Alkuraskauden vuoto

Brave

Näppärä viestien naputtelija
Heinäkuiset 2021
No niin täällä on nyt ilmaantunut pientä vuotoa, eilen ruskeaa tuhrua ja tänään seksin jälkeen vuotanut tuoretta verta. Vuoto laantui nopeasti eikä kipua tuntunut. Mutta huolestuttaa, on niin raastavaa vain odotella kun mitään ei voi tehdä! :sorry:

Onkos kellään muulla ollut nyt vuotoa?
:anyone
 
No niin täällä on nyt ilmaantunut pientä vuotoa, eilen ruskeaa tuhrua ja tänään seksin jälkeen vuotanut tuoretta verta. Vuoto laantui nopeasti eikä kipua tuntunut. Mutta huolestuttaa, on niin raastavaa vain odotella kun mitään ei voi tehdä! :sorry:

Onkos kellään muulla ollut nyt vuotoa?
:anyone

Mulla! Dpo15 tuli joku pieni veritahra ja jäi siihen enkä tiiä mistä johtui. Siitä parin päivän päästä seksin jälkeen ja seuraavana kahtena päivänä tuli myös vähän. Nyt 2,5vrk täysin väritöntä vuotoa ja toivon et jatkuu näin. Mullakaan ei ole kipua liittynyt eikä voi sanoa että runsasta. Todennäköisesti normaalia mutta ei välttämättä. Tämähän täs on kun ihan kaikki voi olla normaalia tai sitten ei tai vaikka ois kaikki oireet niin siltikään ei voi olla varma tai toisinpäin. Ainoastaan ultrat ja verikokeet lertonee totuuden. Toivottavasti sullakin loppuu vuoto!
 
Mulla on useamman päivän vuotanut verta. Kävin eilen verikokeessakin, mutta sen perusteella ei ainakaan vielä ollut keskenmeno. Nyt ei voi muuta kuin seurata tilannetta. Hermoja raastavaa tämä kyllä on. Vuoto on jo vähentynyt, toivottavasti se loppuisi kokonaan.
 
Mulla oli myös useampaan otteeseen ihan alussa ruskeaa vuotoa ja kerran seksin jälkeen runsaasti punaista. Nyt ei ole onneksi reiluun viikkoon ollut enää mitään, ja viikko sitten myös ultrassa kaikki hyvin.

Tsemppiä kaikille vuotelijoille, ainahan se pysäyttää ja huolestuttaa vaikka kuinka yrittäisi hokea itselleen että on normaalia :Heartred
 
Mulla on kans tässä alussa ollut pääasiassa ruskeaa tuhrua, jota on tullut vähän epäsäännöllisen - säännöllisesti. Alussa itkin jo muutaman kerran keskenmenoa, mutta sitten hcg oli kuitenkin tosi hyvä, ja neuvolasta sanottiin että jollain vain vuotoja tulee eikä niihin välttämättä löydy mitään selitystä. :think005 Tosi stressaavaa , kun ei mulla esikoisesta ollut mitään. Kipuja ei oo ollut, ja nyt ei taas hetkeen oo vuotanut.

Varhaisultrassakin kaikki oli hyvin, joten oon koittanut olla asian suhteen rauhallinen. Kovasti tsemppiä kaikille vuotelijoille, inhottavaa kun ei koskaan oikein tiennyt että onko se lopun alkua kun vuotoa tulee, vai harmitonta. :sad001
 
Voi kiitos kaikille jotka vastasitte, luo uskoa siihen miten tavallisesta asiasta tosiaan on kyse. Toivon todella että kaikilla meillä raskaus etenee hyvin vuodosta huolimatta :smiley-angelic001

Täälläkään ei ole eilisen jälkeen uutta vuotoa ilmennyt, seksin jälkeinen vuoto jäi varmasti alle teelusikalliseen. Päivä kerrallaan kohti ar ultraa siis!
 
Mulla oli kans rv 3+ - 4+ rusehtavaa vuotoa. Pari kertaa verta. Ens viikon ar ultraan ainakin nyt ensin saa jännittää :banghead:
 
Mulla tuli 6+3 ja 6+4 vähän veristä, ruskeaa tuhrua /vuotoa. Minkäänlaisia kipuja ei kuitenkaan ollut, eikä mitään muitakaan huolestuttavia oireita oo ollu.
Haluan uskoa, että jotain vaaratonta vuotoa oli, ja yrittää vaan odotella positiivisin mielin. :angelic:
 
Täällä hep, tuhruttelua ollut lähes päivittäin ja toisinaan pyyhittäessä hieman enemmänkin veren sekaista limaa, alkoi 5+3 ja jatkui aina tonne 7+6 asti, nyt ollut kokonaista kaksi vuodotonta päivää, joten toivon, että oli siinä:smiley-angelic001 maanantaina 7+3 kävin varhaisultrassa ja sattui olemaan juuri runsain vuotoaamu, syke näkyi ja lääkäri epäili, että istukka on mahdollisesti alhaalla ja tihkuttaa siksi välillä(?) Mitään muuta syytä ei löytynyt ja sanoi tosiaan, että jos ei ala vuotaa kuin kuukautisten aikaan kipujen kera niin ei tarvi huolestua.

