Raskaaksi 2019

Niin sitä kuvausta itsestä :hilarious: 169 pitkä, 59-62 kiloa, harmaanvihreät silmät, hampaat suoristettu, pitkähköt kasvot ja nenä. Tällä hetkellä tumman suklaanruskea kemikaalitukka, joka ulottuu puoliselkään, hieman taipuisa ja toisinaan laineinen. Viimeksi ala-asteella ollut oma väri :eek: Toiset sanoo että tukkani on tuuhea, omasta mielestä ei riittävän. On joskus haukuttu juoksijaksi(joksikin ulkomaalaiseksi) ja taiteilijaksi, kumpikaan en mielestäni ole. Luova kylläkin mutten taiteilija sen termin käsityksessä. Tykkään tehdä käsin asioita ja soveltaa kaikennäköistä, puuhastella pihalla ja olen koiraihminen. Olen visuaalinen ihminen. Mukavuudenhalu näkyy ehkä hieman kotona ja pukeutumisessa. Kotia tykkään laittaa, itseäni en niinkään, mutta yleensä kun olen muiden ihmisten parissa käytän hieman meikkiä. Ja vaikka kotia tykkään laittaa, en tykkää siivota, en siis todellakaan ole siisteysintoilija ja mielestäni koti saa näyttää eletyltä. En ole telttaan pukeutuja, pidän myötäilevistä vaatteista, en ole uhkea vartaloltani kuitenkaan enkä esittele yleensä vaatteilla vartaloani, vaikka siitä pidänkin. Olen avoin, toisinaan varmasti liiankin, enemmän tunne kuin järki-ihminen, usein ihmiset ympärilläni vaikuttavat minusta tunnekylmille. Olen varmaankin sekä ekstro- että introvertti. Viihdyn yksin mutta kaipaan toisten seuraa. Valitan mielestäni liikaa, en haluaisi olla niin pessimisti ja murehtia liikaa.

No hups! Tulipa tästä pitkä!!

Muokattu viimeksi:
Must tuntuu et mun ummetus on tän kuun ollu parempi. Liittyiskö mulla kilppareihin? Paitsi nyt ollu pari päivää ummel, ehkä liittyy luteaaliin..
Pirullinen tuo ummetus, kun ei tiedä miten siitä pääsee eroon, ja miten se on taas näin monien vuosien jälkeen tehnyt ComeBackin :eek: Minullakin sijoittuu tuo pahin vatsan kovetus aika usein juurikin luteaaliin, aivan kierron loppupuoleen tai ovulaation seutuun. Kun kierto alkaa, alkaa tilanne yleensä viimeistään laukeamaan.

Mites Vausa? Täällä ei viel ovulaatiota, viel 2 päivää pitäis selvitä:woot::nailbiting: muniksissa kyllä kauheet kasvukipuilua. On tää jännää ja stressaavaa taas:nailbiting:

Mites Vausa? Täällä ei viel ovulaatiota, viel 2 päivää pitäis selvitä:woot::nailbiting: muniksissa kyllä kauheet kasvukipuilua. On tää jännää ja stressaavaa taas:nailbiting:

Apua kun jännittää teidän puolesta! Mulla oli viime inssissä hilkulla kans oviksen kanssa et oisko mennyt viikonlopulle. Tosi stressaavaa, ihanku ei ois jo valmiiks tää koko touhu :shifty:

Tsemppiä inssin odottelijoille, toivotaan myöhäisempää ovista!

Mulla ei ole nyt eilisestä illasta lähtien enää vuotanut. Vähän alkaa taas toivoa oisko se sittenkin ollut harmitonta. Ihan kauheaa tää tunteiden vuoristorata kyllä :nailbiting: Jos ei tänään enää vuoda, niin saatan korkata testailut huomenna. Lauantaina mulla on synttärit, mutta en varmaan uskalla silloin testata.

Eilinen oli kyllä niin masis-päivä ettei tosikaan. Huomasin, että olen pitänyt aika itsestään selvänä että toinen lapsi onnistutaan saamaan. Olin kyllä realisti sen suhteen, että ei se helppoa tule olemaan, mutta en ehkä aidosti ollut pysähtynyt miettimään sitä vaihtoehtoa, että ei onnistu ollenkaan. Eilen piti sitten pohtia sitäkin, että jaksanko käydä parhaimmillaan/pahimmillaan vielä viidessä siirrossa lisää, tai lähteä vielä kolmanteen ivf:ään.

