Raskaaksi 2019

Yleensä silleen ku alkaa olla jotain isompia nippailuja ja limaa ni teen vasta. Yleensä kiertoa kohden kuluu nykyään keskimäärin 3 tikkua, 2 liuskaa ja yks digi:rolleyes:

Mulla on ikinä ollu vaan noita onko ne sit liuskoja, jotka pissasta tunnistaa. Mä en yleensä tunnista mitään ovulaation ympäriltä, paitsi ovulaatiopäivänä tuntuu et oon hehkemmilläni :joyful::joyful:

Miksi noin monta eri? Digillä vissiin tsekataan et meni tulkinta nappiin? Mä en oo ikinä niitä käyttänytkään. :bookworm:

Mulla on ikinä ollu vaan noita onko ne sit liuskoja, jotka pissasta tunnistaa. Mä en yleensä tunnista mitään ovulaation ympäriltä, paitsi ovulaatiopäivänä tuntuu et oon hehkemmilläni :joyful::joyful:

Miksi noin monta eri? Digillä vissiin tsekataan et meni tulkinta nappiin? Mä en oo ikinä niitä käyttänytkään. :bookworm:

Siis, ööö... Täs on kaks eri, rfsu liuskat ja sit digin teen kun liuska on tasavahva, just varmistan vaan. Ei ees kyl tarvis. Hyvin pystyn oman ovulaation tulkitsee liuskallakin, kun se ei oo itellä kun yks päivä kun ne on tasavahvat. Tykkään kyl noist rfsun liuskoista, vaik monet ei. Tiedän et digi hymyilee sillon kun rfsun liuskaan alkaa heti pian dippaamisesta tulee tasavahvat viivat. Jos joutuu odotella viivoja, ni digi on tyhjä.

Ei oo yhtään r-testii kaapissa o-testei olis senkin edestä:laughing002

Testaa sellainen:happy: jos antais jotain osviittaa:biggrin mites vuodon kanssa etenee? Siksi täällä nyt kyttään sun vuotoja, kun itellä oli just silleen esikoisesta, että ihan häränkurkkuvuotoa tuli 3-4 päivää ennen ku menkkojen piti alkaa ja sit sinä päivänä ku menkat piti alkaa, ni vuoto loppui:scratch

Muokattu viimeksi:
KETJUSSA AKTIIVISESTI JA EPÄTOIVOISESTI KUUMEILEVAT

Wusti91 /
29/ esikoinen toiveissa /ya 6/17/ tm 1/18 /kp28-33

Elisa / 26 / toinen haaveissa / ya 2018 / PCO / tammikuussa 2020 eka letrozol-kierto

smoothie. /31/ ensimmäinen haaveissa /ya 3/18 /1. ivf edessä

jannn /33/ esikoinen toiveissa /ya 9/18 /km 3/19

Hillis /29/ ensimmäinen haaveissa /ya 10/18 / OI-hoidot 12/19 alkaen

Aida* /37/ toinen toiveissa /ya11/18 /hoidot aloitettu 1/20

Nipanderi /33/ toka toiveissa /ya 12/18/ vuotohäiriöitä/ 1. Inssi suunnitteilla 3/20

Tepsu19 /35/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ 28-30pv

Crocus / 40+/ ya 2018 /luomu

Helena80/ 39/ neljäs/ ya 1/19/ kierto 28-32

Kosmos 29/hoidoilla toinen haaveissa/ya 3/19/alkuraskauden km 6/19 & 1/20

Alcyone / 43 / toinen toiveissa / ya 4/19, kkm 8/19 / kp 28-32

Jukkapalmu23 / 23/ esikoinen toiveissa /ya 5/19/ kp 28-30pv/ 1.Inssi yksityisellä 04/2020

dimou / 30 / toinen / ya 5/19 / pco? / IVF 3/20 lyhyt kaava

Sinpura / 20 / esikoinen haaveena / ya 5/19 /
km 11/19 / kierto ?

