Raskaaksi 2019

Mä jätän lukematta aina!
Onko menopur sulle tuttu? Mä kun pistin sitä ekan kerran ni se sekoitus oli kauheen jännää. Mut sit ku oli sitä sekoitellut 4x ni ei enää tuntunut miltään.

Tsempit kaikille piikittelijöille, oviksen odottajille ja oviksen ajoitusta viikonlopun yli toivoville. Ja muille!

Ei oo tuttu, mutta kätilö neuvoi sen sekoituksen. Sain oikein tuollaisen hienon toilettilaukun ja neularoskiksenkin. :woot: Vähän jännittää kyllä, mutta eiköhän se onnistu! Kiitos tsempeistä! :)

Niin ja mä olin tänään kp10 ultrassa. Ihan hyvältä näytti, joskaan ei niin hyvältä kuin viime kierrossa! Johtofolli tais olla jotain 16mm tai vähän vajaa. Limis 5mm jotain, lääkäri meinas että vähän turhan ohut, joten alan nyt sit pistellä menopuria ovikseen asti.

Ja aluksi lääkäri meinasi, että taitaa jäädä inssit tekemättä, kun ovis on melko varmasti viikonlopulla, ja jos ennen sitä annettaisiin irrotuspiikkiä niin olisi turhan aikaista. Lopulta suostui varaamaan ajan maanantaille, jos ovisplus olisi sunnuntaina, mutta meinasi, että todennäköisesti se kuitenkin on perjantaina tai lauantaina.

Harmittaa kyllä jos nyt menee ohi, kun sitten tulee sen jälkeen kesätauko... Mutta jaksan vielä toivoa, kun olihan se ovisplus viimeksikin vasta kp14, vaikka limis ja follit oli kp10 paksumpia/isompia kuin nyt! Tosin ehkä toi menopur voi nopeuttaa sitä? No, pitää vaan toivoa.

Mies on ollut jotenkin vastarannankiiski tänään, kyselee että miksi se inssi tehdään kun hänen spermansa kerran oli hyvää. Ja ei kuulemma halua mennä maanantaiaamuksi polille tai pidättäytyä seksistä ennen sitä. Mutta lämpimikseen se vaan valittaa, kiltisti se jo täytteli kaikki lomakkeet kuitenkin. :hilarious:

Niin ja sain sitten luteaaliin jonkun uuden keltarauhashormonin joka laitetaan suoraan emättimeen. Kun ei ne terolutit toimineet triplanakaan. Kunpa nyt edes tiputtelusta päästäis niin olisin tyytyväinen. Eniten tietty toivon plussaa, mutta nyt en oo ollut niin kovin hyvillä fiiliksillä. Jotenkin päätä särkee vaan ja väsyttää joka päivä...

Meinasin tänään ostaa vauvan potkupuvun, ihan vaan todistaakseni itselleni että uskallan ja saan toivoa ja uskoa, että se lapsi jonain päivänä on todellisuutta. Mutta en jotenkin vaan pystynyt. Tuntui liian isolta asialta. En tiedä tarkalleen miksi.

Vitsit toivottavasti ovisplus nyt sit su! :smiley-angelic001 ja myös Nipalla! Sori kun en muista mut oliko tää eka inssi teille? :)

Siis joo. Mikä siinä on et ku miehen tavara "todettu täydelliseksi" ( :hilarious:) niin miehet ajattelee että heidän ei tarvi kiinnittää mitään huomiota mihinkään ja vitamiinit pitää tuoda aamupalan viereen että muistaa ottaa :facepalm: mäkin oon monesti sanonu ettei terveet elämäntavat ainakaan pahenna ja toisaalta ei voida tutkia miten esim. alko/tupakka vaikuttaa siittiöiden dna:han tai hedelmöittämiskykyyn tai siis että sitä ainakaan automaattisesti tutkittais kaikilta.

Voi ei, mitä ihmettä? :Heartred
Oon pahoillani :Heartred Mitä on tapahtunut?

Tää yrittäminen, tai siis siinä epäonnistuminen, oli mulle henkisesti tosi raskasta, niin nyt oli vaan pakko laittaa peli poikki. Täytyy keskittyä olemaan hyvä äiti tälle olemassaolevalle lapsukaiselle. Meillä ei myöskään oo minkäänlaisia tukiverkkoja lähellä, joten senkin puolesta arki on välillä ihan tarpeeks kuormittavaa jo yhden lapsen kanssa.

Tää yrittäminen, tai siis siinä epäonnistuminen, oli mulle henkisesti tosi raskasta, niin nyt oli vaan pakko laittaa peli poikki. Täytyy keskittyä olemaan hyvä äiti tälle olemassaolevalle lapsukaiselle. Meillä ei myöskään oo minkäänlaisia tukiverkkoja lähellä, joten senkin puolesta arki on välillä ihan tarpeeks kuormittavaa jo yhden lapsen kanssa.

