Plussa vai ei?

Joo mäkin nään mielestäni viivan ja ihmettelin kun aamulla nega ja nyt illalla ilmestyi viiva täytyypä testata aamulla uusiks
 
Heii, täällä uusi tikuttelija ilmoittautuu! :)
Meillä sellainen tilanne että esikoinen pian 1,5v, ja hänet on saatu icsi hoidoilla aikaan, imetän vielä hyvinkin aktiivisesti kun tyttö on sellainen tissihiiri.
Koska korona, niin hoidot on jäissä, niin päätettiin alkaa tikuttamaan ovista, ja yrittelemään luonnollisesti. Olen raskautunut kyllä ennen hoitojakin, 3x, mutta kaikki mennyt kesken. :sad001

Mulla nyt toiset menkat synnytyksen jälkeen alkoi 18.3, ja ovistestit hankin vähän myöhässä, niin en ihan varmasti tiedä onko ovulaatiota ollut, ja jos niin koska. Mutta veikkaus on että tänään olisi ehkä dpo 7.
Olen ihan testihullu, eilisten "vointejen" perusteella testasin tänään digitestien mukana tulleella one step luiskalla, johon tuli testiajalla hyvin haalea haamu, joka mielestäni oli aavistuksen punertava.
Mutta mulla tapana kuvitella herkästi kaiken maailman oireet, sekä omaan hyvin vahvan viivannäkö taidon, niin en nyt oikein voi uskoa että tässä nyt mitkään asiat tarkoittaa mitään :D
Edellisessä raskaudessa sain aika aikaisen haamuplussan, 4 päivää siirrosta, joka siitä sitten lähti vahvistumaan...
Mutta joo, jännityksellä odotan miten tämä etenee, ja vaikka ei etenesi niin innolla myös odotan että pääsen ovista bongaamaan. :)
 
fqtLvA


Noniin, kokeilin lisätä kuvan aamun testistä!
Katsotaan onnistuinko.
Oli kyllä niin haamu että hankala saada kuvaan, kukaan muu tuskin näkeekään mitään :D
Mulla itsellä niin vahvat viivalasit päässä... :D
 
Hmm, uusi yritys. :D
Ja olen siis yrittäjä, kirjauduin ja ei toki tullutkaan tuo nimimerkki mukaan...
Älkää välittäkö tästä mun säätämisestä. :D
 

Liitteet

  • 20200406_070659.jpg
    20200406_070659.jpg
    5.2 KB · Katsottu: 315
https://aijaa.com/rig0gn

https://aijaa.com/pQ9lD2

Koska malttamattoman ihmisen pitää olla tyhmä ja alkaa testaa liian aikaisin ja pähkäilemään näiden testien kanssa yksin, jaan tuskani teille..

Toinen viiva näkyy joo, sen mieskin huomas, mutta onko siinä väriä? Onko haamujen esihaamu vai vain viivanpaikka? One step - testit kyseessä, jos sillä mitään merkitystä.

(ylin testi eiliseltä, keskimmäinen tältä päivää ja alin ovistesti josta yritän saada apua määrittämään onko viivassa väriä vai ei)
 
https://aijaa.com/rig0gn

https://aijaa.com/pQ9lD2

Koska malttamattoman ihmisen pitää olla tyhmä ja alkaa testaa liian aikaisin ja pähkäilemään näiden testien kanssa yksin, jaan tuskani teille..

Toinen viiva näkyy joo, sen mieskin huomas, mutta onko siinä väriä? Onko haamujen esihaamu vai vain viivanpaikka? One step - testit kyseessä, jos sillä mitään merkitystä.

(ylin testi eiliseltä, keskimmäinen tältä päivää ja alin ovistesti josta yritän saada apua määrittämään onko viivassa väriä vai ei)

Mä nään kyllä väriä :cat:
 
Hippu musta näyttää plussalta!
Mielestäni oma tikkuni livenä on aika samannäköinen kuin tuo sinun keskimmäinen! :)
Mikä dpo hipulla?

Myy, harmi kun tänään nega!
Mutta pregcheckit ei oo niin herkkiä, ja säkin oon aikaisessa liikkeellä! :)

Miksi sitä ei pysty odottamaan! :D
 
Hippu musta näyttää plussalta!
Mielestäni oma tikkuni livenä on aika samannäköinen kuin tuo sinun keskimmäinen! :)
Mikä dpo hipulla?

