Letrozolin käyttäjiä?

Käyn aina lueskelemassa mitä teille kuuluu ja koitan omia vinkkejä antaa :Heartred
PCOS naikkoset ja miksei muutkin kellä ongelmia kierron kanssa - - > tilatkaa myo-inositolia!!! (Donaferty, Inofolic, Inocaps)
Milloinkas teillä on NT-ultra? Tulehan kertomaan kuulumisia aina välillä. :)

Ompas täällä paljon nyt piinailijoita. Tsempit teille ja tietysti kaikille muillekin, missä kierron vaiheessa olettekin :) Vois se plussasade alkaa ropista pikkuhiljaa tähän ryhmään !!!

Täällä tylsä alkukierto meneillään. Kp 6 ja tässä kierrossa aloitin huvikseen letrot jo kp 3, aiemmin ollut kp 5. Ja huomaa kyllä olossa joo, että letroja syö. Ahdistaa, ärsyttää, kiukuttaa. :yuck: ja mies oli menny tilaamaan sen sylkiovistestin, vaikka vähän vastustelinkin. Tikut ei toimi niin saa nähdä mitä tuo näyttää :grin

Ompas täällä paljon nyt piinailijoita. Tsempit teille ja tietysti kaikille muillekin, missä kierron vaiheessa olettekin :) Vois se plussasade alkaa ropista pikkuhiljaa tähän ryhmään !!!

Täällä tylsä alkukierto meneillään. Kp 6 ja tässä kierrossa aloitin huvikseen letrot jo kp 3, aiemmin ollut kp 5. Ja huomaa kyllä olossa joo, että letroja syö. Ahdistaa, ärsyttää, kiukuttaa. :yuck: ja mies oli menny tilaamaan sen sylkiovistestin, vaikka vähän vastustelinkin. Tikut ei toimi niin saa nähdä mitä tuo näyttää :grin

On se ihan hauska lelu, tai ehkä sulla toimii paremmin se :) mutta en pitäisi luotettavana ovistestinä. Täälläkin tylsä kp3 ja luomukierto :/ onneksi varmaan viime kierron letrot vaikuttavat tähänkin kiertoon, mutta tuskin ovis nyt niin aikaisin kuin viimeksi(kp12 plus). Veikkaan ovisplussaa saapuvaksi kp14-16. :)

Plussia tänne ja tsemppiä kaikille! Nautitaan kesästä :cool14

Sen pahoittelut :Heartred mistähän se pahoinvointi johtui :wtf: milloin se loppui?

Tikut ei toimi niin saa nähdä mitä tuo näyttää :grin
Jos tikuilla ei oviksen bongaus onnistu, ei välttämättä ole vika tikuissa tai testien tekemisessä, vaan hormonit vain toimivat kehnosti. Siihen onneksi saa irrotuspiikin, jolla kroppaan laitetaan sen verran hormonia lisää, että ovis tapahtuu, ja sitten se kyllä tikussakin näkyy. Minulla käytettiin irrotuspiikkejä heti alusta asti, juuri tuosta syystä, etten saanut tikuilla ovista kiinni.

On se ihan hauska lelu, tai ehkä sulla toimii paremmin se :) mutta en pitäisi luotettavana ovistestinä. Täälläkin tylsä kp3 ja luomukierto :/ onneksi varmaan viime kierron letrot vaikuttavat tähänkin kiertoon, mutta tuskin ovis nyt niin aikaisin kuin viimeksi(kp12 plus). Veikkaan ovisplussaa saapuvaksi kp14-16. :)

Plussia tänne ja tsemppiä kaikille! Nautitaan kesästä :cool14

Sen pahoittelut :Heartred mistähän se pahoinvointi johtui :wtf: milloin se loppui?

Kiitos :Heartred tänään ei enää ollut, eli eilen loppui. Mietin olisko johtunut Letroista. Ovista edeltävällä viikollakin yhtenä päivänä oli. Onko Letrot tehneet kenellekään pahoinvointia?

NT ultra parin viikon päästä, ensi viikolla alkaa rv12. :Heartred Tuun sitten taas kertoilemaan kuulumisia:happy:
Parisen viikkoa sitten käytiin taas yksityisellä ihailemassa pikkuisia, molemmilla oli kova vauhti päällä :grin

Halit ja jaksuja kaikille:Heartpink

Apua, Miitäh?? Nää ihmisten raskaudet tuntuu menevän ihan siivillä:nailbiting:

Ihanaa että ootte päässeet vilkuilemaan pikkuisia ja kohta taas:Heartred

Jos tikuilla ei oviksen bongaus onnistu, ei välttämättä ole vika tikuissa tai testien tekemisessä, vaan hormonit vain toimivat kehnosti. Siihen onneksi saa irrotuspiikin, jolla kroppaan laitetaan sen verran hormonia lisää, että ovis tapahtuu, ja sitten se kyllä tikussakin näkyy. Minulla käytettiin irrotuspiikkejä heti alusta asti, juuri tuosta syystä, etten saanut tikuilla ovista kiinni.

