Raskaaksi 2020

Tässä viellä kun sain tikutettua ovulaation :nailbiting:

Liitteet

• 0F292B35-C9AA-4447-9B6C-8DC20926AAE7.jpeg
    0F292B35-C9AA-4447-9B6C-8DC20926AAE7.jpeg
    34.1 KB · Katsottu: 172
Tein nyt kuitenkin testin.
Ylempi testiajalla ja alempi n.15min kastamisesta.
20200503_130911.jpg
20200503_131307.jpg

Siis kyllähän tuossa nyt selkeästi jotain Pingviiniemo näkyy, jännää! En minä ole saanut noihin samoihin testeihin negoilla mitään viivanpaikkoja näkyviin. Että katsotaan josko se siitä punastuisi seuraavaan testiin :)

Minä tuskailen nyt näiden lämpöjen mittaamisen kanssa, täällä vissiin aika moni sitä harrastaa? Minä aloitin vasta tässä kierrossa noita seuraamaan, mutta nyt kun oviksen olisi jo pitänyt olla, ei lämpötila nouse. Tarkoittaako se, ettei sitä ovista ole ollutkaan?

Olen mitannut kainalosta, ja aamuisin sängyssä suurinpiirtein 30 minuutin sisään kaikki. Alin lämpö on ollut 35,69 ja ylin 36,35. Tänä aamuna 35,77. Miten teette nämä mittaukset ja onko niissä paljon heittoa? Huomaatteko oviksen olleen niiden perusteella?

Mie mittaan suusta aamuisin. Lämmöt laskee ennen ovulaatiota ja nousee sen jälkeen. En kyllä nyt muista kuinka pian ovulaation jälkeen ne nousee.

Ei muuta kun huomenna uusi! (= jo illalla kuitenkin) Apteekin omaan en oo ikinä saanut ylimääräistä, tarkista sillä tai sit digiä monet suosittelee.
En mä digiä viitti tuhlata.:grin Ja joo voi olla et illalla jo teen toisen vaikka olis kyl hyvä malttaa huomiseen.
Kotoo löytyis digi, pc, rfsu ja rfsu herkkä.

Sitä mäkin kattelin et oon kahden vaiheilla et onko väriä vai ei.:banghead:

Kyllä siinä jotain voi olla! Uusia vaan :) En ehkä tässä vaiheessa vielä käyttäisi digiä, se ei välttämättä näytä. Itse olen tehnyt digin liian aikaisin ja se näytti ei raskaana, vaikka seuraavana päivänä sain liuskatestiin hailuraa ja olin raskaana :)

Ilman tota paperiin jäävää vanhaa verta tästä vois vaikka innostua.

Esikoisesta vuosin kyl kans ennen plussaa ja sen jälkeenkin viikon verran.

Toivotaan, et ilmestys sulle pian viiva!:angelic:

Ylempi on eilinen ja alempi tän päivän. Mitäs mieltä porukka? Omaan silmään olis tummempi viel!:rolleyes: Olisko jo O+?

Liitteet

• AA6E3680-BD89-41C5-9F19-413205724604.jpeg
    AA6E3680-BD89-41C5-9F19-413205724604.jpeg
    18.3 KB · Katsottu: 172
Muokattu viimeksi:

Mulla sama homma esikoisesta! Olin tosi huolissani kun vuosin, mutta kaikki meni kuiteskin hyvin. :happy:
En nyt toki ihan saavista kaatamalla.

RFSU:n herkkäänkin tuli tommonen tosi hailee viivanpaikka? Kului taas about 25min. Eli täytyy huomenna tai ylihuomenna testata uusiksi ja kattoa vahvistuuko testiajalla vai kiusaako noi testit nyt mua muuten vaan viivanpaikoilla. :hilarious:
Toi herkkä ei muuten meinannu millään kuivua, vaan jäi semmoseksi pinkihtäväksi se ruutu ja on edelleen. Vaikea oli mitään tihrustaa...:bored:

Ylempi on eilinen ja alempi tän päivän. Mitäs mieltä porukka? Omaan silmään olis tummempi viel!:rolleyes:

Aika hyvä! Kato vielä huomenna tummuuko vai lähteekö vaalenemaan. Oon saanut just näillä ihan kunnon plussan, eli kai joillain toimii ja toisilla ei.

Täällä oireet on kaikki loppunut kuin seinään ja ummetus alkoi .. yleensä on kyl ihan toisinpäin. Mutta huomenna kp32 ja varmasti samalla kp1 mutta mulla oli luget nyt vain sen 9 päivää ku ei siinä oo järkeä käyttää pidempään kuin monesti neuvottu että viikon käyttö. Seki tuntuu vaihtelevan mut hyvä olo on ja uskon et suurin osa mun oireista johtuu edelleen siitä yhdestä jälkiehkäisystä jonka tyhmänä otin vaikka ovulaatio oli jo todistetusti tapahtunut. Nyt keho alkaa palata normiksi toivon mukaan

Mulla joskus tuli kolmena päivänä rfsun testiin tummeneva viiva ja yhtäkkiä se hävisi ja vuoto tuli sitten vähän myöhässä

Ylempi on eilinen ja alempi tän päivän. Mitäs mieltä porukka? Omaan silmään olis tummempi viel!:rolleyes: Olisko jo O+?
Mulla tämä ei vielä olisi plussa. Tällainen yleensä on päivää ennen plussaa ja plussa on testiviivaa vahvempi. Mutta nämä vissiin vaihtelee eri ihmisillä.

Mulla kp14, eikä vieläkään plussaa ovistestissä. Jostain syystä tulossa pidempi kierto. Kkm:n jälkeen kierto olleet 26-30pv ja ovis kp12-16.

Takaisin