Raskaaksi 2020

Onnea jesbe!! <3 selkeästi viivat bongattu sieltä. :love7

Tunteekohan sen munasolun irtoamisen oikeesti näi vahvasti vai vaivaakohan mulla joku muu.. Oikealta tuolta johtimien kohalta hellänä. :pompus:

Nyt olis dpo13 ja ya:n oma perustesti edelleen aamulla tehtynä puhdas nega, ei edes haamujen esiäitiä. Menkat on nyt päivän myöhässä, mutta olot viittaa siihen, että kohtapuoliin ne alkavat. Etoo, ärsyttää, masistelee ja niin kovin tekee mieli sokeria.

Omalla kohdalla uskon, että testit olisi jo jotain näyttäneet, jos raskaus olisi alkanut. Kiitos kuitenkin kaikille tsempeistä ja optimistisuudesta :):smiley-angelic003

Mä aattelin, että nyt on taas se hetki kuukaudesta, kun pitää vetäytyä vähän syrjään ja keksiä muuta tekemistä. Niin kovasti taas tämä(kin) pettymys kolkutti takaraivolla. Elämässä on kuitenkin paljon muutakin ja ne on kai juuri niitä asioita, jotka sitten auttaa jaksamaan edes joten kuten tämän surkean shown läpi. Joskus itsellä on vaan se tunne, että tässä tulee kestämään aikaa, niin kuin minulla oli jo alussa ja alkaa olla aika hyväksyä se asia. Siihen omaan tunteeseen kannattaa luottaa. Täytyy todeta, että itse tuskin koskaan tulen muistelemaan tätä yritysaikaa kovin lämmöllä, paitsi tietysti teidän kannustusta.

Tsemppihalit jo raskautuneille ja syvä voimanrutistus niille, jotka kokevat taas tämän saman pettymyksen kerta toisensa jälkeen :Heartred

Täältäkin mahdottomasti onnea Jesbe!
Viiva näkyy.

Jos mä jostain olisin onnellinen, niin siitä että sä vihdoinkin saat sen nyytin. :Heartred

Oon viettänyt vähän hiljaiseloa, muutto vei kaiken huomion pariksi viikoksi. Vielä ei ole lähellekkään valmista kun olisi vielä purkamista ja laittamista uudessa asunnossa. Täällä olikin sitten sopivasti yli 1000 viestiä luettavana :p.

ihanan paljon plussia tullut!! Jospa pääsisi aaltoon mukaan myös :angelic:. Täällä meneillään kp25, flo ennustaa ovista perjantaille. En oo seurannut lämpöjä tai tikutellut, mutta fiilikset viittaa siihen että aika paikkaansa pitävä ennuste. Flo ennustaa kierron pituudeksi myös 42, saapa nähdä saako taas odotella ikuisuuden menkkoja kuten pari viime kiertoa :dead:.

Täällä tultiin ryminällä alas. Tein eri testin, herkkyys pitäisi olla 10mIU ja tyylipuhdas nega. Livenä kuvittelen näkeväni jotakin mutta epäilen että mielikuvitus tekee vaan tepposet. Miksi tän pitää olla näin vaikeeta :smiley-angry017 ehkä tän takia sitä pitäisi osata odottaa sinne menkkoihin asti...

Tsemppiä sullekin zarar:Heartred

Dpo 10 polttelee tehdä jokin herkkä testi. Kyllä itse jotenkin alussa jo asennoiduin siihen, että yritys saattaa kestää.
Jotenkin tuntuu, etten ole vielä kaikkia paukkuja lyönyt kehiin. Jos ei tällä tyylillä tule tulosta, niin antaapa sitten kestää. Mieli olisi jotenkin rauhallisempi, jos joku kertoisi että ei hätää saat kyllä vielä lapsen.
Eniten pelottaa se ettei tule lainkaan. Lähipiirissä on tällaisia pariskuntia.

Omalta kohdaltani huomasin, että se plussa tuli testiin heti, kun jätin foorumin taka-alalle ja keskityin muuhun. Ehkä sattumaa ja plussa olisi tullut kuitenkin, mutta hyvää teki lopettaa se stressaaminen.
Kyllähän se surku menkkojen aikaan tuli, mutta kun ei nähnyt muiden plussatestejä ja lukenut hetkeen muiden raskausuutisia, ei tuntunut niin epäonnistuneelta. Ei ehkä niin kovasti miettinyt, että mikä mun kehossani on vikana, kun ei raskaudu.

Toisaalta taas lohduttaa lukea muiden kuumeilusta ja huomata, ettei se kaikille muillekaan niin helppoa ole. Kun tuntuu, että ympärillä ihmiset raskautuu tuosta noin vaan.

Kai mä yritän vaan sanoa, että yritetään olla armollisempia itselle :)
Joskus siihen menee aikaa, ja joskus siihen tarvitaan apuja. Mutta toivottavasti se plussa kaikille vielä tulee ja saadaan nyytit syliin :happy:

Kiitos varoen kaikille, toivottavasti vahvistuu tää ja jatkuu, itkuhan pääsi ja kun nännit kipeytyi niin että suihkun vesi sattui niin itkeskelin ja kun menkkoja ei kuulu niin itkin. Hyvä fiilis ainakin nyt.