Siis joo mulla on pcos, niin sen takia testit kokoajan positiivista. Ovis on kyllä ultrassa varmistettu ja irrotuspiikitkin ollu muutamassa kierrossa.

Ja voi että ihanaa kuulla Jesssun kuulumisia :Heartred äskenhän sä vasta plussasit. Kyllä se aika menee :)

Ei hitsi että ottaa päähän ja masentaa!! Tämä aikaisemmaksi saatu ovulaatio ei antanutkaan pidempää luteaalivaihetta vaan lyhensi kiertoa. Tänään kp1 :smiley-angry017

Kierto oli vain 25 päivää ja luteaalivaihe jäi taas jälleen 8 päivän mittaiseksi. Noh toivotaan että se pitenisi kun näitä vitamiineja ja valmisteita jatkaa, on ne silti jotain jo muuttanut kohti parempaa. Olin vaan niin elättänyt toiveita oltaisiin jo nyt paljon pidemmällä ratkaisun kanssa. 3v lapsettomuus-vuosipäivä lähenee ja se ahdistaa minua varsinkin kun kaikilla ympärilläni on nyt vauva tai ovat raskaana.
Milloin voisi olla meidän vuoro?? :anyone

Ei hitsi että ottaa päähän ja masentaa!! Tämä aikaisemmaksi saatu ovulaatio ei antanutkaan pidempää luteaalivaihetta vaan lyhensi kiertoa. Tänään kp1 :smiley-angry017

Kierto oli vain 25 päivää ja luteaalivaihe jäi taas jälleen 8 päivän mittaiseksi. Noh toivotaan että se pitenisi kun näitä vitamiineja ja valmisteita jatkaa, on ne silti jotain jo muuttanut kohti parempaa. Olin vaan niin elättänyt toiveita oltaisiin jo nyt paljon pidemmällä ratkaisun kanssa. 3v lapsettomuus-vuosipäivä lähenee ja se ahdistaa minua varsinkin kun kaikilla ympärilläni on nyt vauva tai ovat raskaana.
Milloin voisi olla meidän vuoro?? :anyone

Pahoittelut ja samaa mietin :Heartred eikö millään lääkkeellä saa luteaalia pidemmäksi? Ootteko jo siis hoidoissa? Itse pelkään et vuoteen ei mitään tapahdu, siis plussaa hoidoista huolimatta, mutta about vuoden päästä vois ivf alkaa olee lähellä..en kyl tod haluis et sinne asti mentäis..

Pahoittelut ja samaa mietin :Heartred eikö millään lääkkeellä saa luteaalia pidemmäksi? Ootteko jo siis hoidoissa? Itse pelkään et vuoteen ei mitään tapahdu, siis plussaa hoidoista huolimatta, mutta about vuoden päästä vois ivf alkaa olee lähellä..en kyl tod haluis et sinne asti mentäis..

Ollaan hoidoissa julkisella mutta jonossa IVFään. Ollaan jo käyty läpi 6 kiertoa letrozolea ja kolme kiertoa pistoshoitoja, inseminaatiota ja lugesteronea. Ollaan helmikuusta oltu jonossa IVFään jossa jonotusaika on noin puoli vuotta ja nyt koronasulku pidensi jonotusaikaa. Joten yritän nyt kaikin mahdollisin keinoin saada jotain parannuksia omin avuin, kun jonotusaikana ollaan aivan omillamme ilman mitään lääkkeitä tai apuja.

Jaahas. Kylläpä tää nyt pelottavasti näyttää siltä, että ovis tulee ennen aikojaan. :arghh: Ihan paskaa, jos tää kierto menee nyt mönkään inssin suhteen, koska ensi kuussa poli on kiinni. Täytyy vielä yrittää toivoa, että maanantaina ei olis liian myöhäistä inssille.
Meillä tilanne kääntyi ihan toisenlaiseksi kuin pelkäsin. Ovis ei perjantain ja lauantain positiivisista ovulaatiotesteistä huolimatta ollut vielä lähellä. Inssi tehdään torstaina kp 14. Nyt oli useampi isompi munarakkula kasvamassa, täytyy pitää peukut pystyssä ja toivoa oikein superovista :smiley-angelic001
Nuo mun positiiviset ovistestit viitannee myös pcos:iin, vaikka sitä ei ole diagnosoitu. Jäädään seuraamaan tilannetta.

