Reggie
Puuhakas puhuja
Joo mulla ainakin ovis oireilee juilimalla! Tuntuu tosi samalle kuin menkoissa. Saattaa alkaa jo reilu viikkoa ennen ovulaatiota ja jatkua sen jälkeenkin. Tyylin yhen viikon kuukaudessa saa elellä ilman mitään juilimisia ja oireitaMulle napsahti kunnon flunssa ja nyt olenkin sit sänkypotilaana. :banghead: Veikkaan, että vastustuskyky laskenut kun koko viikon oon potenut unettomuutta ja nyt kahtena yönä oon nukkunut vaan 2-3h ilman päikkäreitä... Tänään aamusta kuitenkin tuntui vähän sellaista samanlaista juilintaa alavatsassa kuin mitä menkoissa on. Flo ennustaisi että huomenna ovis, niin voiko olla ovikseen liittyviä nuo juilinnat?![]()

ja myös googlettelin, ja osa tyrmäsi täysin ajatuksen, muistaakseni esim sanoivat että sitä pitäisi syödä pidempään, jotta ohentaisi verta jne...

allergiaa tuskin on, mut mä ilmeisesti reagoin nyt siihen mekanismiin, minkä kaura saa aikaiseksi elimistössä eli se voi vaikuttaa osaltaan estrogeenin tuotantoon ja estrogeenin kiihtyessä lisääntyy myös histamiini