Plussa vai ei?

Nää sofit antaa tollasta viivaa mulla aina, toi punertava jää tohon kontrolliviivan testialueen loppuun ja siks näyttää että ois plussa, oikee plussa on yleensä hieman enemmän tuolla testipäässä :/ Inhottavia testejä tommoset.

Joo mullakin antanut aikaisemmin tollasta punasta viivaa väärään paikkaan mut nyt oli eri kohdassa niin siitä ehkä vauvakuumeessa innostuin. :happy:
 
79086146-47F3-49D6-8AC1-A77028113787.jpeg

Kertokaa joku pliis, et onko tää Rfsu:n viivanpaikka eli nega?
 
Kiitos, kun vastasitte! :) Mietin, et olikohan tos testissä vaan jotain vikaa, kun punainen väriaine lähti tolleen leviämään. Kastoin pakkauksen toisen tikun veteen kokeeksi, mut se ainakin toimi ihan normaalisti eikä tullut viivanpaikkaa esille.
 
Kiitos, kun vastasitte! :) Mietin, et olikohan tos testissä vaan jotain vikaa, kun punainen väriaine lähti tolleen leviämään. Kastoin pakkauksen toisen tikun veteen kokeeksi, mut se ainakin toimi ihan normaalisti eikä tullut viivanpaikkaa esille.

Mulla on tullut noihin pelkkiä viivan paikkoja.. Ja kerran tuli semmonen punanen suttupallo testiviivan kohdalle :hilarious: Ota ny semmosesta selvää!

Tee ihmeessä uudelleen myöhemmin, ehkä se siitä vahvistuu? :angelic:
 
View attachment 88116
Kertokaa joku pliis, et onko tää Rfsu:n viivanpaikka eli nega?

Oon saanut useampia tälläisiä vaikken raskaana oo ollutkaan. Kyllähän siinä viiva näkyy, mutta kehoitan myös varmistamaan jollain muulla testillä. :)
Tosin, en tiedä ovatko parantaneet laatuaan kun viime kuukausina en ole näihinkään turhia viivoja saanut. Eli toivoa kyllä on!
 
0194C0E6-BCF7-4016-98A9-F90894217354.jpeg
En yhtään luota enää noihin Rfsu:n testeihin..tein sit seuraavana päivänä vielä 2 uutta Rfsu:n testiä..eka tuli puhdas nega ja sit taas viivanpaikka ja virtsa oli ihan yhtä kauan ollut rakossa. Lisäksi ne liuskat on tosi epäselviä, kun jokasessa testissä on lähtenyt se punainen väri leviämään. Nyt tein vielä PC:n, joka näytti tältä 5min kohdalla.
 
Takaisin
Top