Maaliskuun löpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja bluebe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minäkin täällä käyn aika kyttäilemässä että oisko tullu uusia tekstejä. :D Laiskanlaisesti tuntuu teksti virtaavan.. jotenkin päivät niiiiin matelee, kun odottaa neuvolaa ja ultraa. Mulla vasta pääsiäisviikolla.

Minäkin täällä käyn aika kyttäilemässä että oisko tullu uusia tekstejä. :D Laiskanlaisesti tuntuu teksti virtaavan.. jotenkin päivät niiiiin matelee, kun odottaa neuvolaa ja ultraa. Mulla vasta pääsiäisviikolla.

Tää on ihan totta, välillä päivät tuntuu kuluvan niiiin hitaasti, kun vain odottaa...

Omat opiskelut on vielä tällä hetkellä sellaisessa vaiheessa, että päivittäin "pakollista" tekemistä on tosi vähän, kun kaikki on aika itsenäistä eikä mitkään deadlinet vielä puske päälle. Oonkin siis ottanut nyt aika rauhassa, kun tää väsymys on niin järjetöntä. Tajusin kuitenkin, että jos se pahoinvointi sieltä vielä tulevaisuudessa iskee pahasti päälle, kannattaisi nyt kuitenkin olla hieman reippaampi, jotta olisi mahdollisuus huilailla sitten silloin...

Ei itellä ainakaan oo oikeestaan mitään kerrottavaa nyt. Ei oo oireita, ei tunnu liikkeitä, ei oo vielä neuvolakäyntiä tai ultraa ollu, en ees tiiä onko mun sisällä mitään elävää saatika onko se edes kohdussa :bag:
Tunnen oloni erittäin positiiviseksi tänään :happy::hilarious:

Kuinka paljon teitä toi koronahommeli mietityttää? Mä oon Thl:n sivut kahlannu, vähän jännittää kuinka se vaikuttaa jos tännepäin tulee.

Joo, hiljaista ollut täällä nyt joka puolella. Mullakaan ei oo oikein mitään uutta. Nännejä vähän aristaa ja ruokailun jälkeen tulee hetkellisesti vähän huono olo, mutta ei muuta. Ihmeen oireetonta ollakseen jo 5+1. o_O

Kuinka paljon teitä toi koronahommeli mietityttää? Mä oon Thl:n sivut kahlannu, vähän jännittää kuinka se vaikuttaa jos tännepäin tulee.
Kyllähän se mietityttää, kun ei voi tietää miten vaikuttaa sikiöön. Ja täällä Helsingissä kun asutaan.

Mietityttää. Tuntuu että asettelen foliota kukkahatun päälle mutta tänään kävin ostamassa reilun viikon ruuat (niikuin yleensäkin) ja varmasti välttelemme ihmisten parissa liikkumista seuraavat viikot. Se on helppoa,koska asutaan metsässä, tien päässä, piilon vieressä ja työt on kotona ja samoin lapset kotihoidossa. En halua olla osa koronaa.

Hieman nyt kun Oulussa tuli kerralla monta tartunnansaanutta lisää niin alkoi mietityttään tilanne. Nuo oli vielä yliopistolla ehkä maanantaina sitä levitellyt ja meidän päiväkodin vanhemmista siellä opiskelee tai opettaa useampikin. Eli saa nähä lähteekö kunnolla sieltä yliopistolta nyt sit leviämään tauti. Odottelen myös hallituksen päätöksiä ja uutisointia suljetaanko koulut ja päiväkodit, mikä siks tarkoittaisi että itsekin olisin sitte paei vk kotona. Tämän pahoinvoinnin kanssa ei haittaisi yhtää :wink

Nyt vasta eksyin tänne.. en jotenki ollu lukenu tätä ketjua ollenkaan. Salattuun menee vielä hetki päästä..

Hyvä oli lukea rintojen aristuksen vaihtelevuudesta. Olin eilen jotenkin ihan sitä mieltä, että nyt se meni kesken. Jotenkin vaan semmonen olo, mutta tänään taas nännit niin kipeät, että sen perusteella ainakin kuvittelin vaan.

Mies-keskustelu oli kanssa hyvä.. meillä, kun ensimmäinen ja ei oikein uskalleta vielä höntyillä, niin hankala jotenkin osallistuttaa/jutella asiasta. Molemmat toivois niin kovasti.. mutta turvaistuinta oli kuulemma pohtinut XD

Nyt vasta eksyin tänne.. en jotenki ollu lukenu tätä ketjua ollenkaan. Salattuun menee vielä hetki päästä..

