Raskaaksi 2019

Ne tosiaan voi vähän nousta mistä vaan syystä. Lääkäri varmaan sulla kattoo tulokset ja sanoo jos on jotain? Vai onko sulla jotain aikaa nyt tms? Toki voit aina soittaa ja kysyä :happy:
Mulla viimeisin arvo oli jotain 15. Toki siinä varmaan tää raskaus sitä sit nosti.
Ei ole ns. suunniteltua aikaa kunnes syksyn puolella. Kiitos tiedosta, en anna itseni huolestua tästä :)

Oon syöny. Ei taidettu tällä kertaa ottaa. Olisikohan viimeksi otettu pari vuotta sitten kun vatsanseudun ongelmia tutkittiin :think005

Okei.. Se vaan pitäisi aina ottaa samaan aikaan ton ferritiinin kanssa, koska jos on tulehdusarvot koholla niin se voi nostaa valheellisesti ferritiiniä

En eilisestä jaksosta nähny kuksintaa :hilarious: en sit seurannut tarpeeksi hyvin. Lopussahan oli vaan Emilian ja wallun 24h? Voi mira no toiv se rupee nyt seukkaa Markuksen kans, ainaki ne eroon varmaan valton kans..

Joo, samaa mieltä ettet seurannut tarpeeksi hyvin :hilarious: monta sekuntia näytettiin kun ne siinä sängyssä pyöri ja lopuksi ihan panemista. Nyt sit ruudusta kattoo ilmaseksi :laughing001

Joo, samaa mieltä ettet seurannut tarpeeksi hyvin :hilarious: monta sekuntia näytettiin kun ne siinä sängyssä pyöri ja lopuksi ihan panemista. Nyt sit ruudusta kattoo ilmaseksi :laughing001

No prkl miten saatoin missata :hilarious: oliko ekan puolen tunnin aikana vai tokan?

Okei.. Se vaan pitäisi aina ottaa samaan aikaan ton ferritiinin kanssa, koska jos on tulehdusarvot koholla niin se voi nostaa valheellisesti ferritiiniä
Ok, kiitos tiedosta :thumright
Ei sitä tosiaan taidettu määrätä nyt.
Minulla on kylläkin aina ollut CRP- arvo, silloin kun se on otettu, hieman koholla :eek:

Oon ihan varma että mun kemialliset yms johtuu siitä että oon altistunut homeelle nyt yli puolitoista vuotta. Kun tähän muutti oli home piilossa mutta kun hajosi alakerrassa kylpyhuone, valui vedet ulos niin kaikilla on hengenahdistus mikä mulla vähän väliä ja hengästyminen (korvat lukossa ja nenä yms) ja sit semmonen pöhnä olo kuin olisi styroxia pää täynnä. Eli suurin osa mun oireista on ollut kun toi kosteus ja home tehnyt. Onneksi on uusi asunto tiedossa ja muutto sinne tällä tulevalla viikolla ja viides päivä on viimeistään muutto. Eli pääsee kroppa rauhoittuu ja jos sit helpottaisi nämä muut oireet.

Noniin klinikalta sain ohjeeksi lopettaa progynovat tähän ja alotan jo tänä iltana gonalin! :happy:

dimou saako kysellä onko mitään oireita? :rolleyes:

Tsemppiä pistelyyn!

Ei mulla oo mitään normaalista poikkeavaa. Mutta ei ollut kyllä esikoisestakaan, ei yhden ainutta raskausoiretta. Myöskään terot ei oo nyt aiheuttanut samoja oireita kuin silloin viisi vuotta sitten, mistä olen kyllä äärimmäisen kiitollinen, ne oli ihan kauheita.

Olen yrittänyt pitää itseni kiireisenä koulujuttujen ja pihahommien kanssa, ettei tulisi liikaa piinailtua. Ihan hyvin on onnistunutkin. Mies ja esikoinen lähtivät tänään viikonlopuksi mökille, ja minä jäin kotiin pitämään omaa yksityistä graduretriittiä. Enää puuttuu 17 sivua siitä 40 sivun vaatimuksesta, että saa semman suoritetuksi :grin:grin:grin

Tsemppiä pistelyyn!

Ei mulla oo mitään normaalista poikkeavaa. Mutta ei ollut kyllä esikoisestakaan, ei yhden ainutta raskausoiretta. Myöskään terot ei oo nyt aiheuttanut samoja oireita kuin silloin viisi vuotta sitten, mistä olen kyllä äärimmäisen kiitollinen, ne oli ihan kauheita.

Olen yrittänyt pitää itseni kiireisenä koulujuttujen ja pihahommien kanssa, ettei tulisi liikaa piinailtua. Ihan hyvin on onnistunutkin. Mies ja esikoinen lähtivät tänään viikonlopuksi mökille, ja minä jäin kotiin pitämään omaa yksityistä graduretriittiä. Enää puuttuu 17 sivua siitä 40 sivun vaatimuksesta, että saa semman suoritetuksi :grin:grin:grin

Siis toi on kyllä niin hyvä et pystyt kääntää ajatukset muualle tekemiseen! Mä epäilen vahvasti mun kykyjä siinä :bag: :hilarious:

Siis toi on kyllä niin hyvä et pystyt kääntää ajatukset muualle tekemiseen! Mä epäilen vahvasti mun kykyjä siinä :bag: :hilarious:

Mä olen vähän yllättynyt itsekin. Esikoisesta mulla oli samana päivänä tuoresiirron kanssa tentti, josta sain ylläripylläri nollan. Sen jälkeen mun muistikuvat katkeaa ihan totaalisesti. Mulla ei ole yhden ainutta muistoa siitä kahden viikon jaksosta siirron ja testin välillä. Tiedä millaisissa paiseissa olen silloin oikeasti ollutkaan.

Ja tiedä vaikka tulis nytkin jossain vaiheessa, testipäivään on kuitenkin vielä piiiitkä aika :bag:

Mä olen vähän yllättynyt itsekin. Esikoisesta mulla oli samana päivänä tuoresiirron kanssa tentti, josta sain ylläripylläri nollan. Sen jälkeen mun muistikuvat katkeaa ihan totaalisesti. Mulla ei ole yhden ainutta muistoa siitä kahden viikon jaksosta siirron ja testin välillä. Tiedä millaisissa paiseissa olen silloin oikeasti ollutkaan.

Ja tiedä vaikka tulis nytkin jossain vaiheessa, testipäivään on kuitenkin vielä piiiitkä aika :bag:

Kyllähän se jo ihan viimeistään viikon päästä näkyy testissä jos on tarrannut kiinni! :woot: mut vois näkyä jo maanantainakin... :wink

Meinasitko milloin testata? Odotitko viimeksi testipäivää?

Testasin viimeksi päivää ennen veritestiä, koska en halunnut että joku random tyyppi puhelimessa kertoo mulle tuloksen. Nyt en vielä tiedä mitä teen, paitsi että aikaisin en lähde testailemaan, se hailuroiden tihrustelu ei oo mun juttu. Muuten tekisin taas ihan kiltisti päivää ennen veritestiä, mutta mulla on ensi viikolla synttärit, enkä ole vielä päättänyt haluanko testata silloin vai ei. Riippuu tietysti tuloksesta, olisiko se hyvä idea vai ei, mutta sitä tulosta voi olla aika mahdoton tietää etukäteen :hilarious:

Takaisin