Raskaaksi 2020

Eli jos tänään tulee ovisplussa niin onko myöhästä jo, olisko pitänyt eilen jo varautua talletteluun:grin tämä tuli niin puskista että nyt ovis.. mutta tiiättekö fiiliksen kun ensimmäistä kertaa tikutan oviksen, kun ajattelin jo että oon epäkunnossa enkä edes ovuloi. Oon niin fiiliksissä:smiley-bounce013 ei mennyt hukkaan miljoonaviissataa ovistestiä!

Tämmönen nyt, 2h pidätys..

Liitteet

• 20200708_153414.jpg
    20200708_153414.jpg
    21 KB · Katsottu: 181
  • 20200708_154334.jpg
    20200708_154334.jpg
    23.1 KB · Katsottu: 162
Eli jos tänään tulee ovisplussa niin onko myöhästä jo, olisko pitänyt eilen jo varautua talletteluun:grin tämä tuli niin puskista että nyt ovis.. mutta tiiättekö fiiliksen kun ensimmäistä kertaa tikutan oviksen, kun ajattelin jo että oon epäkunnossa enkä edes ovuloi. Oon niin fiiliksissä:smiley-bounce013 ei mennyt hukkaan miljoonaviissataa ovistestiä!

Tämmönen nyt, 2h pidätys..
Ei oo liian myöhästä! Ovis tod näk huomenna. Varmuuden vuoks kannattaa talletella tänää ja huomen:wink

• Tykkään
Reaktiot: Jem
Kurkistelen vielä varovasti tänne. Painun kohta taustalle, jotta saan välillä muutakin ajateltavaa. Huomasin, että alkaa mennä niin kovin pään sisään tää homma ja käymään mielen päälle, että nyt aion vähentää tätä foorumilla olemista. Meillä kuitenkin nyt muutakin kivaa touhua, muuttoa ja remppaa tiedossa :)
Niin kuin täällä on jo aiemmin sanottu, niin muu tekeminen auttaa pitämään pään kasassa, kun on rentoutuneempi ja ei koko ajan mieti tätä yhtä ja samaa, voi se helpottaa sitä positiivisen tuloksen saamista. Piinailen sitten täällä taas, kun on sen aika, mutta nyt hetken ainakin keskittynen muihinkin juttuihin.

Mulla migreeni alkoi unien läpi, dpo oletettavasti 14. Täysin varma en voi olla, kun en tikuttanut. Kovasti mietin, että joskos jotain yritti tapahtua, muttei sitten tapahtunutkaan, kun kovin tutut oli oireet. Nyt on tissikipukin hellittänyt, ainoastaan päänsärky vaivaa. Viimeisimmät urtikaria kohtauksetkin oli aika rajuja, mutta nyt rauhoittumaan päin.
Pc:n testin tein nyt aamulla 5h pidätyksellä, mutta negalta tuo näyttäisi taikka viivanpaikalta kuivuessaan. Ei muuta kun odotellaan. Tiputtelu katosi johonkin tässä kierrossa.
Sain juuri tällaisia epämääräisiä hailuroita muutamia päiviä sitten. Pc testiinkään ei voi täysin nykyään luottaa.

Sain juuri tällaisia epämääräisiä hailuroita muutamia päiviä sitten. Pc testiinkään ei voi täysin nykyään luottaa.

Joo muistan mäkin saaneeni tämmösen aiemminkin ko. testillä. Mitäköhän shaisseja ovat sit nykyään. :finger:
Mä aion testata vielä uudelleen rfsu herkällä, jos vuoto ei lähipäivinä ala, kun se mulla toiminut parhaiten, ei oo antanut tähän mennessä turhia viivanpaikkoja.

Tyhmää tää oottelu, pääsis ees uuteen kiertoon. :smiley-angelic006

Kovasti onnea isolle joukolle plussanneita, kuinka mahtavaa! Toivon teille kaikkea parasta matkaan! :Heartred:happy:

Ja lämpimästi tervetuloa uusille kuumeilijoille :greet025 KatMalle ihan kauheasti jaksamista tilanteeseen. On yksi pahimmista jutuista mitä voi tapahtua. Todella musertavaa voin vaan kuvitella :sad001 En oikein tiedä mitä sanoa.

Ja syvät pahoittelut keskenmenon kokeneille myös. Ei oo ollenkaan kiva kokemus kyllä :sad001

Muokattu viimeksi:
Minulla ei ollutkaan kohdussani mitään elävää :sad001 Ei nyt saadakaan toista lasta :sad010 Voi meidän pieni rakas ei tullutkaan tähän maailmaan :sad001

No jotain puhetta on ollut ainakin täällä että limakalvo ehtis toipua paremmin ja alkion ois helpompi kiinnittyä siihen jos on yhet menkat tullu ennen hedrlmöitystä
Ja itse asiassa naikkarilla sanottiin kun kävin hakemassa tyhjennys lääkkeet. Vaikka ei varsinaisesti kehotettu oottaa menkkoja ennen yritystä

Joo muistan mäkin saaneeni tämmösen aiemminkin ko. testillä. Mitäköhän shaisseja ovat sit nykyään. :finger:
Mä aion testata vielä uudelleen rfsu herkällä, jos vuoto ei lähipäivinä ala, kun se mulla toiminut parhaiten, ei oo antanut tähän mennessä turhia viivanpaikkoja.

Tyhmää tää oottelu, pääsis ees uuteen kiertoon. :smiley-angelic006

mä en enää tiedä mikä testi ei näyttäisi mulla viivanpaikan. Nyt meni jo tuohon apteq testiin luotto. Saan myös tuohon rfsu herkkään lähes aina jotain näkyviin, tein sen tänäänkin vaikka ei pitänyt ja siellä se kurkkii taas . Pitäis testata vasta kun viikon myöhässä, mutta joo....ei pysty :laughing025.

tuossa kuva vielä ja aamulla tehty. Testiajalla näkyy punertavana ja tuollaiseksi jää testiajan päätyttyä. Kuva otettu kun 5min täynnä.

Takaisin