Laihduttamalla kohti plussaa

Sammie! No ensi viikolla varmaankin voi varmuudella sanoa Kaikennäköstä oiretta kyllä on eikä loppunu eilisee negaa. Onks muilla ollu kk kauheen kipeet nännit? Mulla on ollu jo viikon tosi kipeet. Mulla on jotenkin ihan unohduksissa kaikki pms oireetki ku tosiaan 6 vuotta söin cerazetteja putkee eikä ollu menkkoja sinä aikana

Kyllä mulla ainakin kipeytyy ennen menkkoja ja nyt jo oviksesta. Toivottavasti ois sulla oire jostakin muusta!
 
Sammie! Sikäli kyllä ärsyttävää, ku alkuraskauden oireet hyvin samanlaisia ku pms oireet vois olla joku selkee hälytys hälytys oire mitä ei voi sekottaa keskenää on meiä naisten keho ja hormonitoiminta ärsyttävä, mutta samalla mielenkiintonen
 
Tein taas negan. Et varmaankin voi sanoa, etten oo raskaana. Menkkoja vaan odottelen. Painoa pitää kans täs pudottaa, mut tuntuu tosi haastavalta ja turhauttavalta tällä hetkellä viime kesänö tiputin helposti yli 10kg mut nyt tuntuu olevan tiukassa...
 
Tein taas negan. Et varmaankin voi sanoa, etten oo raskaana. Menkkoja vaan odottelen. Painoa pitää kans täs pudottaa, mut tuntuu tosi haastavalta ja turhauttavalta tällä hetkellä viime kesänö tiputin helposti yli 10kg mut nyt tuntuu olevan tiukassa...

Mut se 10 kg on jo pois! Ja ihan kaikki paremmat elämäntavat on vain hyvä raskauden alkamista ja raskaana oloa ajatellen.
 
Sammie! Totta kyllä juu! Mieli vaan ärsyyntyny ku haluis motivaationki kannalt et jatkuis painon tippuminen. Mutta tosiaan paljon terveemmät elintavat kuin vuosi sitten vielä.
 
Sammie! Totta kyllä juu! Mieli vaan ärsyyntyny ku haluis motivaationki kannalt et jatkuis painon tippuminen. Mutta tosiaan paljon terveemmät elintavat kuin vuosi sitten vielä.

Ymmärrän kyllä. Mulla tekee tiukkaa jo se, että aina oviksen aikaan paino jumittaa. Tippuu sit taas 1-2kg, kun menkat alkaa.
 
On se naisen elämä ja kroppa kyl merkillistä. Itse oon kävelyä lisäämällä ja ruokavaliota rukkaamalla tiputtanu noi ekat reilu 10kg. Sit kunnon treenis on vaa se puoli, et lisää kyl nälkää helvetisti
 
Hei! Mitäs tänne kuuluu? :)

Minä plussasin, joten keskityn painonhallintaan sen pudottamisen sijaan :love017
 
Sammie! Tuhannesti onnea plussauksesta! ❤️ ja tarrasukkia matkaan! Mulla tulee nyt neljä viikkoa siit ku lopetin minipillerit ja odotan edellee menkkoja alkavaks. Viimeks tänää testinki tein ku ulkomaanreissu edes la, mutta negaa näytti.
 
Sammie! Tuhannesti onnea plussauksesta! ❤️ ja tarrasukkia matkaan! Mulla tulee nyt neljä viikkoa siit ku lopetin minipillerit ja odotan edellee menkkoja alkavaks. Viimeks tänää testinki tein ku ulkomaanreissu edes la, mutta negaa näytti.

Kiitos! Olis jo aika saada syliin :Heartred
 
Täällä reissu tehty ja alkais taas arki ja tiukka kuri syömisten suhteen eikä menkkojakaa vielä näy. Huomenn viis viikkoa vikasta pilleristä
 
Heips kukkuu!

Täällä on päästy ensimmäiseen yrityskiertoon vihdoin! Pari kiloa tullut takaisin kun on ollut laiskempaa pari viikkoa ja herkut maistunu liikaaki. Nyt pitäs taas ottaa itteä reippaasti niskasta kii. Onkos täällä tällä hetkellä muita ylipainoisia plussan odottajia?
 
Täällä olis 35kg kiloa tiputettavaa. Kova urakka edessä. Maanantainq alotin ketoilun ja jo -2,2kg saanu pois:angelic: motivoi myös se kun on jo näin nopeasti ero olossa, oon paljon energisempi. Ja suolistonkin kanssa ollut ongelmaa. Todella rajuja vatsakipukohtauksia ja gynekologista syytä ei löytetty. Gyne epäili suolisto-ongelmaa. Aloitin siis noudattamaan sekä foodmappia että todella niukkahiilarista ruokavaliota.
 
Täällä olis 35kg kiloa tiputettavaa. Kova urakka edessä. Maanantainq alotin ketoilun ja jo -2,2kg saanu pois:angelic: motivoi myös se kun on jo näin nopeasti ero olossa, oon paljon energisempi. Ja suolistonkin kanssa ollut ongelmaa. Todella rajuja vatsakipukohtauksia ja gynekologista syytä ei löytetty. Gyne epäili suolisto-ongelmaa. Aloitin siis noudattamaan sekä foodmappia että todella niukkahiilarista ruokavaliota.

