Raskaaksi 2019

Mä oon miettinyt et voiko kuukupin käyttö tohon tarkotukseen olla huonokin asia koska eiks se tee alipaineen(?) tonne sisälle eli imee kaiken tavaran kuppiin eli sillon siittiötkin "imeytyy" kuppiin eikä pääse sieltä liikkeelle? Ootteko miettiny? :hilarious:

Totta muuten! Alipaineeseenhan se perustuu. Oon kyl ymmärtänyt että ne siittiöt jotka on elinkelpoisia, niin pääsee kyllä kohteeseen vaikka menis heti alapesulle eikä nostais jalkoja kohti kattoa yms :D

Siittiötähän on vissiinki huomattava enemmistö heti kärjessä eli siinä kohtaa kun mieheltä ei enää tule juuri mitään, niin siittiöt ovat menneet jo menojaan. :bookworm:

Liitteet

• 4A129C1D-AD85-40CE-B047-181DC28484A6.jpeg
    4A129C1D-AD85-40CE-B047-181DC28484A6.jpeg
    39.3 KB · Katsottu: 168
Kyllä mäkin luulen että suuri osa siittiöistä kyllä pääsee ja jää sisälle vaikka tuntuu et kaikki valuis ulos, että pääsevät kuitenkin "tarttumaan" limakalvoihin jne. Silti oon jo pitkään lähes joka kerta jäänyt seksin jälkeen 10-20min makoilemaan mut kylhän ne nesteet siinäkin jo saattaa valua ulos :hilarious:

jannn kävikös sun miehes jo testeissä?

Juu kävi jo syksyllä. Pidätysajalla 3,5pvää ja hyvä tulos. Siks aina mietityttää, että kuinkakohan hyvä tulos olisi vain päivän pidätyksellä .. Ja "vain" 6% oli normaaleja, vaikka 4% on alin viite, niin silti mietityttää. Mitä jos just se 6% valuu aina pois :hilarious: Plääh ei sais miettiä liikaa. Ja varmasti n. 3kk välein kun siittiöt uusiutuu, tulokset vaihtelee.. välillä huonompaa, välillä parempaa.. Samoin kuin munasoluissa..

Juu kävi jo syksyllä. Pidätysajalla 3,5pvää ja hyvä tulos. Siks aina mietityttää, että kuinkakohan hyvä tulos olisi vain päivän pidätyksellä .. Ja "vain" 6% oli normaaleja, vaikka 4% on alin viite, niin silti mietityttää. Mitä jos just se 6% valuu aina pois :hilarious: Plääh ei sais miettiä liikaa. Ja varmasti n. 3kk välein kun siittiöt uusiutuu, tulokset vaihtelee.. välillä huonompaa, välillä parempaa.. Samoin kuin munasoluissa..

Meil oli kyl kans spermatestissä hyvä, mut sit inssissä vähän kehno. Johtui kyl varmaan siitä 1 päivän pidättäytymisestä. Ihme ohje 1-2 päivää. Jos seuraavaan joskus päästään ni mennään kyl pidemmällä pidättäytymisellä.

Meille tulee ehkä kesällä karvavauva:Heartbigred tää ei siis liity tähän vauva projektiin, vaik niin sopivasti siitä tossa muutama päivä sitten vitsailinkin:hilarious:

Taustana siis meidän toinen koira kuoli 3v sitten agressiiviseen syöpään. Oon jo pitkään odotellut et millon isäntä olis valmis uudelle koiralle. Nyt ihan randomisti on pari päivää ihan tosissaan puhunut koiranpennusta. Ihastui yhteen rotuun, kun on meidän naapurilla hoidossa. Selvitteli ja pohdiskeli sitä tässä pari päivää ja tänään pistettiin yhdelle sopivan oloiselle kasvattajalle viestiä. Sattui oleen sillä tavoitteena pentue kesälle:Heartred

Kuukupista sen verran että laitoin joskus maitohappobakteetitabun menkkojen lopulla. Se oli tipahtanu kuppiin ja jäi sulamattomaksi. Sikäli en ehkä sitä käyttäis kun voi olla ettei kohdunnapukka kosketa ollenkaan sitä kuppia ja simpat voi valua sinne pohjalle. Muovin/vastaavan pinnalla ne kuolee hetkessä. En tiedä, voi ollan hiekkalaatikkoteoria.