Helpommin sanottu kuin tehty, kyllä on joka vessakäynnillä saanut jännittää tähän asti:dead: Tsemppiä kaikille, joiden odotusta tuhru piinaa:Heartred
 
Mulla edellispäivänä 8+5 tuli vessareissulla verta ja pelästyin kovasti. Esikoisen raskaudessa en vuotanut yhtään. Soitin neuvolaan ja käski seurailla pari päivää. Eilen vuosi myös kerran. Tajusin, että tämä oli juuri se päivä kun menkkojen "pitäisi" taas alkaa.. toivon kovasti että liittyy vaan siihen. Tänään uudelleen soitto neuvolaan.
 
Itselläni se tilanne nyt että vuoto yltyi maanantai iltana ja 12 tuntia tuli hyytymiä solkenaan. Kesken taisi taas mennä. Edelleen vuotaa menkkamaisesti. Nyt iltapäivällä pääsen gynepolille, katsotaan että kohtu on tyhjentynyt kokonaan ja ivf tukilääkkeet saa lopettaa sitten siihen. :smiley-angry017
 
Voi kurja. :sad001 Voimia Brave!
Voimia myös muille joilla epäselvä tilanne.
 
Itselläni se tilanne nyt että vuoto yltyi maanantai iltana ja 12 tuntia tuli hyytymiä solkenaan. Kesken taisi taas mennä. Edelleen vuotaa menkkamaisesti. Nyt iltapäivällä pääsen gynepolille, katsotaan että kohtu on tyhjentynyt kokonaan ja ivf tukilääkkeet saa lopettaa sitten siihen. :smiley-angry017

Keskenmeno varmistui. Nytpä siis välikiertoa kohti ja uutta yritystä syksyllä klinikalla. Onneksi on pakkasessa hyvin alkioita odottamassa, ehkä jo seuraava on meidän tuleva vauva!

Tsemppiä kaikille helmikuisille, turvallista matkaa riskiviikkojen ohi ja maaliin asti!
 
Keskenmeno varmistui. Nytpä siis välikiertoa kohti ja uutta yritystä syksyllä klinikalla. Onneksi on pakkasessa hyvin alkioita odottamassa, ehkä jo seuraava on meidän tuleva vauva!

Tsemppiä kaikille helmikuisille, turvallista matkaa riskiviikkojen ohi ja maaliin asti!
Voi ei :sorry: paljon voimia! :Heartred
 
Keskenmeno varmistui. Nytpä siis välikiertoa kohti ja uutta yritystä syksyllä klinikalla. Onneksi on pakkasessa hyvin alkioita odottamassa, ehkä jo seuraava on meidän tuleva vauva!

Tsemppiä kaikille helmikuisille, turvallista matkaa riskiviikkojen ohi ja maaliin asti!

Voihan harmi nyt :sad001 Harmittaa teidän puolestanne kovasti. Teille paljon jaksamista kaikkeen! :Heartred Kiitos tsempeistä.
Voisipa vaan kaikilla mennä raskaudet loppuun saakka.

Yllättävän monella muuten vuotoa tai tuhrua täällä. Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti siitä huolimatta :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Keskenmeno varmistui. Nytpä siis välikiertoa kohti ja uutta yritystä syksyllä klinikalla. Onneksi on pakkasessa hyvin alkioita odottamassa, ehkä jo seuraava on meidän tuleva vauva!

Tsemppiä kaikille helmikuisille, turvallista matkaa riskiviikkojen ohi ja maaliin asti!

Voi ei olen niin pahoillani :sorry: onneksi on tosiaan niitä pakkashippuja ja raskaus lähti ivf:llä alulle niin ehkä siitä saa vähän lohtua vaikkei tietenkään poista tämän menetyksen surua. Voimia :Heartred
 
Itselläni se tilanne nyt että vuoto yltyi maanantai iltana ja 12 tuntia tuli hyytymiä solkenaan. Kesken taisi taas mennä. Edelleen vuotaa menkkamaisesti. Nyt iltapäivällä pääsen gynepolille, katsotaan että kohtu on tyhjentynyt kokonaan ja ivf tukilääkkeet saa lopettaa sitten siihen. :smiley-angry017

Paljon paljon voimia ❤️ ja tsemppiä tulevaan!
 
Keskenmeno varmistui. Nytpä siis välikiertoa kohti ja uutta yritystä syksyllä klinikalla. Onneksi on pakkasessa hyvin alkioita odottamassa, ehkä jo seuraava on meidän tuleva vauva!

Tsemppiä kaikille helmikuisille, turvallista matkaa riskiviikkojen ohi ja maaliin asti!
Osanottoni. :Heartpink
 
Takaisin
Top