Nyytti / 39 / neljäs haaveissa / ya 6/19 / kp 26-29pv

turotus / 21 / toinen toiveissa / tjot 7/19

Jesbe / 29 / esikoinen haaveissa /ya 2014, uudelleen syksyllä 2019 /km,kkm,tm /kierrot 25-35

siska / 29 /toinen toiveissa / ya 5/19 / tu 9/19 / kp 30-38+

Sofia2016m /26/ toinen haaveissa/ ya 6/19/ Kkm 2/20/ Kp 28-34

zarar_/ 23 / esikoinen / ya 7/19 / km 1/20 / kp 27-32, kierrot epäsäännöllisiä

Elevine / 33 / esikoinen toiveissa / ya 5/16 / selittämätön lapsettomuus / 4 inseminaatiota 2018-19, 1. IVF/ICSI maaliskuussa, 7 alkiota odottaa pakastealkiosiirtoa

PLUSSANNEET:

Tiarella
/26 / raskaus 4/3.lapsi / ya 12/19 / la 5.10.2020

Koirankorva /25/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ tm 1/19, km 4/19, tm 10/19 / LA 11.10

Sammie// 32// esikoinen// ya 2/19// km 4/19, kkm 12/19// LA 2.11.

Sporttis / 36 / kolmas toiveissa / ya 10/19 / la 11.11

Turvonnut / 31 / toinen haaveissa / ya 6/19 / kkm 12/19/ kp ennen km 30

MrsCherry(?) / 32 / ensimmäinen kuumeilussa / ya 6/19 / kkm todettu 9/19 (vko 12) / kierto sekaisin kkm jäljiltä

Persimon2/ 30 / Toinen(kolmas) / ya 5/19 / kku 3/19 / kk 10/19 / kierto n. 25 pv ??

Dpo 14 on yleensä ollu itsellä jo leffaviivat eikä haamua näillä dpolla, joten hidasta vahvistumista, mutta vahvistunut o_O:rolleyes:
Oli silti että supistelua selässä, ja vähän vpunasta liman seassa, joten ei oo lippu korkeella. Mut pieni toivo vauvasta 2020.

Ja edelleen etukameralla kuvaa :D

Liitteet

• IMG_20200418_190915.jpg
    IMG_20200418_190915.jpg
    28.7 KB · Katsottu: 199
Muokattu viimeksi:
Se on sit gynellä käyty ja kaikeksi hämmennykseksi ei löytänyt munasarjoista mitään pco:n viittaavaa. Pitkille kierroille ei siis löytynyt tällein ensikäynnin iloksi mitään selittävää. En sit tiiä miksi edellinen lekuri joskus puhui helminauhamaisuudesta. Kaikki oli ok, munasarjat ja follejen määrä ja limis (kierron vaiheeseen nähden).Ainut negatiivinen havainto oli että ennusti mulle limiksen ja follejen koon perusteella et pitkä kierto taas tiedossa, vähintään sen 32pv. Tosin se nyt oli arvattavissakin :rolleyes:

Kun prolaktiini, kilpparit ja perus kokeet on vasta muutama kk sit otettu ja ne ok, niin otettiin nyt vaan papa ja ferritiini. Jatkot sit vähän sen mukaan että miten pää kestää asian ihmettelyä, niin Lh, fsh ja simppatestit. Pitäisi hoitaa myös ientulehdus (tosin koronan takia ei just nyt oikeen pääse hammaslääkäriin ilman mitään akuuttia).

Jotenkin jäi hyvä fiilis käynnistä vaikka mitään merkittävää ei nyt tapahtunutkaan. Olin aika varma et petyn jos "mitään ei heti löydy" tai aleta toimimaan.

Testaa sellainen:happy: jos antais jotain osviittaa:biggrin mites vuodon kanssa etenee? Siksi täällä nyt kyttään sun vuotoja, kun itellä oli just silleen esikoisesta, että ihan häränkurkkuvuotoa tuli 3-4 päivää ennen ku menkkojen piti alkaa ja sit sinä päivänä ku menkat piti alkaa, ni vuoto loppui:scratch
Tarvii aamulla testaa tai sit jo illal jos saan vaan tarpeeks pitkään pidätettyä:angelic:

Eilen tuli kyllä juotua muutamia alkoholiannoksia kotona ku menkkojen piti alkaa mut ei ne ookkaa alkanu. Tänään ollu koko päivän ilman mitään sidettä/tamponia ainoastaan pikkuhousunsuoja et jos jotain tuliskin niin ei housut sotkuis sit niin pahasti :laughing002

Dpo 14 on yleensä ollu itsellä jo leffaviivat eikä haamua näillä dpolla, joten hidasta vahvistumista, mutta vahvistunut o_O:rolleyes:
Oli silti että supistelua selässä, ja vähän vpunasta liman seassa, joten ei oo lippu korkeella. Mut pieni toivo vauvasta 2020.