Ai niin ja tänään kp12, ällöä, mut ihan sairaat limat jo. Testasin sit o-testilläkin (vaik ei pitänyt), kun ei mulla koskaan näin aikaiseen oo ovista. Ei ollut plussa. Ehkä se on se vehnänalkioöljy sit:pompus:

Meil oli kyl kans spermatestissä hyvä, mut sit inssissä vähän kehno. Johtui kyl varmaan siitä 1 päivän pidättäytymisestä. Ihme ohje 1-2 päivää. Jos seuraavaan joskus päästään ni mennään kyl pidemmällä pidättäytymisellä.

Meille tulee ehkä kesällä karvavauva:Heartbigred tää ei siis liity tähän vauva projektiin, vaik niin sopivasti siitä tossa muutama päivä sitten vitsailinkin:hilarious:

Taustana siis meidän toinen koira kuoli 3v sitten agressiiviseen syöpään. Oon jo pitkään odotellut et millon isäntä olis valmis uudelle koiralle. Nyt ihan randomisti on pari päivää ihan tosissaan puhunut koiranpennusta. Ihastui yhteen rotuun, kun on meidän naapurilla hoidossa. Selvitteli ja pohdiskeli sitä tässä pari päivää ja tänään pistettiin yhdelle sopivan oloiselle kasvattajalle viestiä. Sattui oleen sillä tavoitteena pentue kesälle:Heartred

Oijoi ihanaa :Heartred mä ottaisin pennun jos ei ois jo 2 koiraa. Saako kysyä minkä rotuinen?

Niinjuu, hedelmöityskuppi on silikonia :)

Mulla ei taaskaan ollut näkyviä limoja..

Oijoi ihanaa :Heartred mä ottaisin pennun jos ei ois jo 2 koiraa. Saako kysyä minkä rotuinen?

Niinjuu, hedelmöityskuppi on silikonia :)

Mulla ei taaskaan ollut näkyviä limoja..

No en tiedä:hilarious: ei kai:hilarious: must tuntuu et aina ku otan jonkun koiran ni sit niit on yhtäkkiä kaikkialla:hilarious: 12 vuotta sit otettiin kleinspits ja sillon se oli viel suht terve. Nyt niitä on tyyliin joka toisella:nailbiting: mut siis espanjan vesikoiraa havitellaan. Kalastus- ja metsäkaveriksi:Heartred

No en tiedä:hilarious: ei kai:hilarious: must tuntuu et aina ku otan jonkun koiran ni sit niit on yhtäkkiä kaikkialla:hilarious: 12 vuotta sit otettiin kleinspits ja sillon se oli viel suht terve. Nyt niitä on tyyliin joka toisella:nailbiting: mut siis espanjan vesikoiraa havitellaan. Kalastus- ja metsäkaveriksi:Heartred

Ai ei saa kysyä :hilarious: okei :) juu ei oo mun tyylinen rotu :p tuntuu et collieitakin on kaikilla:grin

Mäkin oon koiraa miettinyt.. Nyt vaan vielä kun asutaan aika pienessä kerrostalo kaksiossa niin ei olla otettu. Ens viikolla mennään kattomaan yhtä rivaria, ollaan jo jonkin aikaa etitty isompaa ja omaa kämppää mutta ei oo tärpännyt. Siinäkään asiassa:shy:

Kpmikälie silti jo alkoi huono olo, päänsärky, turvotus ja kaikki mahdolliset oireet. Epäilen että muutaman päivän päästä pärähtää oplussaa. Eilen tehty otesti jo hyvin tumma ja sitä edellinen tosi hailu. Seksiä kyl ollu hyvin aktiivisesti mutta viime päivinä ei ja loppuu ku oplussan saab ettei käy ku viimeksi että kehitän kaiken maailman oireet ja näin nii sovittiin et yksinkertaisesti ei harrasteta oviksen tienoilla edes sillä suojalla

Kyllä kuukuppikin silikonia on(mun lunette ainakin) ja nimenomaan lukenu että sitä on käytetty avuksi raskautuessa, googlaamalla löytyy vaikka kuinka monta juttua :)
Täälläkin munarikas pääsiäinen ja tänään kipujen ja flo:n perusteella ovispäivä. Talleteltu viime ja toissayönä, molemmilla kerroilla laitoin kuupin yöksi vielä. Nyt vaan hyvillä mielin taas piinailemaan :)

Nipa, oih koiravauva :Heartred Mäkin haluaisin, mut meillä on jo kaks koiraa+ kolme lasta kerrostalossa, niin ehkei tähän nyt enempää koiria vaikka iso (5h+k)kämppä onkin :grin

