Alkuraskauden vuoto

Voit myös mennä varhaisultraan jos vaikea olla pää kylmänä...se on kyllä *piip* vaikeaa! Joskus näitä vuotoja vaan on. Mulle sanottiin että hulahtelee monta päivää jos keskenmeno ja kivut kovat. Tuulimuna ym juttuja kuulee kyllä myös. Mä ite luin niitä vähän liikaa niin ne ruokki mun pelkoja. Toivottavasti sulla kaikki hyvin. Zemiä! :Heartred
 
Mulla yli viikon tullut ruskeaa vuotoa pyyhkiessä ja nyt viime päivinä pikkareihin. Ei ollenkaan kipuja. Olo on tosi oireeton, ei pahoinvointia, rinnatkaan ei enää juuri kipeät. Ultraan vielä kolme viikkoa! Pitääkö pitää vaan pää kylmänä? 10+3 menossa.

Vaikea sanoa kun tuntuu mitä ite on lueskellut että voi olla huono juttu tai sit normaalia, eikä sitä ite voi oikein päätellä. Varsinkaan jos ei kipuja. Varmasti riippuu kantsiiko oottaa vai mennä varhaisultraan omista fiiliksistä, että pystyykö odottaa vaikka vaikeaahan se on varmasti joka tapauksessa. Toivottavasti kuitenkin harmitonta:Heartred eikös noilla viikoilla oo jo suht normaalia et oireetkin alkaa lieventymään?
 
Niin, lähinnä vuoto yhdistettynä oireettomuuteen tuntuu vähän jännältä... Hassua miten sitä kuvittelee olevansa oikea viilipytty ja sitten alkaakin mietityttää :wacky:
 
Takaisin
Top