Ja edelleen etukameralla kuvaa :D

Selkeästihän se on vahvistunut kun vertaa parin päivän takaisiin!

Se on sit gynellä käyty ja kaikeksi hämmennykseksi ei löytänyt munasarjoista mitään pco:n viittaavaa. Pitkille kierroille ei siis löytynyt tällein ensikäynnin iloksi mitään selittävää. En sit tiiä miksi edellinen lekuri joskus puhui helminauhamaisuudesta. Kaikki oli ok, munasarjat ja follejen määrä ja limis (kierron vaiheeseen nähden).Ainut negatiivinen havainto oli että ennusti mulle limiksen ja follejen koon perusteella et pitkä kierto taas tiedossa, vähintään sen 32pv. Tosin se nyt oli arvattavissakin :rolleyes:

Kun prolaktiini, kilpparit ja perus kokeet on vasta muutama kk sit otettu ja ne ok, niin otettiin nyt vaan papa ja ferritiini. Jatkot sit vähän sen mukaan että miten pää kestää asian ihmettelyä, niin Lh, fsh ja simppatestit. Pitäisi hoitaa myös ientulehdus (tosin koronan takia ei just nyt oikeen pääse hammaslääkäriin ilman mitään akuuttia).

Jotenkin jäi hyvä fiilis käynnistä vaikka mitään merkittävää ei nyt tapahtunutkaan. Olin aika varma et petyn jos "mitään ei heti löydy" tai aleta toimimaan.

Saitkos sä esikoisen ihan luomusti vai oliko lääkkeitä tms mukana? Mulleki joku naistentautien gyne sano joskus puoltoista vuotta sitten että toisessa munasarjassa helminauhamaisuutta. Sen jälkeen kukaan ei oo sellasta nähnyt että tiedä sitten oliko oikeasti vai gynen virhe. Tossa on kyllä puolensa ja puolensa et saako jonkun syyn vai ei. Toki teillähän voi piankin tärpätä mut vaan kestää hieman pidempään:)

Mulla on välillä näkynyt ihan oikeaoppinen yksi johtofolli ja useammin sitten sitä ylitarjontaa. Että ei kai se ihan staattinen tila ole, välillä näyttää paremmalta? Oliko sulla nyt vielä johtofolli näkyvillä? Ja onko amh mitattu tai aikeissa mittauttaa?

Mä sain eilen viestin että labrakokeet on katsotavissa kannassa en vaan löydä niitä mistään, kuinka raastavaa oottaa maanantaihin että voi soittaa tk;hon :smiley-angry007 jos mä saan ne tyröksiinin niin naisen mielihän tekee sen että sithän se heti tärppää ja vähän niinkun yk1 uudestaan koska kaikkihan on vaan johtunu siitä kilpparista :thumright

Nyt kun ollaan oltu erossa kaks viikkoa, mies laitto aamulma viestiä että oli nähny musta unta ja olin ollu siinä raskaana :smiley-angelic001 ja kuulemma söpö maha!! Itsehän koen että jos joskus niin muistutan varmasti norsua :Heartpink otan sille sitte vähän porkkana kakkua ja valkkaria :cheers

Kävin sit kaupasta ostaa muutaman r-testin. Parintunnin pidätyksellä ihan negaa molemmis testeis, tein myös ovistestin jossa haalea viiva. Oli kyl aika laimeeta pissaa et voi johtua siitäkin tai sit vaan menkat alkaa joskus:confused005