Tsemppiä urakkaan! Ei tosin ketoilu edes omalla kohdalla tuntunut urakalta, vaan hämmentävänkin helpolta :)
 
Hei! En edes tajunnut, että tallainen ketju on olemassa, ennenkuin kurkkailin kuumeiluklubien puolelle. Mulla on ylimäärästä noin 50kg, mutta haluaisin ensin 5kg pois, jotka tuli vauva-arjen mukana. Se parantaisi jo plussamahiksia. Mulla on useita masennuslääkkeitä, jotka vaikeuttaa urakkaa entisestään. Nyt on paino junnannu suurinpiirtein samassa. Välillä ylempänä ja välillä alempana. :sorry:

Pelkästään tää 5kg on edelleen tosi tiukassa ja parhaani yritän, että sais ales, enkä sortuis 3 päivää kestävään syömisputkeen...
 
Oonkohan vielä tänne kirjoitellut. Meillä tosiaan toista yritetty yli 6 vuotta. Ylipainoa on reippaasti, ja oon jojoilija ollut aina. Esikoisen raskausaikana tuli 30 kiloa vaikka en mässäillyt tai mitään, synnytys meni huonosti ja 10 kk meni että alapää parani ja siinähän tuli kiloja mukavasti kun liikkuminen oli vaikeea usean kuukauden. Oon myös lohtusyöjä, syön iloon, suruun,ketutukseen tai palkinnoksi, siinä suurin haaste painon pudotukselle, olen myös suklaa addikti :grin Sitten lapsi alkoi 10 kk iässä valvottaa, heräsi läpi yön jopa 30 min välein, apua en saanut koskaan neuvolasta tai muualta. Mutta mitättömien unien myötä tietysti tuli syötyä huonosti ja ei vaan jaksanut liikkua, myös raudanpuutetta varmasti oli enkä sitä tajunnut silloin. Sitten sain idean kun poika oli 1v 4kk että menen kouluun, no 6kk siellä jaksoin noiden huonojen unien kanssa ja jouduin toteamaan että jään pois, tuolloin sain myös 10kg painosta pois. Silloin alkoi selvitä että pojalla ei ole kaikki ok, selvisi pari vuotta myöhemmin että on erityislapsii ( nepsy) kauan meni että päästiin tutkimuksiin kunnolla ja saatiin edes joku dg ja sitä kautta terapioita ym.

Kiloja on nyt kertynyt todella paljon, en ole koskaan ollut näin painava, edes raskausaikana. Nyt viimeisen vuoden aikana tullut 20 kiloa :eek: ja mietin voiko olla kilppariongelmaa myös koska nopeasti nousi silloin vaikka tein fyysistä työtä ja söin normaalisti. Muitakin ongelmia on jotka voisi kieliä että joku muukin on pielessä.

Viikko sitten alotin painonpudotuksen nyt kun poika on isompi ja nukkuu vihdoin 6 veenä yönsä :happy: 4 kiloa lähtenyt vaikka äitenpäivänä kyllä joustin ruokavaliossa vähän liikaakin. Tahto on kova ja mieli malttamaton, toivon todella että onnistun ja saataisiin ylläri plussa tai päästäisiin hoidot aloittamaan. Mulla on 10 kilon etapit, mutta vaikeaa olla ajattelematta että se kokonmaismäärä on ihan kamala mikä pitäis saada pois. reilu 50kg pitäis pudottaa jotta pääsisi hoitoihin. En enää aio lähteä millekkään ihme dieteille. Kaloreita seuraan jonkin verran ja syön puhdasta ruokaa ja annokset pidän tietyn kokoisina sekä liikuntaa lisään. Viime viikolla meni kuntopyörällä 50 kilsaa viikossa, tälle viikolle tavoite on 100kilsaa ja eilen vedin 31 kilsaa. Tänään lähden kävelylle laspuudenystävän kanssa, koitan löytää sen liikunnan ilon ensin ja sitten lisätä tehoja :)

Hirmuisesti tsemppiä kaikille! Kyllä me onnistutaan! :)
 
Täällä olis 35kg kiloa tiputettavaa. Kova urakka edessä. Maanantainq alotin ketoilun ja jo -2,2kg saanu pois:angelic: motivoi myös se kun on jo näin nopeasti ero olossa, oon paljon energisempi. Ja suolistonkin kanssa ollut ongelmaa. Todella rajuja vatsakipukohtauksia ja gynekologista syytä ei löytetty. Gyne epäili suolisto-ongelmaa. Aloitin siis noudattamaan sekä foodmappia että todella niukkahiilarista ruokavaliota.


Saman huomasin ite että jo viikon jälkeen olo on paljon parempi ja positiivisempi. Mulla on myös suolisto ongelmaa ja foodmappi pitäisi aloittaa, mutta siinä kaikki ne terveelliset ruoka- aineet on just kiellettyjä, en oikein tiedä mitä siinä sitten söisi, jos on vinkkejä niin saa laittaa :)
Tsemppiä ketoiluun ja painonpudotukseen! :)
 
Takaisin
Top