Tammikuisten NT-ultrat

Meillä nt-ultra-aika on 12+5, kun oli muutaman päivän nuorempi tuossa varhaisultrassa. Meilläpäin tuo nt-ultraväli on 12+0-13+6.
 
Nt-ultra on 2.7 vasta. Mulle neuvola suositteli, että lähemmäksi 13 viikkoa venyttää menoa, niin tulipahan nyt sitten venytettyä. Toki harmittaa edelleen kun ei mies pääse mukaan. :shifty:
 
Aika varattuna TYKSin ultraan 14.7, silloin laskujen mukaan 12+5 menossa. Varmistin, niin sanoivat, että miehen (tai yhden saattajan) saa nyt ottaa mukaan.
 
Kävin tänään NT-ultrassa. Kaikki oli hyvin:smiley-bounce012 sydän sykki, kaikki rakenteet löytyi ja turvotus oli normaali. Vielä täytyy odottaa kirjettä koriin, jossa on sitten ynnätty yhteen ultran luvut ja verikokeet. Jännää. Voi kuulemma mennä kaksikin viikkoa. Juhannuksena kerrottiin vanhemmille ja mun siskolle asiasta. Oltiin ostettu shampanjapullot jokaiselle jossa oli kesäkortit ja toivotettiin hyvää juhannusta tulevalle Mummille, Vaarille ja Tädille. Voi sitä onnenkyynelten määrää:love017
 
Täällä rv 10+4 (beben koon perusteella 10+6) ja mulla olis ollut (ja on) julkisella NT-ultra 2.7.. Menin kuitenkin tänään yksityiselle, koska en vaan malttanut olla taas käymättä. Kaikki oli hyvin. Pieni viuhtoi vauhdikkaasti, rakenteet tässä vaiheessa just niinku pitääkin ja niskaturvotus normaali. Kasvuvauhti ollut edelleen hiukan edellä omaan arviooni nähden, mutta mieluummin niin. Ihana fiilis tuli.
 
Minulla oli näköjään eilen tullut alle tunti käynnin jälkeen kirje jo netpostiin, jossa kerrottiin tuloksen olevan normaali, eikä jatkotutkimuksia tarvita. Nopeaa toimintaa. Yöllä en saanut unta ja huomasin kirjeen tulleen s-postiin :smiley-bounce012
 
Mulla ultra varattu 8.7. jolloin 11+2. Mies saa tulla mukaan. Otin ajan heti kun oli vain mahdollista, sillä mulla tullut ruskeaa vuotoa nyt 4 vrk. Verikokeet ens ma. Mietin jo yksityiselle ultraan menoa mutta kun lompakko ei ole kovin paksu...
 
Mulla ultra varattu 8.7. jolloin 11+2. Mies saa tulla mukaan. Otin ajan heti kun oli vain mahdollista, sillä mulla tullut ruskeaa vuotoa nyt 4 vrk. Verikokeet ens ma. Mietin jo yksityiselle ultraan menoa mutta kun lompakko ei ole kovin paksu...
Mulla samana päivänä ultra, sillon on 12+1. Verikokeet huomenna.
Mulla on taas niin normaali olo, että siks haluaisin ultraan mutta ei kans kukkaro anna myöden. Eli pari viikkoa odottelen.
 
Meillä oli tänään nt ultra ja mies sai olla mukana:happy: vähän la siirtyi nyt se siis 1.1.

Muuten kaikki kunnossa, mitat ja muut normaalit, mutta pienellä oli virtsaa rakossa ilm. Vähän turhan paljon , joka ei tyhjentynyt ultran aikana. Saatiin sitten kontrolli aika 2vk päähän. Sanoivat kyllä että ei huolta. Silti sitä on jo ehtinyt kaikkea miettimään. Onko jollain kokemusta aiheesta?
 
Onko kukaan käynyt helsingin bulevardilla ultrassa vielä? Onko mies saanut olla mukana? Kun hussin sivuilla lukee että saa mutta ohjeistuksessa että ei.. kovasti toivottaisiin että sais tulla mukaan kun ensimmäinen vielä kyseessä!
 
Onko kukaan käynyt helsingin bulevardilla ultrassa vielä? Onko mies saanut olla mukana? Kun hussin sivuilla lukee että saa mutta ohjeistuksessa että ei.. kovasti toivottaisiin että sais tulla mukaan kun ensimmäinen vielä kyseessä!

Muakin kiinnostaa tämä. Ollaan/olen torstaina menossa.
 
Onko kukaan käynyt helsingin bulevardilla ultrassa vielä? Onko mies saanut olla mukana? Kun hussin sivuilla lukee että saa mutta ohjeistuksessa että ei.. kovasti toivottaisiin että sais tulla mukaan kun ensimmäinen vielä kyseessä!

Me käytiin Bulevardilla ja mies sai olla mukana :) Edellisenä päivänä tuli vielä tekstarikin missä erikseen tämä mainittiin!
 
Olin viikko sitten nt-ultrassa ja kaikki oli kunnossa! Oli ihana katsoa sitä raajojen ojentelua ja muuta liikettä :) Laskettu aika aikaistui päivällä ja on nyt siis 1.1.

Melko pian ultran jälkeen tuli myös että downin syndrooman seulontakokeen tulos on normaali. Oliko jotkut saaneet myös jonkun riskiluvun tästä? Kun mulla siis vain tuo että normaali eikä lisääntynyttä riskiä todettu.
 
OmaKannassa näkyy ne riskiluvut sekä 18-trisomialle että 21-trisomialle, ja näky siellä olevan myös ikäriskikin erikseen. Itsekin huomasin, että eilen oli jo tullut OmaPostiin kirje HUSista, jossa ilmoitettiin että seulontojen tulos negatiivinen eikä tarvetta jatkotutkimuksille. Ultrassa käytiin siis viime to 25.6.
 
Takaisin
Top