Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lääkärinlausunto tuli koskien kiveksiä. Loppupäätelmä oli, että miehellä on kivesten vajaatoiminnasta johtuva azoospermia, jolle ei ole mitään tehtävissä.

Smoothie et pilannu!
Voi että ku saatais joku miitti tällä porukalla
Mulla meni nyt juominen ihan yli kun kesä ja kaveri kävi mut pakko nollaa välillä:bag: ens viikonloppuna tietää jos kun nega niin ei hätää sitten enää..
Ja itsekin jo vähän tuomitsin ku tuttu joka imettää joi oluen...:angelic:
Mä näin kerran unta et nähtiin livenä tällä porukalla! Ois kyllä kivaa
Täällä kp8, tylsää.. Maanantaina alan ovista metsästää ja tiistaina on kontrolli ultra inssiä varten. Aika matelee

Miitti ois kiva!!!
Tulen vähän tähän pätemään, että imettävän rintamaidon alkoholipitoisuus on sama kuin äidin verenkierrossa oleva. Yhdestä kaljasta, tai edes viidestä ei saa vielä maidosta kauheesti alkoholia :D
Tää alkukierto on kyl niiiiiin tylsä. Mulla ultra on vasta perjantaina, siihen on ihan ikuisuus aikaa:arghh: pitäis kyl käydä niitä ovistestejäkin ostamassa....
Mä tässä kans suunnittelin, että jos inssistä ei natsaa, niin kehtaisko jo viedä lapsen isovanhemmille yökylään.... Vois pikku nollaus olla ihan paikallaan![]()

Joo, superperseestä. Siks meillä ei kovin vilkasta oo ovulaation jälkeen, kun aina tää sama ongelma:banghead: toivottavasti sun näppy on jotain vaaratonta. Eikös sullakin ollut tätä gyne historiaa, ellen väärin muista? Onks papa otettu lähiaikoina? Joku näistä näpyistäkin jotain on joskus täällä puhunut![]()
2018 oli Naikkarilla kolposkopia koko hoidolla (lääkäri, kaksi opiskelijaa ja kaksi hoitajaopiskelijaa :bag:), koepaloilla jne. Tammikuussa viimeksi otettiin HPV, joka ei nyt sit uuden mallin mukaan mennyt papaan asti kun HPV puhdas. Jos nyt otettais sit pelkkä papa tällä kertaa... No kai se sit näkee persesilmälläänkin jo se vehje ihan entinen on :arghh:https://imetys.fi/tietoa-imetyksen-avuksi/alkoholi-ja-imetys/ tämän mukaan kannattais odottaa pari tuntia mutta kaikki tehkööt miten tekee, itse en kaljasta tykkää edes, jotta vois hyötyäkään siitä saada :/ varmaan tulisi itsekin mahd sit joskus yks siideri esim juotua, mut ehkä pitäisin pari tuntia imetykseen väliä. Who knows, toivottavasti saan joskus mahdollisuuden imettää ylipäätään
Äh aamulla aina muistaa viimeistään miksei kannattais juoda. Onneksi ei kunnon kännejä tullu eikä ole vähään aikaan tullutkaan vedettyä. Mutta pienen pieni pääjomo on. Uskaltaako panadolin ottaa vai voiko olla jotain haittaa mahd kiinnittymiselleonneksi vihreät tupakat loppui niin eiköhän sauhuttelukin nyt lopu.
Haluisin nähdä edes unta että olisi raskaana![]()
mietin nyt kyllä vakavasti että koittaisi lopettaa tuon sauhuttelun ja polttaisi vaan jos on viihteellä. Ärsyttää toi tupakointi. Niin tyhmää touhua ettei mitää rajaa mutta kun niin vaikee lopettaa 
Tarviiko sun käydä nyt kontrolleissa useammin noiden jälkeen?
Mulla olisi kontrolli nyt laskettuna.. Pitäis sinnekin soitella ja siirtää. Neuvolassa kyllä mietti josko sen papan ottais ennen kun syntyy. Synnytyksen jälkeen taas ei voi ottaa heti kun se voi jotenkin vaikuttaa siihen tulokseen.
Mullahan ei HPV ole koskaan ollut positiivinen vaikka niitä muutoksia oli enemmän kuin tarpeeksi.