Raskaaksi 2019

Puuh, mä oon niin poikki.. Nää hommat mökillä lopu ikinä! Kp28 dpo12 ja ihme kyllä ei oo tullu kertaakaan vaaleanpunaista tai beigeä vielä, ei edes kakkosen jälkeen! Sillon pari päivää sit seksin jälkeen joo, mut ei sen jälkeen ja täällä maalla ollu nii poikki ettei oo ees jaksanu nusasta :hilarious:
Muniksia on kyllä jomotellu, joten eiköhän ne menkat ala huomenna sit kertalaakista.

Mäkään en usko et ainakaan alkon kohtuukäytöllä mitään merkittävää muutosta saa hedelmällisyyteen yrittämisen aikana mut kyllähän sitä miettii et kun ne ei-niin-kohtuukäytön vuodetkin on käyty teini- ja opiskeluaikoina et onko se osasyy miks oon nyt tässä tilanteessa.. Se miksi nyt mietin voinko edes yhtä juoda on siinä kun on tutkimuksia joissa miesten ja naisten kohtuukäyttökin on heikentänyt ivf-hoitotuloksia esim tyyliin kolme annosta kerralla, mutta mitään varmaa ei silti voida sanoa. Ja eihän sitä alkoholia suositella hoidon aikana mut esim husin hoitopolulla kysymyksissä ja vastauksissa lukee että saunaolut tai lasi viiniä tuskin haittaa. Menin sitten äsken auringonpaisteessa juomaan mun siiderin ja nautin siitä kuin viimeisestä :p enempää en kyllä hoidon aikana enää uskalla juoda.

Mäkään en usko et ainakaan alkon kohtuukäytöllä mitään merkittävää muutosta saa hedelmällisyyteen yrittämisen aikana mut kyllähän sitä miettii et kun ne ei-niin-kohtuukäytön vuodetkin on käyty teini- ja opiskeluaikoina et onko se osasyy miks oon nyt tässä tilanteessa.. Se miksi nyt mietin voinko edes yhtä juoda on siinä kun on tutkimuksia joissa miesten ja naisten kohtuukäyttökin on heikentänyt ivf-hoitotuloksia esim tyyliin kolme annosta kerralla, mutta mitään varmaa ei silti voida sanoa. Ja eihän sitä alkoholia suositella hoidon aikana mut esim husin hoitopolulla kysymyksissä ja vastauksissa lukee että saunaolut tai lasi viiniä tuskin haittaa. Menin sitten äsken auringonpaisteessa juomaan mun siiderin ja nautin siitä kuin viimeisestä :p enempää en kyllä hoidon aikana enää uskalla juoda.

Mä oon kans pitänyt aina täysin nollatoleranssia hoitokierroissa. Tuskin se yks tosiaan mihinkään vaikuttaa, mutta tuleepahan ainakin sellainen olo että on tehnyt kaikkensa. Sama kuin hoitokierroissa ite myös pyrin liikkumaan aktiivisesti, nukkumaan hyvin jne.

Milloin sulla on eka ultra?

Joo, IVF: n aikaan lähes nollatoleranssi, ellei sitten sitä yhtä punkkulasia tumman suklaan kera tiettyyn ajankohtaan :wink

Nollatoleranssi mul ollu vain hoitokierroissa muutoin ei vaikka jos icsi tai nää niin sillon ehdoton ei mut punkkuu join kuitenkin oviksen jälkeen esim clomikierrossa ku se limis oli onneton mut eihän ollu hyötyä.

Täällä unohtui muuton takia ne luget mut joo. Kyl mulla menkat ilmankin tulee tai kuten huomioitu et on hyvin minimaalinen mahdollisuus raskauteen tässä kierrossa kun ajoitus taas meni kyl niin oudosti et eka hymy ja monta päivää myöhemmin limat seksin yhteydessä et näin. Noh, nyt tänää tuntu oikealla mut enemmän keskellä kuin esim munis yms niin outoo repimiskipuu minkä muistan jostakin muttei kestänyt kauaa ja jätin sikseen.

Oon muutenkin muuton takia ihan poikki ku täällä ei suju kuin Suomessa muutot et tosi stressaavaa.. toinen on et heti ku pierasee niin pistää rintoihin. Mikähän yhteys niillä muka on?!?

Nännit taas tummunut et tää on selkeästi mun joku oma oire juttu... (Edit. Luteaalissa)

Lääkärinlausunto tuli koskien kiveksiä. Loppupäätelmä oli, että miehellä on kivesten vajaatoiminnasta johtuva azoospermia, jolle ei ole mitään tehtävissä.

