Raskaaksi 2020

Paljon onnea plussanneille täällä! Paljon tarrasukkia matkaan, ja plussaonnea jännittelijöille :Heartpink:Heartpink

Me käytiin tänään varhaisultrassa, jännitin ja oksensin ihan sikana! Olin varma että pyörryn kun odotettiin oven takana meidän vuoroa.

Löytyi seitsemännen viikon vikaa päivää vastaavaa vauvan alku, ja vahva syke! Päivää vanhempi oli kuin omissa laskuissa. Enkä olis voinu arvata miten tuollainen alle sentin kokoinen sykkivä asia voi tehdä noin onnelliseksi.

Nyt koitan viimein päästää tästä ryhmästä irti (oon yhä joka päivä lukenu teijän jutut) ja toivon niin hartaasti (ei pahalla), että en tänne enää takaisin joudu! :smiley-angelic001
Nyt toteutan vielä mun yhden haaveen ja etsin tän ryhmän listan ja siirrän itseni plussanneisiin.
Kiitos teille jotka kanssa eli tän mun kans tänne asti :Heartpink

Ihania uutisia :Heartred :angelic:
Toivottavasti nyt kaikki menee hyvin, eikä tänne ole paluuta :rolleyes:
Pidän peukkuja, tsemppiä polulle pikkuisen kanssa :hug013

Joo samasta pissasta tehty, toi pc vielä tuosta tummui, mut onestep ei. Pitkään käytin onesteppejä ja luulin että en ovuloinu, kun en sitä plussaa koskaan saanut testiin. Vika olikin vissiin testissä eikä minussa :grin
Haa eli toivossa on hyvä elää!
Mulla sama kokemus!
Samasta pissasta tehty. Onestepit tosi harvoin on ollut oikeaoppisia plussia, kun taas pc:t, rfsu:t ja CB digit aina.
View attachment 88742
toi sun one steppi näyttää omaan silmää viel haaleemmal ku toi mun. Harmi kun ei oo toisen merki testii vertailu vuoks

Täällä kans yks joka käyttäny onestepin ovistestejä. Heitän niillä kyllä vesilintua, noi aiemmin olleet kuvat kyllä selittää paljon. Oonkin aina ihmetellyt kun en koskaan saa kirkuvia viivoja ovistestiin, vaikka neljästi päivässä oon testannu useamman päivän ajan :eek: tää ryhmä on kyllä kiva, aina oppii uutta! :)

Täällä kp2 ja lämmöt edelleen 37 asteessa o_O ja mistä tuntuu et saan jotai kuumia aaltoja. Mies sanoo et tunnun ihan kylmälle mut itse tunnen hirveetä kuumuutta ja hiotusta :bag:

Täällä siirrytään pian yk9:n puolelle. Aamulla tuli vanhaa verta pyyhkiessä, niin se aina alkaa.:sorry:Tänään dpo9.

Voi ei @Emir :sad001
Tosin noilla Dpo:lla se voisi olla myös kiinnittymisvuotoa? Onko sulla ollu kuinka pitkiä kiertoja tähän asti?

Muoks. Lisään vielä, että kun täälä oli niitä hedelmällisyys-homeopaatin videoita, niin siinä hän sanoi, että dpo 9 on yleisin päivä kiinnittymiselle, eli vielä on toivoa :happy:

Muokattu viimeksi:
Tosin noilla Dpo:lla se voisi olla myös kiinnittymisvuotoa? Onko sulla ollu kuinka pitkiä kiertoja tähän asti?

Muoks. Lisään vielä, että kun täälä oli niitä hedelmällisyys-homeopaatin videoita, niin siinä hän sanoi, että dpo 9 on yleisin päivä kiinnittymiselle, eli vielä on toivoa :happy:

https://www.youtube.com/watch?v=3b3ka0_PK1U

Tässä vielä linkki videoon, jos joltakin meni viimeksi ohi ja haluaa tietää mistä puhutaan :angelic:

Just tää! Mulle tuli aina semmonen olo, että Dpo9-10 pitäis olla jo herkässä testissä hailura, vaikka kiinnittyminenkin voi tapahtua vasta tuolloin ja on yleistäkin.
Tosi hyvä video muuten, juts kattelen sitä! :)

Paljon onnea plussanneille täällä! Paljon tarrasukkia matkaan, ja plussaonnea jännittelijöille :Heartpink:Heartpink

Me käytiin tänään varhaisultrassa, jännitin ja oksensin ihan sikana! Olin varma että pyörryn kun odotettiin oven takana meidän vuoroa.

Löytyi seitsemännen viikon vikaa päivää vastaavaa vauvan alku, ja vahva syke! Päivää vanhempi oli kuin omissa laskuissa. Enkä olis voinu arvata miten tuollainen alle sentin kokoinen sykkivä asia voi tehdä noin onnelliseksi.