Halauksia kaikille niitä tarvitseville :Heartred tää lapsettomuus on niin syvältä, mutta toivon että jokainen vielä saadaan se onnellinen lopputulos kaiken tämän kuran jälkeen :Heartred

Hei, :)

siitä on aikaa, kun olen selannut tätä. Monta uutta tullut mukaan, mutta niin iloinen teidän vanhempien puolesta, jotka olette plussat saaneet!

minulla silloin maaliskuussa oli todellakin munasolupunktio. Tarpeeksi saatiin pakkaseen vaikka suurin osa munasoluista olikin kuraa..
Nyt taas letro kierto menossa ja torstaina olisi alkion siirto :nailbiting: jänskättää. Teroludit menee kanssa nyt.

mulla oli aikoinaan se sylkiovistesti. Ei näyttänyt mitään.. apteekista sitten sanoivat, että jos hormooneita käyttää, niin ei näytä :/ letrot, clomit, femarit yms sotkee eikä näytä tuloksia.
Ainakin näin oli silloin aiemmin.. en tiedä olisko kehittynyt muutamassa vuodessa :)

mulla oli aikoinaan se sylkiovistesti. Ei näyttänyt mitään.. apteekista sitten sanoivat, että jos hormooneita käyttää, niin ei näytä :/ letrot, clomit, femarit yms sotkee eikä näytä tuloksia.
Ainakin näin oli silloin aiemmin.. en tiedä olisko kehittynyt muutamassa vuodessa :)

Okei eli ehkä vahvemmat saniaiset letroilla :scratch voi olla. En mäkään tohon luota kun aina jotain saniaista ja tulkinnan varaista sit kaikki

Tänään olisi alkion siirto :nailbiting: jännittää ihan pirusti. Pahinta on tämä, kun pitää olla rakko täynnä. Sitten alkaisi piinailu..

Eilen tuli lääkäristä lausunnot ja alkioiden jakaantumisesta raportti. Puoliakaan en siitä tajunnut.. muuta kuin osa on blastoja ja osa moruloita. Ja muutamassa roskiin heitetyssä taisi jakaantumisen perusteella olla kaksos mahdollisuus.

Tänään olisi alkion siirto :nailbiting: jännittää ihan pirusti. Pahinta on tämä, kun pitää olla rakko täynnä. Sitten alkaisi piinailu..

Eilen tuli lääkäristä lausunnot ja alkioiden jakaantumisesta raportti. Puoliakaan en siitä tajunnut.. muuta kuin osa on blastoja ja osa moruloita. Ja muutamassa roskiin heitetyssä taisi jakaantumisen perusteella olla kaksos mahdollisuus.

Tervetuloa piinailemaan! :hilarious: mulla on pp3, maanantaina siirrettiin blasto. Siirto oli helppo ja ei sen rakon ihan niin täynnä onneks tarvi olla ettei meinaa pystyä olemaan :) Tuolla ivf/icsi ketjussa myös muita piinailijoita jos et oo vielä sinne kurkannu :)

Tervetuloa piinailemaan! :hilarious: mulla on pp3, maanantaina siirrettiin blasto. Siirto oli helppo ja ei sen rakon ihan niin täynnä onneks tarvi olla ettei meinaa pystyä olemaan :) Tuolla ivf/icsi ketjussa myös muita piinailijoita jos et oo vielä sinne kurkannu :)

Olet sitten samassa vaiheessa menossa :grin
Nopeasti oli onneksi ohi! Mun pitää tuo ketju tsekata :)

Nyt on 6pv pistetty menopuria ja tänään oli ultra. Limis hyvä, yks johtofolli vasemmalla. Toinen pienempi oikealla joka ei varmaan ehdi, sit jotain ihan pikkusia. Ei näitä kasva mulla enempää. :confused005 tänää vielä yks pisto menopuria ja huomenna ovitrelle irrotuspiikki, sitten taas tukinaksut ja terolut.. Miehen tulokset tuli nopsaan, siittiöiden määrä hyvä mutta normaalia hitaampaa. Ja joku oksidatiivinen stressi havaittavissa. :wideyed: 3kk syö antioksidantteja jotka vois tuohon stressiin auttaa. Eli vikaa sitten molemmissa kuitenkin. Edelleen luomuna on mahdollisuus kun yksi lapsi jo on niin, mutta haastavaa.. Esikoinen on meidän lottovoitto. :HeartredElämäntilanne on nyt muuten niin stressaava, että tän kierron jälkeen halutaan pitää hoidosta taukoa, mies syö antioksidantteja ja luomuna mennään.. Palataan hoitoihin loppuvuodesta jos siltä tuntuu. Täytyy vielä oman lääkärin kanssa soitella, on nyt lomalla ja tulokset ja ultran katsoi toinen lääkäri. Muoks: tavallaan huojentunut että jotain selitystä alkaa löytyä. Huonoa se, että molemmissa nyt jotain mikä heikentää mahdollisuuksia.

Muokattu viimeksi:
Takaisin