Jos tää siirto nyt ei onnistu niin taitaa se kesätauko tehdä ihan hyvää.

Mullakaan ei ovista! Mutta ihan järkky päänsärky ja pelkästään oikealla puolella. Oon jo huolissani... Voiko johtua siitä menopurista?

Mulla ei ole nyt eilisestä illasta lähtien enää vuotanut. Vähän alkaa taas toivoa oisko se sittenkin ollut harmitonta. Ihan kauheaa tää tunteiden vuoristorata kyllä :nailbiting: Jos ei tänään enää vuoda, niin saatan korkata testailut huomenna. Lauantaina mulla on synttärit, mutta en varmaan uskalla silloin testata.

Eilinen oli kyllä niin masis-päivä ettei tosikaan. Huomasin, että olen pitänyt aika itsestään selvänä että toinen lapsi onnistutaan saamaan. Olin kyllä realisti sen suhteen, että ei se helppoa tule olemaan, mutta en ehkä aidosti ollut pysähtynyt miettimään sitä vaihtoehtoa, että ei onnistu ollenkaan. Eilen piti sitten pohtia sitäkin, että jaksanko käydä parhaimmillaan/pahimmillaan vielä viidessä siirrossa lisää, tai lähteä vielä kolmanteen ivf:ään.

Hurjasti tsemppiä, vielä on toivoa! :Heartbigred Piinailu on kyllä ihan järkyttävän raskasta.

Musta kuulostaa tosi optimistiselta kun vuotoa ei oo enää tullut ja eikös sulla tänään oo jo dpo14 vai 15? Toivottavasti huomenna on kaksi viivaa :love017 jos ei niin onneksi on silti ne pakkaspienet :Heartred

Vausa, minulla oli silloin ensimmäisellä Menopur-hoitokierrolla myös päänsärkyä ja ovis oli tavallista myöhemmässä ajankohdassa, ei paljoa mutta kuitenkin, kp16 kun tavallaan kp10-14
Itse oottelen täällä jo kierron alkua, testi ei tummunut enää tänään kuin hieman ja nyt on kuitenkin jo kp23 :meh: En ole koskaan saanu ovista kiinni näin myöhään, mutta mielenkiinnosta testasin kun oli niin oudonoloinen kierto ultran mukaan ja Letrot ensimmäistä kertaa käytössä :pompus:

Tepsu voihan olla et me tunnetaan ;) kyllä mä Suomessa käyn joskus ja asunut useassa paikassa mutta mä kyl tosi paljon kerron itsestäni täällä, tuli mieleen että puhun juuri paljon muuttojuttuja, hiuksista ja muutenkin aika paljon jos on lihonut yms et musta saa varmaan selkeimmin kuvan ja sit Helena toinen. Toki nipanderi on kertonut kodin laatoista ja miehen veneestä kuten muutkin et noi mä tiesin mutta en sit osannut ulkonäköön kommenttia antaa..

Wow, mulla eilen niin stressi ilta et unohdin vastata tänne tai lukea mut nyt on kaikki kamat kasassa ja valmiina uuteen kotiin. Toki joudutaan vkloppu vielä hengaileen tässä vanhassa kun avaimet saa vasta eka päivä:nailbiting:

Niin sitä kuvausta itsestä :hilarious: 169 pitkä, 59-62 kiloa, harmaanvihreät silmät, hampaat suoristettu, pitkähköt kasvot ja nenä. Tällä hetkellä tumman suklaanruskea kemikaalitukka, joka ulottuu puoliselkään, hieman taipuisa ja toisinaan laineinen. Viimeksi ala-asteella ollut oma väri :eek: Toiset sanoo että tukkani on tuuhea, omasta mielestä ei riittävän. On joskus haukuttu juoksijaksi(joksikin ulkomaalaiseksi) ja taiteilijaksi, kumpikaan en mielestäni ole. Luova kylläkin mutten taiteilija sen termin käsityksessä. Tykkään tehdä käsin asioita ja soveltaa kaikennäköistä, puuhastella pihalla ja olen koiraihminen. Olen visuaalinen ihminen. Mukavuudenhalu näkyy ehkä hieman kotona ja pukeutumisessa. Kotia tykkään laittaa, itseäni en niinkään, mutta yleensä kun olen muiden ihmisten parissa käytän hieman meikkiä. Ja vaikka kotia tykkään laittaa, en tykkää siivota, en siis todellakaan ole siisteysintoilija ja mielestäni koti saa näyttää eletyltä. En ole telttaan pukeutuja, pidän myötäilevistä vaatteista, en ole uhkea vartaloltani kuitenkaan enkä esittele yleensä vaatteilla vartaloani, vaikka siitä pidänkin. Olen avoin, toisinaan varmasti liiankin, enemmän tunne kuin järki-ihminen, usein ihmiset ympärilläni vaikuttavat minusta tunnekylmille. Olen varmaankin sekä ekstro- että introvertti. Viihdyn yksin mutta kaipaan toisten seuraa. Valitan mielestäni liikaa, en haluaisi olla niin pessimisti ja murehtia liikaa.