Negoista blääh en tykkää.. peukutan kaikkien puolesta ja vielä oon täällä kunnes kaikki menee hyvin <3

Täällä tuhruttelu vaikuttaisi loppuneen ja ne satunnaiset tuntemukset alamasulla. Tissit todella herkät ja turvonneet. Lisäksi aika vetämätön olo ja eilen alkoi pieni kipu alaselällä, joka on jatkunut tänään. Mutta ei oikeastaan yhtään semmonen menkkoja edeltävää oloa ja huomenna pitäisi menkat alkaa. Katsotaan mitä tuleman pitää. Odotan menkkoja mutta niin kauan kun niitä ei tule, pieni toivonkipinä elää :rolleyes:

Täällä tuhruttelu vaikuttaisi loppuneen ja ne satunnaiset tuntemukset alamasulla. Tissit todella herkät ja turvonneet. Lisäksi aika vetämätön olo ja eilen alkoi pieni kipu alaselällä, joka on jatkunut tänään. Mutta ei oikeastaan yhtään semmonen menkkoja edeltävää oloa ja huomenna pitäisi menkat alkaa. Katsotaan mitä tuleman pitää. Odotan menkkoja mutta niin kauan kun niitä ei tule, pieni toivonkipinä elää :rolleyes:
Mulla on myös tuo alaselän jumi

Mulla on myös tuo alaselän jumi

Miten se sulla tuntuu? Tää on mulle ainakin tosi erikoinen tunne sillä yleensä jos alaselässä on jumi niin tunne on tasoa puukon iskut liikkeissä, joissa jännittää alaselkää. Kun tää taas tuntuu sen verran kevyenä kipuna, että tietää siellä olevan jumia, mutta se ei estä tai hankaloita millään lailla olemista ja tekemistä. Toisinkuin tuo aiemmin kuvailtu :grin Ja harvemmin tosiaan on alaselkä jumissa. Oikeastaan ainoastaan jos on nostellut koko päivän jotain todella epäergonomisesti tai sitten talvella jos pakkaset on päässy piiskaamaan selkää. Kumpaakaan ei ole tullut harrastettua :smiley-ashamed004

Kp40 ja vähän harmittaa taas pitkittyvä kierto.

:woot:Täällä ei uutta kerrottavaa. Samanlaista viivanpaikkaa pukkaa kuin eilen. Mikä ihme siinä on, että jotkut saa ne viivanpaikatkin näkyviin niin herkästi. Tuolin näkyi ihan selvästi. Ei tarttenut kuin katsoa. Testinkin teen niinkuin ohjeissa ohjeistetaan. Ihme pissaa mulla :woot:.

muoks. Tuli ensin eilinen kuva. Tässä tämänpäivän

tässä vielä rfsu tältä aamua. Tein kummankin saman kuin eilen mieli toivoa täynnä :
[url=https://aijaa.com/GLbVFm]
[/URL]
https://aijaa.com/Ct1fwX

Muokattu viimeksi:
Nyt loppuu testailut ja katsotaan miten pitkäksi kierto venyy. Ei edes tuhrua vielä ja se alkaa usein vähintään sen pari päivää ennen. Huhtikuista tavoittelemaan seuraavaksi.

Täällä dpo9 ja ekat negat testattu alta pois. Mikähän siinä on et vaikka ei ole toiveita tälle kierrolle niin silti pitää testailla. Jotenkin helpompi kestää ne menkat sitten kun on päiväkausia ollut henkisesti valmistautunut niihin vissiin :wacky:

Testit pc ja onestep

IMG_20200707_112002.jpg IMG_20200707_112210.jpg

Tekö ette siis odottaneet ensimmäisiä menkkojakaan keskenmenon jälkeen? :)
Mä sain lääkäriltä ohjeeksi odottaa yhdet, mietin että onko siihen muuta syytä, kuin että raskauden kesto on helpompi määrittää
No jotain puhetta on ollut ainakin täällä että limakalvo ehtis toipua paremmin ja alkion ois helpompi kiinnittyä siihen jos on yhet menkat tullu ennen hedrlmöitystä

Miten se sulla tuntuu? Tää on mulle ainakin tosi erikoinen tunne sillä yleensä jos alaselässä on jumi niin tunne on tasoa puukon iskut liikkeissä, joissa jännittää alaselkää. Kun tää taas tuntuu sen verran kevyenä kipuna, että tietää siellä olevan jumia, mutta se ei estä tai hankaloita millään lailla olemista ja tekemistä. Toisinkuin tuo aiemmin kuvailtu :grin Ja harvemmin tosiaan on alaselkä jumissa. Oikeastaan ainoastaan jos on nostellut koko päivän jotain todella epäergonomisesti tai sitten talvella jos pakkaset on päässy piiskaamaan selkää. Kumpaakaan ei ole tullut harrastettua :smiley-ashamed004
Siis just semmonen et ei tunnu mahassa äkkiliikkeet mut selän puolella ja ei niitä nippailu juttuja vaan ihan jumi ja säteilee jalkoihin välillä enemmän vasemmalla

Takaisin