Kyllä kuukuppikin silikonia on(mun lunette ainakin) ja nimenomaan lukenu että sitä on käytetty avuksi raskautuessa, googlaamalla löytyy vaikka kuinka monta juttua :)
Täälläkin munarikas pääsiäinen ja tänään kipujen ja flo:n perusteella ovispäivä. Talleteltu viime ja toissayönä, molemmilla kerroilla laitoin kuupin yöksi vielä. Nyt vaan hyvillä mielin taas piinailemaan :)

Nipa, oih koiravauva :Heartred Mäkin haluaisin, mut meillä on jo kaks koiraa+ kolme lasta kerrostalossa, niin ehkei tähän nyt enempää koiria vaikka iso (5h+k)kämppä onkin :grin

Jee toivotaan et plussataan! Ja tietty muutkin. Mun kupissa lukee, et voi pitää 20min-1h. Tai ehkei vaan tarvitse sitä pidempään pitää.:wacky: en tiedä miksi lukee, että voi käyttää kuusi kiertoa sitä. o_O pitääkö kuukuppi vaihtaa uuteen kuinka usein?
Hyvillä mielillä vielä täälläkin, mutta eiköhän kohta iske taas ajatus, että miksi nytkään plussais..:hungover::confused:

Jee toivotaan et plussataan! Ja tietty muutkin. Mun kupissa lukee, et voi pitää 20min-1h. Tai ehkei vaan tarvitse sitä pidempään pitää.:wacky: en tiedä miksi lukee, että voi käyttää kuusi kiertoa sitä. o_O pitääkö kuukuppi vaihtaa uuteen kuinka usein?
Hyvillä mielillä vielä täälläkin, mutta eiköhän kohta iske taas ajatus, että miksi nytkään plussais..:hungover::confused:
Kuukupit on kyllä tosi pitkäikäsiä, oisko keskimäärin 7 vuotta minkä kestää hyvänä :)

Kuukuppia voi pitää max 12h kerrallaan :) ja tosiaan käyttöikä vuosia kun kunnolla puhdistaa ja keittelee aika ajoin.
Toivotaan plussia :Heartred

Ai niin ja tänään kp12, ällöä, mut ihan sairaat limat jo. Testasin sit o-testilläkin (vaik ei pitänyt), kun ei mulla koskaan näin aikaiseen oo ovista. Ei ollut plussa. Ehkä se on se vehnänalkioöljy sit:pompus:

Voisko letrot runsauttaa limoja? Mulla on kyllä ollu vaihdellen, paitsi kun gonal-f ollut induktiossa niin sillo oli runsaimmat limat jo tosi ajoissa.

Muuten loppuuko teillä limailut ovispäivään vai jatkuuko sen jälkeenkin? Kun mulla yleensä loppunut siihen ne mut nyt tänäänkin tullut vielä eggistä jonkun verran vaikka jo dpo3..tulee heti mieleen et onko irronnu edes tai noussu lh tarpeeks korkealle. Toisaalta luulis et on kun digikin hymyili.. Toisaalta toki mielummin limaa kuin tiputtelua. Katotaan ni nyt vuorokauden sisällä alkaakin sit tiputtelu kun menin ääneen tätä hommaa ihmettelemään :hilarious: :bag:

Voi, koiravauva. Välillä on täs itelleki tullu mieleen, et jos ei sitä lasta kuulu ni lämpenisiköhän mies koiralle. Mut tuskin, ja onhan tää kerrostalo siihen vähän huono...

Kun on ollu puhetta PCOSista, niin tuli mieleen, et kysyin gyneltä puhelimessa myös tästä. Oon käsittänyt vähän väärin, vaikka mun tiedoissa tuo taikasana lukee niin diagnoosia mulla ei ole, koska ei diagnoosin kriteerit täyty. Ainoastaan monirakkulaisuutta ja sekin on kuulemma vähän katsojasta kiinni. Vaikka toisaalta sopii kyllä joihinkin oireisiin esim. siihen et en saa ovisplussaa joka kk ja tiputteluun ehkä myös. Toisaalta kierto kyllä säännöllinen muuten. Hämmentävää...

Ja tiputtelusta puheen ollen, sitä ei tänään oo ollut. Jee! En tiedä auttoiko terolut-annoksen tuplaaminen. On mul kyl ennenkin käynyt niin et se välillä jo loppuu ja sit taas alkaa. Hämmentävästi toimii mun kroppa. :sorry:

Ihanaa pääsiäistä kaikille!!

Takaisin