No hups! Tulipa tästä pitkä!!
Ihan ku minusta puhuisit tos extro introvertti jutussa. Oon molemmat

Se voi olla helppo huomata täältäkin, huomaan sen itestäkin että luen paljon ja symppaan mutta välillä se kirjottelu jää taka alallle :oops: ja olihan niistä horoskoopeista joskus puhetta... tai sit me tunnetaan mutta mä en oo keksinny kuka sä oot :nailbiting:
Ja niin voi olla muuten et tunnetaan mut ku mua on luultu monesti joksikin muuksi (punapää ja hoikka asuu Espanjassa mut eri alueella ja vielä avoimesti puhuu asioitaan) olisi kiva tavata hänet ku minut siihen usein sotkee. Mutta ei mulla haittaa jos joku tunnistaa, enpä täällä mitään sen salaisempaa aika hiton avoimesti aina kerron ja oon leijona ja kyllä uskon horoskooppeihin ja mies on vaaka ja tasapainottaa kyl mun raivoa jota löytyy välillä (kuten eilen pakatessa) ja muutenkin ilmaisen mielipiteitä mut ei musta kyl mekkomuijaa luulis kai... Kovin paljoa ei housuja tuu käytettyy (paitsi ne pakolliset hameen alle laitettavat)

Vausa, minulla oli silloin ensimmäisellä Menopur-hoitokierrolla myös päänsärkyä ja ovis oli tavallista myöhemmässä ajankohdassa, ei paljoa mutta kuitenkin, kp16 kun tavallaan kp10-14
Itse oottelen täällä jo kierron alkua, testi ei tummunut enää tänään kuin hieman ja nyt on kuitenkin jo kp23 :meh: En ole koskaan saanu ovista kiinni näin myöhään, mutta mielenkiinnosta testasin kun oli niin oudonoloinen kierto ultran mukaan ja Letrot ensimmäistä kertaa käytössä :pompus:

Kiitän profiilikuvan laittamisesta :cool:

Kp23, mutta ovistesti edelleenkään plussana :arghh: Kauankohan sitä jaksaisi vielä toivoa, että tästä kierrosta tulisi jotain järkevää o_O Kerran olen tosiaan ovisplussan saanut vasta kp29, mutta tässä kierrossa kuitenkin digi näytti plussaa kp18 ilman muita oireita (ja hennolla viivalla...) eli ehkä elättelen vielä hetken toiveita "oikeesta" plussasta kun maanantain ultrassa kuitenkin oli hyvä iso folli…

Jos vaikka tallettelis. Urakalla. Varmuudeksi :hilarious::hug003 Nyt kun ei, IHME, edes tiputtele!?

Mies kävi neurolla tänään. Ei suurempaa hätää näillä näkymin. Verikokeet kuitenkin otetaan vielä. Neuron lääkäri sanoi, että epäilee aivojen probleeman liittyvän lymfoomaan ja että se olisi ollut lymfooman esiaste. Korvan seudulla oli kanssa jotain, mutta epäili senkin liittyvän lymfoomaan. Syöpätaudeilla ei uskottu niiden liittyvän toisiinsa. Mutta nyt voi varmaan huokaista helpotuksesta.

Kamelin selkä katkes. En pystynyt enää.

Meille tulee kalakukko :love7

Liitteet

• IMG_20200528_120111.jpg
    IMG_20200528_120111.jpg
    6.3 KB · Katsottu: 249
Takaisin