestä se oli ihan haalea haamu, eikä viivanpaikka, sen verran tullu noita testejä tehtyä, mutta nyt töissä alko tiputtelu :sad001:sad001 Jos tämä oli kiinnittymisyritys ja jäi kemialliseksi :sad001
Voiskohan Terolutien aloittamisesta olla enää hyötyä?


https://aijaa.com/UXz9kb

Tai ehkä tuo vaan on joku viivanpaikka ja kuvittelen koko jutun.

Kyllä se siellä on! Alkuraskauden vuodot ja tiputtelut on yleisiä, jospa olisi harmitonta.
 
Sain aamulla himmean vaaleanpunaisen haamun rfsu:n liuskatestiin, mun mielestä se oli ihan haalea haamu, eikä viivanpaikka, sen verran tullu noita testejä tehtyä, mutta nyt töissä alko tiputtelu :sad001:sad001 Jos tämä oli kiinnittymisyritys ja jäi kemialliseksi :sad001
Voiskohan Terolutien aloittamisesta olla enää hyötyä?


https://aijaa.com/UXz9kb

Tai ehkä tuo vaan on joku viivanpaikka ja kuvittelen koko jutun.

On se haamu. Huomenna uusiks testiä, toivottavasti vahvistuu! :Heartred rfsu liuskatestit on tosi herkkiä.
 
Sain aamulla himmean vaaleanpunaisen haamun rfsu:n liuskatestiin, mun mielestä se oli ihan haalea haamu, eikä viivanpaikka, sen verran tullu noita testejä tehtyä, mutta nyt töissä alko tiputtelu :sad001:sad001 Jos tämä oli kiinnittymisyritys ja jäi kemialliseksi :sad001
Voiskohan Terolutien aloittamisesta olla enää hyötyä?


https://aijaa.com/UXz9kb

Tai ehkä tuo vaan on joku viivanpaikka ja kuvittelen koko jutun.


Joko olet steffi testannut uudelleen???
 
Testaan vasta huomenna dpo 13, mutta pahoin pelkään, ettei siellä mitään ole, kun tullut vähän verta ja maha on kipeä :sad001 En halua nähdä, jos ois joku haalea viiva, joka vuotaa pois :sad001
Jotenki tosi masentunu fiilis tästä yrittämisestä, hirveän rankkaa elää aina nämä piinapäivät ja toivoa ja haaveillä ja sit tulee aina rytinällä takaisin maanpinnalle :sad001
 
Takaisin
Top