Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Väsymys myös vaivaa ja parina iltana hillitöntä palelua. Eilen tuumasin jo miehellekin että ompa maailmanlopun närästys. Närästänyt siis normaalistikin aika usein ennen tätä. Vielä ei muuta oo ilmaantunu vaan vielähän sitä toivottavasti ehtii muutaki tulla.
Tänään siis 4+3 Jäätävä ketutus _kaikesta_Mikään ei ole hyvin, ainakaan kauaa
Paleltaa, väsyttää ja liikunnan jälkeen vihloo mahaa niin, ettei sekään kiinnosta. Pyöräily ja rauhallinen kävely ovat ainoita, joiden jälkeen olo normaali....
5+2
Mul hei samaa, armoton vit... koko päivän. Mieskin sanoi et miks oot niin kiukkunen kokoajan..

Mulla kans on vatsakipuja. Semmosta jomotusta vähän kun menkat tekis tuloaa. Välillä aika kovaakin. Huomaan sen tulevan jos kävelen paljon, esim töissä. Teen fyysistä työtä. Vapaapäivänä ei ollut. Pelottaa kanssa. Onko sulla aikasempia lapsia? Mietin että jos vaan toi kohdun kasvu tekee nyt mulla toisella kierroksella kipeempää, kiinnikkeet venyy tms?Selkäkipu. Aamuyön valvominen. Vatsakipu. Eilen oksennettua tuli pari kertaa. Kokoajan häiritsee toi vatsakipu kun pelkona et nytkö menee kesken..

Mulla kans on vatsakipuja. Semmosta jomotusta vähän kun menkat tekis tuloaa. Välillä aika kovaakin. Huomaan sen tulevan jos kävelen paljon, esim töissä. Teen fyysistä työtä. Vapaapäivänä ei ollut. Pelottaa kanssa. Onko sulla aikasempia lapsia? Mietin että jos vaan toi kohdun kasvu tekee nyt mulla toisella kierroksella kipeempää, kiinnikkeet venyy tms?
Muoks: soittelin neuvolaan ja huomenna ultrattavaks kipujen takia.![]()
Se torkkuvaihe oli kyllä kivempi, kun nyt on päiväsaikaan väsynyt, muttei ihan päikkärit helpolla onnistu, päivällä kyllä nukuttais....