Wifillä toimii netti (jos teillä on). Voihan se olla et toimii noinkin päin? Tein ite vaan toistepäin![]()
Ei meil oo viel

joo voi olla et nyt kusin itte koko homman mut ei sit voi mitään :bag:Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wifillä toimii netti (jos teillä on). Voihan se olla et toimii noinkin päin? Tein ite vaan toistepäin![]()

joo voi olla et nyt kusin itte koko homman mut ei sit voi mitään :bag:NYT oli kova tempparijakso!![]()
ja tiiseri ens jaksosta!
![]()
Mä en ois siitä ihmisestä uskonnu että se on se joka kuksaseekun oon tässäkin pidemmällä niin jätän tän taas tähän
![]()
mut nyt shhhhhhhh! 
Nii siis en tiiä oliko jo tää yks kuksassu mut et onko joku uus ku siltä se näytti mut en tiiä, ehkä huome selvii![]()
tää on paha kun tuun iltasin kattoo mitä teille kuuluu sillä aikaa kun mun kone herää henkiin ni piti koko jakso odottaa, et kuka siellä sitten kuksii
v*tuttanut vaan tämä surkea farssi, jota tää meidän taival tältä osalta on muistuttanut.
Tein rinnalla myös OneStepin liuskan ja ihan hailura oli nyt, kun kierron alussa oli melko tumma. Eiköhän tämä ollut tällä selvä, että ovuloimaton kierto on kyseessä tai sitten jos se ovulaatio on tapahtunut jo todella pienillä kiertopäivillä, mutta miten nuo testit on ylipäätään reagoineet nämä päivät, k9-16
Ja voi helevetti että osaa veetuttaa, kun en päässyt soittamaan sinne klinikalle 

Kp25 dpo10 tänään. Viime kiertoon verrattuna oviksen jälkeen ei oo unettomuutta. Oon yllättävän hyvin saanut unta iltavuorojen jälkeen. Mahaa turvottaa mut voisko olla vaan pms oireita? Aivastelua ilmassa mutta miehelläkin oli eilen lämpöä.
Onko muilla muuten n. Viikko ennen menkkoja tissit kipeet?
Joo, saattaa alkaa jo pari päivää oviksesta. Nyt imetyksen aikana ei oo kyllä onneks niin arat kuin ennen esikoista.Kp25 dpo10 tänään. Viime kiertoon verrattuna oviksen jälkeen ei oo unettomuutta. Oon yllättävän hyvin saanut unta iltavuorojen jälkeen. Mahaa turvottaa mut voisko olla vaan pms oireita? Aivastelua ilmassa mutta miehelläkin oli eilen lämpöä.
Onko muilla muuten n. Viikko ennen menkkoja tissit kipeet?
Miten niitä letroja syödään, se voi ilmeisesti vähän vaihdella mutta siis mietin tota lääkäriä kun en vaan tiiä raaskinko. Se lääkäri jota oon kattonnu niiiin 129€ ja sitte jos parin viikon päästä menis se ultra käynti siihen kanssa..
Viiden päivän ajan, yksi tai kaksi tablettia päivässä. Ei ole mikään hintava lääke.
Asiat on tietty tässä tosi henkilökohtaisia, mutta itse miettisin siltä kannalta, onko valmis jatkamaan yritystä sitten ilman apuja, ja kuinka pitkään. Jos lääkkeistä apua raskautumiseen saa, niin hinta on oikeasti mitättömän pieni.
Syödäänkö sitä siis kp mitkä? Siis kun se lääkäri on tossa naapurikunnan poulella ja aikoja on vähän tarjolla kun noi menkat kolkuttelee ihan tossa nurkan takana.. ja töistä en halua kesken päivän lähtee.
Ja haluan kyllä kokeilla onko niistä apua, niinkun sanoit se raha on pieni jos apua siitä saa! Ja vaikka lääkettä hetken kokeilis voisin kuvitella jatkavani yritystä vielä luomunakin. Ainakin nyt tuntuu siltä, ja jos se mies joskus haluis lähtee ihan kunnollakin hoitoihin, toisaalta alkaa tuntuu välillä siltä etten tiiä haluunko itekkään lähtee..