Raskaaksi 2019

Mulla on kp 30. Ehkä dpo 9, mutta jotenkin vaikea uskoa niin aikaiseen ovikseen varsinkaan kun ei ollut kovin vahvoja ovisoireita. Ollaan nyt puhuttu miehen kanssa, että mahdollisesti laitetaan yritys tauolle tämän kierron jälkeen, jos ei tärppiä tule.

Onko teillä nyt kauan yritystä takana? Itsekin miettinyt kesätaukoa, mutta takaraivossa puskuttaa että elokuussa tulee 6kk keskenmenosta että jotenkin pitäis antaa kaikkensa nyt :banghead:

Täällä kp18 ja ovis jäi ottamatta kiinni, liekö sitä ollutkaan kun ultrankin mukaan outo kierto jo toistamiseen :think005
Odotan siis seuraavan kierron alkua ja jos muistan nappaan itsekseen lääkärin luvalla niitä Letrozoleja, pariin kiertoonhan niitä jäi. Ja odotan kun palaavat kesätauoltaan elokuussa, niin voidaan saada vielä kevyt hoitokierto tai kaksi.

Onko teillä nyt kauan yritystä takana? Itsekin miettinyt kesätaukoa, mutta takaraivossa puskuttaa että elokuussa tulee 6kk keskenmenosta että jotenkin pitäis antaa kaikkensa nyt :banghead:
Ei meillä oo kun vasta 10kk yritystä takana.

Armoton vitutus alko eilen :hilarious: mikähän mua vaivaa. Ainakin se et kenenkään muun ei tarvi potea huonoa omaatuntoa alkoholin juomisesta :meh: se vaikee tässä kesässä on.

Armoton vitutus alko eilen :hilarious: mikähän mua vaivaa. Ainakin se et kenenkään muun ei tarvi potea huonoa omaatuntoa alkoholin juomisesta :meh: se vaikee tässä kesässä on.

Pitäis kans käydä ostaa ovis testejä. Ei jotenkin yhtään kiinnostais:chicken:

Tää on kamalaa kun on kauan toivonut ja pettynyt ja taas ovulaatio testi näyttää kaunidta positiivista koulukirjamaisesti kp 14 ja touhua vällyissä ollut ja tulee olemaan niin silti tappiomieli valtaa" tästä taaskaan mitään synny"...
Syyllisyys että miksi parun,eikö olemassa olevat riitä....

No jokatapauksessa o testi tänään + . Kp 14.
Kuka kertoo koska ne terot on viisain aloittaa?

Tsemppiä ihan kaikille.tää on yhtä ylä-ja alamäkeä. Ihanaa ja kamalaa samaan aikaan. Toivoa ja pettymystä,pilvistä lujaa alas ja taas kammetaan itsemme jaloilleen.

Ja kyllä mä mun skumppani juon hyvillä mielin siihen asti että plus on r testissä. Eihän tää elämä voi joka oviksen jälkeen jäädä elämättä:)
Eikä se siihen yhteen max kahteen viikonlopun lasilliselle kaadu!

Mä ajattelin kataa viiniä suoraan kurkusta alas niin paljon kun huvittaa kesällä. Ehkä kunnon känni vois tehdä hyvää :hilarious: siinähän voi jopa olla paremmat puolensa kun pääsee vähän rentoutuun:hilarious:

Syntyyhän niitä lapsia niillekin joilla on ongelma alkoholin kanssa. En usko että yksi lasi tai muutama tai yksittäinen " känni" mitään tee.
Äidin ja sikiön verenkierto on vasta sielä rv 5 " yhtenäinen"
Mutta jokainen toki toimii tässä sen oman omantunnon kanssa:Heartred

Ku joiski Max kaks lasia vaan :hilarious:
Itse oon miettinyt että miten alkoholi vaikuttanee noiden OI -lääkkeidein kanssa :scratch
Kun viimeksi eli tässä kierrossa sorruin, siis nyt kun oli Letrot ensimmäistä kertaa käytössä, ottamaan tuon pari lasillista enemmän, siis ihan pieneen humalaan asti silloin kp4 eli aivan lääkityksen alussa :sorry: Voihan se ovulaatio häiriintyä alkosta tietty muutenkin, mutta estäneekö jotenkin lääkkeiden toimintaa :confused004
Ja tiedän olin tyhmä ja morkkaan itseäni edelleenkin tästä :smiley-angry019
Yleensä hoitojen aikana jätän siihen pariin lasiin, mutta kun harvinaiset vieraat oli käymässä :smiley-ashamed008