Lunttasin nyytiltä, tänään dpo12 :angelic:
Vihlontaa välillä mut en tiä onko se ny oikeesti kohdussa, keltsi tuntuu ehkä välillä vielä? Turvotusta ja on ollu hetkittäin etovaa oloa ollu. Nyt pitää vaan laittaa jäitä hattuun ja odottaa niitä menkkoja. :stop:

Täällä kp18 ja varasin maanantaille Terveystalolta gynen :banghead: Vuotanut nyt enemmän ja vähemmän viikon taas tässä vaiheessa kun ei pitäis. Ja pitää paikkansa kun kaikesta, mikä on melkein rikki, sanotaan "Älä roplaa, rikot sen!" Nyt menin roplaamaan ja oon ihan varma, että tunsin siinä kohdunkaulalla jonkun näpyn! Ja siitäkös se innostui vuotamaan kahta kamalemmin :dead:

No, ehkä se gyne sit sanoo mikä risoo, tällä kertaa :bag: Jos se on se saaaaaatanan ektopia, niin kinuan lähetteen Naikkarille ja nyt se lähtee. Ihan sama vaikka lisää syöpäriskiä, ihan sama vaikka lykkää yritystä 2kk, mä oon niin LOPPU :arghh: Ja ihan ku vittuillakseen, ovistesti alkaa näyttää tältä

View attachment 89531

KYLLÄ, nyt tekee mieli harrastaa seksiä kun sen jälkeen joka paikka on ku joukkosurmaan jäljiltä :smiley-angry026

Joo, superperseestä. Siks meillä ei kovin vilkasta oo ovulaation jälkeen, kun aina tää sama ongelma:banghead: toivottavasti sun näppy on jotain vaaratonta. Eikös sullakin ollut tätä gyne historiaa, ellen väärin muista? Onks papa otettu lähiaikoina? Joku näistä näpyistäkin jotain on joskus täällä puhunut:pompus:

Helena voimia :Heartred

Mulla tuntunut näppyjä kohdunsuulla ja googletin, en muista nimeä nyt, mut ei kai vakavaa..toiv..

En mäkään jois hoidoissa..

Mä oon kans pitänyt aina täysin nollatoleranssia hoitokierroissa. Tuskin se yks tosiaan mihinkään vaikuttaa, mutta tuleepahan ainakin sellainen olo että on tehnyt kaikkensa. Sama kuin hoitokierroissa ite myös pyrin liikkumaan aktiivisesti, nukkumaan hyvin jne.

Milloin sulla on eka ultra?

Keskiviikkona :dance008 tuntuu että tää isompi gonal-määrä tuonu mulle jo heti finnejä naamaan ja kaulassakin yks. Yleensä niitä tulee ennemminki luteaalin lopussa yks-kaks.

Apua, mulle tuli nyt pieni morkkis kun kaikki sanotte että ette joisi mitään hoidoissa! :bag: :hilarious: noh myöhästä se enää on katua :nailbiting: toki hyvähän se on että hoidoissa nollalinja! Toivottavasti en silti pilannut tulevia munia :chicken:

Lääkärinlausunto tuli koskien kiveksiä. Loppupäätelmä oli, että miehellä on kivesten vajaatoiminnasta johtuva azoospermia, jolle ei ole mitään tehtävissä.

Voi ei Helena, olen pahoillani :sorry: :Heartred onko mahdollista että tuo voisi korjaantua itsestään vielä myöhemmin? Tai tuleeko mitään kontrollia asiasta?

Keskiviikkona :dance008 tuntuu että tää isompi gonal-määrä tuonu mulle jo heti finnejä naamaan ja kaulassakin yks. Yleensä niitä tulee ennemminki luteaalin lopussa yks-kaks.

Apua, mulle tuli nyt pieni morkkis kun kaikki sanotte että ette joisi mitään hoidoissa! :bag: :hilarious: noh myöhästä se enää on katua :nailbiting: toki hyvähän se on että hoidoissa nollalinja! Toivottavasti en silti pilannut tulevia munia :chicken:

Tää on niin henkilökohtasta, mun kaverilla on heinäkuun alussa pas ja nyt polttaa aina vaan kun juo ja siis ei oo lopettanut juomista, just oli viime vklp meillä käymässä ja humalassa. Mutta mikäpä minä oon tuomitsemaan, kaikki tekee ihan just kun niin haluaa :) mä en edes esikoista odottaessani tiennyt raskaudesta ja olin ulkomailla kuittaamassa viinaa kurkusta alas :bag:

No hei, älä nyt morkkaa itseäsi siitä yhdestä :happy3
Jos se rentouttaa oloasi, niin ei se varmasti pahaa tee :smiley-angelic003
Ja eihän täällä ole kukaan täysin nollatoleranssia oikeasti korostanut.

No hei, älä nyt morkkaa itseäsi siitä yhdestä :happy3
Jos se rentouttaa oloasi, niin ei se varmasti pahaa tee :smiley-angelic003
Ja eihän täällä ole kukaan täysin nollatoleranssia oikeasti korostanut.

Jep, turha kantaa siitä turhaan ylimääräistä stressiä. Varmasti lopputulos ei ole kiinni yhdestä alkoholiannoksesta:Heartred

Takaisin