Liitteet

• IMG_20200418_201849.jpg
    IMG_20200418_201849.jpg
    44.8 KB · Katsottu: 171
Mä sain eilen viestin että labrakokeet on katsotavissa kannassa en vaan löydä niitä mistään, kuinka raastavaa oottaa maanantaihin että voi soittaa tk;hon :smiley-angry007 jos mä saan ne tyröksiinin niin naisen mielihän tekee sen että sithän se heti tärppää ja vähän niinkun yk1 uudestaan koska kaikkihan on vaan johtunu siitä kilpparista :thumright

Nyt kun ollaan oltu erossa kaks viikkoa, mies laitto aamulma viestiä että oli nähny musta unta ja olin ollu siinä raskaana :smiley-angelic001 ja kuulemma söpö maha!! Itsehän koen että jos joskus niin muistutan varmasti norsua :Heartpink otan sille sitte vähän porkkana kakkua ja valkkaria :cheers

Ootko kattonu kaikki vanhatki labrakohdat ja lääkärikäynnit? Ne yleensä menee johonki vanhaan, ei uuteen lokeroon tai miten sen nyt sanois.. oi saisitpa, täytyy iteki käydä ne uusiks joskus ottaa, ties kuinka huonot mul taas ne on..

Äsken itekseni autolla kun ajoin niin huusin kurkku suoraan niin kovaa kun lähti. Toimi suurimpaan vitutukseen hyvin:grin oon ollut myös pari kk kohta juomatta, aattelin kohta kaataa itelleni vähän kossua ja kokista hahaaa. Jospa tää tästä!

Äsken itekseni autolla kun ajoin niin huusin kurkku suoraan niin kovaa kun lähti. Toimi suurimpaan vitutukseen hyvin:grin oon ollut myös pari kk kohta juomatta, aattelin kohta kaataa itelleni vähän kossua ja kokista hahaaa. Jospa tää tästä!

Kyl se siitä! Ei voi muutakaan :/ Kaada vaan hyvällä omallatunnolla!

Ootko kattonu kaikki vanhatki labrakohdat ja lääkärikäynnit? Ne yleensä menee johonki vanhaan, ei uuteen lokeroon tai miten sen nyt sanois.. oi saisitpa, täytyy iteki käydä ne uusiks joskus ottaa, ties kuinka huonot mul taas ne on..
Kiitti vinkistä mä ootin kokoajam "uutta"kohtaa siihen listaan!

Saitkos sä esikoisen ihan luomusti vai oliko lääkkeitä tms mukana? Mulleki joku naistentautien gyne sano joskus puoltoista vuotta sitten että toisessa munasarjassa helminauhamaisuutta. Sen jälkeen kukaan ei oo sellasta nähnyt että tiedä sitten oliko oikeasti vai gynen virhe. Tossa on kyllä puolensa ja puolensa et saako jonkun syyn vai ei. Toki teillähän voi piankin tärpätä mut vaan kestää hieman pidempään:)

Joo esikoinen tärppäs luomuna 1,5v yrityksen jälkeen just ennen tutkimuksiin hakeutumista. Kierrot olleet nuoresta asti ihan mitä sattuu, paristi kierto aloitettu lääkkeiläkin. Nyt vuoden yritykseen sentään mahtunut tuulimuna ja kemiallinen, et siihen verrattuna jotain edes tapahtuu - mut eihän niitäkään toki toivo. Kiertokin ollut tasaisempi.

Mulla on välillä näkynyt ihan oikeaoppinen yksi johtofolli ja useammin sitten sitä ylitarjontaa. Että ei kai se ihan staattinen tila ole, välillä näyttää paremmalta? Oliko sulla nyt vielä johtofolli näkyvillä? Ja onko amh mitattu tai aikeissa mittauttaa?

Ei näkynyt vielä johtofollia, molemmilla puolilla isoimmat saman kokoiset, et eipä osannut sanoa vielä sen kummempaa. Amh:sta ei puhuttu mitään, mut mun taustalla ei ehkä eka mitä testattais - tosin en tiedä sen otto indigaatioita. En tiiä sit oisko kierron joku muu vaihe ollut ns parempi et oisko näkynyt mahd ylitarjonta.

Takaisin