Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Enhän mä malttanut odotella :love017

Liitteet

• IMG_20200422_200711__01.jpg
    IMG_20200422_200711__01.jpg
    34.5 KB · Katsottu: 241
Onnea Miitu! :happy: Millon sulla on siis laskettu?

Mä olen tietoisesti vältellyt tätä palstaa. Oon yrittänyt keskittyä kaikkeen muuhun.
Mutta alkaa menkat olla lähellä ja hormonit vaivaa, elämä on taas olevinaan niin rankkaa ja ääh :rolleyes:
Jokaisen kierron alkaessa kannustan itseäni, että se on yksi kierto lähempänä valmistumista. Muutama kierto vielä, niin valmistuisin ennen vauvan syntymää.

Että kyllä se me se kolmas vielä saadaan! Mun kierto on vihdoin tasaantunut ilman sitä viikon tiputtelua ennen varsinaisia menkkoja. Hyvä merkki sen suhteen, että voisi raskaus sitten alkaakin helpommin, eikö? :p

Kiitos flikka! :) 31.12 ois laskettu aika, jos kaikki menee hyvin.
Tuo kuulostaa kyllä lupaavalta että kierrot ovat tasaantuneet ja ehdottomasti vain plussaa raskautta ajatellen. ;) Toivottavasti tekin pääsisitte pian tosi toimiin. :hello2

Emir, Nyt sitten vaan hyödyntämään! Pitäkäämme peukkuja.:thumright

Viimesin talletus oli maanantaina illalla. Eilen piti, mutta mulla oli joku vuosisadan päänsärky ja kauhee väsymys.
No aamupäivällä paikkailtiin tilannetta.:joyful:

Kuopuksen neuvola on sopivasti parin viikon päästä. Oliskin kiva päästä samalla varaamaan neuvola aikaa itselle.:happy:

Puoliso on ilmeisesti tietoinen, missä vaiheessa kiertoa mennään, kun toi ihan pyytämättä mulle kauppareissulta kaksi pakettia taateleita. Kolmen päivän päästä kehtaisi testata.

Testit loppui ja taidan jättää testailut nyt tähän. :Heartpink (Onhan nuo melkeen jo leffaviivat :woot:)

Toivottavasti täältäkin moni plussaa nyt kevään kunniaksi! :happy:

Jännitän etenkin liliinan ja Emirin puolesta nyt!
Teillä jännät ajat käsillä. :nailbiting:

Liitteet

• IMG_20200423_214648__01.jpg
    IMG_20200423_214648__01.jpg
    16.6 KB · Katsottu: 207
Joo ei tule meille tammivauvaa. Menkat alkoi kohteliaasti muutaman päivän etuajassa, niin ei suotta tarvinnut viikonloppua kärvistellä. Sinänsä varmaan ihan hyvä, että alkoivat, olis ollut tuskaa odottaa ties kuinka kauan, kuinka oma kierto palautuu kierukan jäljiltä.

Tylsää liliina ettei plussaa tullut, mutta hyvä jos kierto käynnistyi eikä veny. Nyt sitten kohti Helmikuun vauvaa.:happy:

Ja Miitulla komeet viivat jo. Ootteko varhaisultraan menossa?

Katoitteko jo uuden äitiyspakkauksen. Aika ihana taas. :happy:
Vaikka jos tässä raskautuisi, niin miettisin kyl että otanko pakkauksen vai rahan. Meillä ei juurikaan enää ole alle 1 vuotiaalle vaatteita kun oon antanu kaikki pois.

Emir, Reilu 2 viikon päästä ois ultra varattuna. 6+5 olin katsovinani, toivottavasti silloin näkyisi jotain. Halusin ehdottomasti ennen neuvolaa ultraan.

Ja itse petyin äitiyspakkaukseen ehkä ensimmäisen kerran. Tykkäsin 2019 pakkauksesta kovin! :happy:
Täytyy nyt ekaa kertaa siis miettiä josko ottaisi rahana. 2015&2017 pakkaukset olivat ihan kivat.

Niin onhan se rahakin tosi hyvä kun nousi sillon kaks vuotta sitten. Sillä saa jo paljon (varsinkin kirppiksiltä) mieleisiä vaatteita tai muuta tarviketta.

Mäkin oon halunnu ultraan aina ennen neuvolaa. On sit ainakin todiste että joku siellä on.
Se on muuten niin hullua että käydään neuvolassa ja täytetään lippuja ja lappuja vaikkei ole edes tietoa onko siellä ketään. Kun vasta rv12 eka ultra.
Mä oon aiemmin saanu varhaisultran kunnalliselta mut tuskin enää kun on niin tiukkaa kaikkialla nykyään.

Olen ihmetellyt samaa!
Ja eikö muutenkin helpommalla selviäisi jos jo ajoissa tsekattaisiin että raskaus on oikeassa paikassa, siellä sydän lyö jne.
Meidän vanhalla paikkakunnalla eka ultra on rv 8. Kakkosta kun aloin odottaa ja kierto ei ollut varsinaisesti alkanut edellisen raskauden jälkeen, niin pääsin neuvolan kautta ultraan rv 4 & rv 6, jotta tsekattiin viikot. Sitten muutettiin ja ultra oli rv 8. Sitten seuraava olikin np ultra rv 12. Siinä ehti jo varmistella tarpeeksi. :D

Jossain neuvoloissa on ultra ni toiset tietty ultrataan jo ekalla neuvola käynnillä. Mein neuvolassa ei ole ultraa, niin on sit vaan odotettava. Mun sisko odotteli tyynesti nt-ultraan saakka, mä en ois pystyny.

Mäkin esikoisesta odottelin, mutta silloin en osannutkaan pelätä samalla tavalla. Kyllä nyt on niin tulisilla hiilillä kaiken kanssa, ettei järjissään pysy ellei saa jotain varmuutta asioihin.
Ei pysty nauttimaan tästä lainkaan.

Ei mullakaan ollu ekan kohdalla tietoa oikeen mistään. Ultran sain kun oli clomifen alkuinen raskaus ja sillon luulin että se varhaisultra kuuluu jokaiselle.:bag:
En edes tiennyt et ultrassa näkyy noin aikasin mitään.:hilarious:
Ekan jälkeen oonkin ollu ihan hermoheikko aina melkein koko raskauden.

Takaisin