Oho olipas tullu useampi sivu viestejä mun nukkuessa. Tervetuloa kaikille uusille ja haamujen vahvistumisia teille @Marcipa ja @Lyytimanta!
@Kevät20, onko mahdollista että sulla olis tullu ovulaatio outoon aikaan ja toi oiski nyt uusi alkanut raskaus? Mulla ainakin kemiallisissa tullu menkkojen jälkeen ihan negaa.
Täällä menossa kp5 ja menkat vetelee viimisiään. Huomenna sit loppuu mun sauhuttelut. Tää päivä on kyl ihan outo ja olo on melko epätodellinen. Heräsin vast klo 13 jälkeen ja huomasin et isä oli koittanu pariin otteeseen soittaa. Ihmettelin et miten en oo heränny siihen ja sit alkoki heti puhelin soimaan, mun mies töissä ja halus kysyy et oonko hengissä ku en vastaa viesteihin. Soitin sit isälle sen jälkeen ja se kerto et mun isoäiti oli kuollu viime yönä. Kaatunu kotonaan ja avustaja oli hänet löytäny aamulla, ei mitään tehtävissä enää siinä kohtaa. Isä oli niin shokissa ettei pystyny puhuu niin soitin sit itkien mun siskolle (eri isä, ei siis hänen isoäiti), ja se 3h15min mitä puhuttiin niin olikin sitä että kuuntelin sen parisuhdehuolia ja toimin siskolle terapeuttina. Oon niin ymmälläni et miten se puhelu meni taas kerran vaan siihen et miten mä voin auttaa sitä, vaikka mun isoäiti just kuoli. En vaan ymmärrä.
Hirmuisesti voimiksia sinne

Ei ole helppoa sielläkään. Ikävää, että siskosi kanssa puhelu meni noin. Ei ole kyllä kiva, jos ei saa tukea, kun itse sitä tarvitsisi. Voimahaleja

Ei tarvi yksin ihmetellä...

Mulla kans sisko menee naimisiin 22.8 ja jännää, saako häät pidettyä normaalisti. Toivottavasti