Ymmärrän kyllä:Heartred paljon jaksamista asian kanssa:Heartred

Tää on kyl yksi aihe mistä kovasti odotan että pääsen puhumaan ammattilaisen kanssa. Mä tiedän että olen hyvä äiti ja meillä on rakastavat ja lämpimät välit tyttären kanssa, eikä musta varmasti (ainakaan kovin paljon) huomaa ulospäin, miten pahalta tää homma sisälmyksissä tuntuu. Mun pahin pelko on kyllä, että jään hoidoista huolimatta ilman toista lasta ja sit huomaan että hitto, jäi sitten nauttimatta tarpeeksi tämän ensimmäisen pienuudesta:sad010siksi mäkin toivoisin että sais nopeasti rykäistä nämä hoidot päätökseen, oli se lopputulos sitten mikä tahansa.

Meni nappiin mun luonne analyysi sinusta
Se voi olla helppo huomata täältäkin, huomaan sen itestäkin että luen paljon ja symppaan mutta välillä se kirjottelu jää taka alallle :oops: ja olihan niistä horoskoopeista joskus puhetta... tai sit me tunnetaan mutta mä en oo keksinny kuka sä oot :nailbiting:

Se voi olla helppo huomata täältäkin, huomaan sen itestäkin että luen paljon ja symppaan mutta välillä se kirjottelu jää taka alallle :oops: ja olihan niistä horoskoopeista joskus puhetta... tai sit me tunnetaan mutta mä en oo keksinny kuka sä oot :nailbiting:

Tunnetko jonkun Espanjassa asuvan:grin
En mäkään aina kerkee tai osaa sanoa mitään.

Mä en usko et mies lopettaa saunaoluttaan hoitojen takia..onneks tupakkaa ei pahemmin.. varmaan itsekin voisin ottaa saunasidun ennen ovulaatiota, varsinkin jos rupeaa näyttämään siltä että inssikään ei auta. Voi että että pelottaa että menee vielä joku vuosi pari ivf :arghh: tai sit se on pakko mennä yksityiselle.. en tiedä kauanko jaksan enää tätä että mitään toivoa ei ole..

Tunnetko jonkun Espanjassa asuvan:grin
En mäkään aina kerkee tai osaa sanoa mitään.

Mä en usko et mies lopettaa saunaoluttaan hoitojen takia..onneks tupakkaa ei pahemmin.. varmaan itsekin voisin ottaa saunasidun ennen ovulaatiota, varsinkin jos rupeaa näyttämään siltä että inssikään ei auta. Voi että että pelottaa että menee vielä joku vuosi pari ivf :arghh: tai sit se on pakko mennä yksityiselle.. en tiedä kauanko jaksan enää tätä että mitään toivoa ei ole..
Ai niin sä asuit sille :greet025 hyvin sulla meni oikein!

Ei tää ainakaan mun netillä hirveen hyvin toimi (tulis vaan telkkarista niin ei tarvis pelleillä) yleensä on naistenhuoneella heti juttua jos tää tökkii yleisesti.. tää vaan lataa tai heittää ulos plussasta! Pentele!!

Okei no vähän jäljessä, perus matti myöhänen :hilarious: eli siis oon n. 172cm muhkea mamma (ylipainoinen ihan vaan)
tällähetkellä keinotekoisesti oranssit hiukset ja luonnollisesti on maantienharmaat/kultaiset.
Oon valkoinen ku lakana ja palan sekunnissa, pisamia nassu täynnä ja on kyllä rintakehässäkin aina. Mun vaatteet lähestulkoon aina: mustat legginsit, pitkä musta toppi
(kyllä toppi on aina perseen yli, ei en anna tän jättiperseen loistaa legginsien läpi oksettavaa) ja usein neuletakki.
Mulla silmälasit ei oo kokoaikaisessa käytössä, on isot kultaiset ja pyöreet, mulla on usein ripsienpidennykset tai liimaan räpsyripset.
Oon todella avoin hölöttäjä ja kaveriporukan naurattaja, samalla introvertti joka rasittuu liiasta sosialisoinnista. Ikuinen haaveilija.
et semmoset setit sieltä.

Ja kyllä monesta mielikuvat nyt kaatui :hilarious::hilarious:
ei menny ihan nappiin omien kuvitelmien kanssa, jesbe kyl lähimpänä.

Ja kyllä monesta mielikuvat nyt kaatui :hilarious::hilarious:
ei menny ihan nappiin omien kuvitelmien kanssa, jesbe kyl lähimpänä.

Kerro millasia kuvitelmia sulla oli :grin ihanalta kuulostat ja hauskaa seuraa oot varmasti!

Mulla on auttanut, mutta selvästi nyt keskiraskaudessa ummettaa enemmän ja välillä käytän lisäapuna luumuja ja kahvia :rolleyes: Se on kyllä älyttömän inhottavaa ja tekee kipeää, kun ei vatsa toimi :sad001 Ootko kokeillut magnesiumia? Vai onko sitä jotenkin tuossa magnesiamaidossa?
Joo, päivittäin yritetään muistaa syödä magnesiumkloridia. Sitraattia oon kokeillu muistaakseni myös. Jospa saisin helpotuksen pidemmän ajan päästä, jatkan käyttöä kuitenkin. Jos minun suoliston bakteerikanta heittää niin pahasti, että menee pidempään tilanteen korjautuessa :hilarious: Aion kyllä ottaa myös Pegorionia säännöllisen epäsäännölliseen, eli yritän vielä mennä enempi noilla maitohapoilla, mutta jos edelleen ummettaa siirryn Pegsin säännölliseen käyttöön :rolleyes:

Takaisin