Itse oon miettinyt että miten alkoholi vaikuttanee noiden OI -lääkkeidein kanssa :scratch
Kun viimeksi eli tässä kierrossa sorruin, siis nyt kun oli Letrot ensimmäistä kertaa käytössä, ottamaan tuon pari lasillista enemmän, siis ihan pieneen humalaan asti silloin kp4 eli aivan lääkityksen alussa :sorry: Voihan se ovulaatio häiriintyä alkosta tietty muutenkin, mutta estäneekö jotenkin lääkkeiden toimintaa :confused004
Ja tiedän olin tyhmä ja morkkaan itseäni edelleenkin tästä :smiley-angry019
Yleensä hoitojen aikana jätän siihen pariin lasiin, mutta kun harvinaiset vieraat oli käymässä :smiley-ashamed008

En usko että vaikuttaa, sulla oli vielä se tupla-annos?

Täällä kp18 ja varasin maanantaille Terveystalolta gynen :banghead: Vuotanut nyt enemmän ja vähemmän viikon taas tässä vaiheessa kun ei pitäis. Ja pitää paikkansa kun kaikesta, mikä on melkein rikki, sanotaan "Älä roplaa, rikot sen!" Nyt menin roplaamaan ja oon ihan varma, että tunsin siinä kohdunkaulalla jonkun näpyn! Ja siitäkös se innostui vuotamaan kahta kamalemmin :dead:

No, ehkä se gyne sit sanoo mikä risoo, tällä kertaa :bag: Jos se on se saaaaaatanan ektopia, niin kinuan lähetteen Naikkarille ja nyt se lähtee. Ihan sama vaikka lisää syöpäriskiä, ihan sama vaikka lykkää yritystä 2kk, mä oon niin LOPPU :arghh: Ja ihan ku vittuillakseen, ovistesti alkaa näyttää tältä

20200523_152025.jpg

KYLLÄ, nyt tekee mieli harrastaa seksiä kun sen jälkeen joka paikka on ku joukkosurmaan jäljiltä :smiley-angry026

Tää on kamalaa kun on kauan toivonut ja pettynyt ja taas ovulaatio testi näyttää kaunidta positiivista koulukirjamaisesti kp 14 ja touhua vällyissä ollut ja tulee olemaan niin silti tappiomieli valtaa" tästä taaskaan mitään synny"...
Syyllisyys että miksi parun,eikö olemassa olevat riitä....

No jokatapauksessa o testi tänään + . Kp 14.
Kuka kertoo koska ne terot on viisain aloittaa?

Tsemppiä ihan kaikille.tää on yhtä ylä-ja alamäkeä. Ihanaa ja kamalaa samaan aikaan. Toivoa ja pettymystä,pilvistä lujaa alas ja taas kammetaan itsemme jaloilleen.

Alottasin kp17 tässä tapauksessa.

Täällähän on käyty keskustelua :grin

Me ollaan oltu niin paljon pihahommissa, että en oo ehtinyt täällä juuri käydä :hilarious:

Pahimmista raivorageista selvittyäni, olo on maltillisempi, mutta ei nää musta kyllä menkoilta vaikuta :oops: vuoto ihan tiputtelua ja ruskeaa tuhrua, niin hitaasti tiputtelevaa, et on ihan ns. "vanhaa verta". Alkoi dpo 5 ja nyt kestänyt neljä päivää, ei kipuja. Sidettä pidän, mut pyyhkiessä ei enää juuri tuu mitään. En tajuu. Ärsyttävää tämmönen. Ikinä olleet näin niukat menkat. Kai mä taas sen r. testin teen vaan ihan todetakseni, etten oo raskaana, sit kun tää joskus loppuu :angry4

Varmaan vaan hormonihäiriö, kun lääkkeet tai stressi tai joku. Hoh-hoijaa taas. Ei muuta :meh:

Takaisin