Myy, harmi kun tänään nega!
Mutta pregcheckit ei oo niin herkkiä, ja säkin oon aikaisessa liikkeellä! :)

Miksi sitä ei pysty odottamaan! :D

Joo ei vaan pysty :joyful:
 
Onko niillähän hetken kuumeilijoilla "oireita" tai oireita? :D

Mulla aivan jäätävä väsymys, eilen etoi koko päivän, lämpöjä en oo nyt mittaillut,mutta mielestäni koholla, oletetun ovulaation jälkeen vatsassa kutitteli oudosti, ja sanoin miehelle että nyt! Ihan varmana jotain tapahtuu!
Mutta.... se tietää mut superhaaveilijaksi, niin ei jaksa tihrustella noita tikkuja mun kanssa.
Esikoista tehtiin lähes vuotta.
 
https://aijaa.com/BMYXtF
DPO9

Viiva vahvistunut eilisestä niin, että sen näkee jo suhteellisen hyvin tihrustamatta. Vahvistuminen kai hyvä merkki, että ehkä ei sittenkään ole vain viivanpaikasta kyse.

Ja yrittäjän kysymykseen: syy miksi aloin niin aikaisin testaamaan, on että alkoi alavatsaa jomottamaan, ja rinnoissa tuntui oudolle, ei kipeät mutta hellät ehkä. Pakko oli samalla kertaa tehdä ovistesti ja raskaustesti, kun olo oli sellainen että ei tienny mistä olis kyse. Oviksen kuitenkin tikuttanut aiemmin ja se tehokkaasti hyödynnetty, joten osas alkaa tihrustaa r.testiä ennemmin ne viivalasit päässä.
 
Onkos myy tänään testaillut? :)

Mä yritän pitää nyt taukoa,jos perjantaina vasta testais seuraavan kerran... helpommin sanottu kuin tehty :D

Väsymys on yhä, mutta eipä ehkä muuta..
Lenkillä hengästytti, mutta +11kg selässä ja noin lämmin päivä, ja huono kunto :D niin siitä se varmaan vaan johtui.. :D
 
Onkos myy tänään testaillut? :)

Mä yritän pitää nyt taukoa,jos perjantaina vasta testais seuraavan kerran... helpommin sanottu kuin tehty :D

Väsymys on yhä, mutta eipä ehkä muuta..
Lenkillä hengästytti, mutta +11kg selässä ja noin lämmin päivä, ja huono kunto :D niin siitä se varmaan vaan johtui.. :D

Testasin rfsu testillä ja viivanpaikkaa korkeintaan näyttää :sad001
Jotenkin pidän toivoa yllä vielä kun ei oo ees menkat vielä alkanut.
Joo pitäis itekkin malttaa olla testaamatta :facepalm:

Mietin vaan että kuvittelenko vaan kaiken ja onko ees mahdollista tulla raskaaksi kun imetän edelleen päälle 1v. lasta..
Mulla ei ikinä oo tullut tollasia haamuja kun vaan kahtena kertana kun raskaana oon ollut niin oli jotenkin iso pudotus kun ei sitten muihin testeihin mitään tuu..
 
https://aijaa.com/BMYXtF
DPO9

Viiva vahvistunut eilisestä niin, että sen näkee jo suhteellisen hyvin tihrustamatta. Vahvistuminen kai hyvä merkki, että ehkä ei sittenkään ole vain viivanpaikasta kyse.

Ja yrittäjän kysymykseen: syy miksi aloin niin aikaisin testaamaan, on että alkoi alavatsaa jomottamaan, ja rinnoissa tuntui oudolle, ei kipeät mutta hellät ehkä. Pakko oli samalla kertaa tehdä ovistesti ja raskaustesti, kun olo oli sellainen että ei tienny mistä olis kyse. Oviksen kuitenkin tikuttanut aiemmin ja se tehokkaasti hyödynnetty, joten osas alkaa tihrustaa r.testiä ennemmin ne viivalasit päässä.

Jee ihanaa Hippu :love017
 
Myy täällä sama homma tuon kanssa, että vielä imetän... ja vasta ollut kaks kertaa menkat, enkä oo varma onko ovulaatiota tullut..
Mutta vaikka imettää, niin mielestäni voi tulla raskaaksi jos ovulointi pelaa..
 
Takaisin
Top