Nyt koitan viimein päästää tästä ryhmästä irti (oon yhä joka päivä lukenu teijän jutut) ja toivon niin hartaasti (ei pahalla), että en tänne enää takaisin joudu! :smiley-angelic001
Nyt toteutan vielä mun yhden haaveen ja etsin tän ryhmän listan ja siirrän itseni plussanneisiin.
Kiitos teille jotka kanssa eli tän mun kans tänne asti :Heartpink
Niin paljon onnea ja tsemppiä raskauteen! Se hetki, kun näkee sen pienen sykkeen on unohtumaton. :Heartpink

Flon mukaan tänään menkat. Ei ainakaan vielä näy. :cool: Yleensä mulla alkaa aamusta heti, eli todennäkköisesti ovulaatio on ollut myöhemmin kun ajattelin.

Kp17 ja kahdeksatta päivää putkeen CB:n digiin vilkkuva hymiö. Ei taida tulla pysyvää hymiötä ja ovisplussaa tässä kierrossa. Eilen tuli ihan pieni määrä jotain ovisliman tapaista kyllä, mutta ei meinaa hormonit sit kuitenkaan nousta.

Testitikkuja on vielä kolme, niin varmaa käytän loppuun. Testipaketissa lukee, että testailu kannattaa lopettaa +9 vilkkumispäivän jälkeen.

Harmittaa kyllä vähän, tähän mennessä noi digit on toimineet loistavasti, mutta toisaalta ei se tietenkään niiden testien vika ole, jos kierto sekoilee. :whacky011

Ihmetyttää kyllä, miten kierto on muuttunut aiempaa epäsäännöllisemmäksi yrityksen aloituksen jälkeen. Munasarjat ultrattu loppuvuodesta ja ne oli gynen mukaan ok. Pitää varmaan mennä jossain vaiheessa uudestaan, kummastuttaa hieman tuo epäsäännöllisyyden lisääntyminen.

Tein RFSU:n testin ja unohin pöydälle. Nyt ymmärrän mitä ihmiset tarkottaa niillä törkeillä viivanpaikoilla 20-25min päästä oli punanen haalea hailura. :mad: Täytyy vielä tehä toinen testi huomenna, mutta on kyllä aika raikuva viivanpaikka.

Saatiin ihan kunnon riita aikaiseksi eilen miehen kanssa. Erimielisyyttä siitä, miten usein seksiä pitäisi harrastaa ja mitä muuta tehdä, jotta saisimme vauvan aikaan. Sovimme kyllä ja peitotkin heiluivat, mutta asiat eivät tulleet täysin selviksi.

Minulla on perimän vuoksi suurempi todennäköisyys saada laskimoveritulppa. Siihen lääkäri neuvoi joskus syömään aspiriinia pienen annoksen aina ennen pitkää lentoa. Viime vuosina en ole kyllä sitä ottanut, mutta en muista, miksi. Lääkkeitä en kyllä ryhtyisi ottamaan, jos lääkäri ei sitä suosittele.

Kyllästyin töherryksiini ja siirsin kuukautis- ja ovulaatioseurannan Exceliin :joyful:

Entä jos onkin ihan oikea raskaus? Ota kuva niin arvioidaan sitä yhdessä :wink

Rfsu.jpg
Aika huono kuva tuli, mutta näyttää aika viivanpaikalta...

On kyllä vaikea sanoa, onko väriä vai ei... Tihrustaa ei toki tarvii yhtään, joten on todella räikeä viivan paikka jos semmoseksi osoittautuu :eek:

Käyhän Pingviiniemo hakemassa digitesti, on sen verran selkeä että ihmettelen jos ei ole plussa :love017

Täällä ei mitään uutta. Lh lähtenyt selkeään laskuun eli ovis+ oli perjantaina. Nyt vaan jännätään. :smiley-angelic001 pitäisi keksiä jotain muuta ajateltavaa ja tekemistä, ajatukset harhailee koko ajan vaan siihen milloin menkkojen pitäisi alkaa ja lasken päiviä.... Ihan sekaisin oon:smiley-ashamed004

Siis kyllähän tuossa nyt selkeästi jotain Pingviiniemo näkyy, jännää! En minä ole saanut noihin samoihin testeihin negoilla mitään viivanpaikkoja näkyviin. Että katsotaan josko se siitä punastuisi seuraavaan testiin :)

Minä tuskailen nyt näiden lämpöjen mittaamisen kanssa, täällä vissiin aika moni sitä harrastaa? Minä aloitin vasta tässä kierrossa noita seuraamaan, mutta nyt kun oviksen olisi jo pitänyt olla, ei lämpötila nouse. Tarkoittaako se, ettei sitä ovista ole ollutkaan?

Olen mitannut kainalosta, ja aamuisin sängyssä suurinpiirtein 30 minuutin sisään kaikki. Alin lämpö on ollut 35,69 ja ylin 36,35. Tänä aamuna 35,77. Miten teette nämä mittaukset ja onko niissä paljon heittoa? Huomaatteko oviksen olleen niiden perusteella?

Onko muilla kokemusta myöhäisestä ovulaatiosta ja siitä seurannut plussa? Menkat pari päivää myöhässä ja ovulaatio oli kp24-25. Nyt Dpo 8

Niin voishan se olla.
Mulla yleensä tuhru alkaa letrokierrossa dpo11 ja siitä sit pikku hiljaa muuttuu kunnon vuodoks.

Takaisin