Hyvä oli lukea rintojen aristuksen vaihtelevuudesta. Olin eilen jotenkin ihan sitä mieltä, että nyt se meni kesken. Jotenkin vaan semmonen olo, mutta tänään taas nännit niin kipeät, että sen perusteella ainakin kuvittelin vaan.

Mies-keskustelu oli kanssa hyvä.. meillä, kun ensimmäinen ja ei oikein uskalleta vielä höntyillä, niin hankala jotenkin osallistuttaa/jutella asiasta. Molemmat toivois niin kovasti.. mutta turvaistuinta oli kuulemma pohtinut XD

Tuo turvaistuin tuntuu olevan miehille usein se ensimmäinen konkreettinen asia :joyful:

Joo! Nähtävästi miehillä käytännön konkreettiset asiat on ekana mielessä.. :D Ehkä se on sitäkin kun ei oikein tässä vaiheessa muutakaan voi. Mutta mun mielestä on jotenkin hienoa että toinen on konkreettisempi, kun itse maalailee kaikenlaisia kauhukuvia mitä voi tapahtua ja toisaalta miettii nimiä ja luonteenpiirteitä.. :D

Korona mietityttää kyllä kans, meilläkin koko perhe jää kotiin jos päiväkodit ja koulut suljetaan. Ollaan miehen kanssa molemmat opetushommissa. Hurjalta tuntuisi.. onneksi ei vielä ainakaan täällä meilläpäin ole tartuntoja ilmennyt.

Kyllähän se mietityttää, kun ei voi tietää miten vaikuttaa sikiöön. Ja täällä Helsingissä kun asutaan.

no sepä se.. suosin etätöitä, mutta auttaisihan se, jos tietäisi kuinka tiukka linja on vedettävä. Kun täytyy mennä toimistolle Kamppiin, koitan mennä autolla, jottei tarttis olla julkisissa.

Kyllä se sinänsä vähän mietityttää, mutta saman verran mietityttää kausi-influenssa. En tiennyt ennen eilistä, että raskaana oleville suositellaan influenssarokotusta, joten tänään varasin ajan rokotteeseen. Hienoa asua Helsingissä kun eka vapaa aika on kolmen viikon päästä :banghead::banghead: ihmettelen kyllä, miksei neuvolassa sanottu rokotteesta mitään.

Meillä töissä jyllännyt pari viikkoa sitten influenssa A ja sitä en ainakaan saanut, mutta liekö tuurista kiinni. Harmi kyllä, että tuli tällainen pandemia varsinkin kun on raskaana. Mutta jääpähän ainakin mieleen :hilarious:

Ja täällä tosiaan 6+0 ja viimepäivinä alkanu ällötys, ei kuitenkaan varsinaisesti okseta. Mikään kunnon ruoka ei oikeastaan maistu, syön jugurttia ja omenaa :sour: ja kokoajan nälkä. Kalapuikot ja lohkoperunat maistuivat eilen, mutta mitä sitä täksi päiväksi keksis kun vähän on mielikuvitus heikkoa kun tekee pahaa ees ajatella ruokaa :oops:

Hiljaista täällä. Mitäs teidän viikonloppuun on kuulunut? :)

Moikka. Pakko paukuttaa viestejä että pääsee salaiselle puolen. Enpäs vaan tiedä että kun viimeisiä alkaa olemaan niin onko täällä juttukavereita :hilarious:

Viikonloppu mennyt nauttien ihanasta säästä ja järkyttävän kovasta tuulesta. Uuden pyöräkärryä kävin ostaan myös niin päästäis pyörällä päikkyyn ja kouluun lasten kanssa. Kai tässä tän kevään hyvin pystyy vielä pyöräilemään :nailbiting:o_O

Me ollaan lasten kans nähty kavereita ja ulkoiltu ku ollu ihan kohtuulliset ilmat.
Nuorimmalla nous kuume mut luulen et alkuviikosta saadulla MPR rokotteella on tekemistä asian kanssa, ainaki toivon niin.

Täällä tehty remppa hommia, ostettii rivari joulukuussa ja lattiasta kattoon remontoitu koko kämppä, kylppäri ainut mihi ei tarvinu koskea. Keittiöki vedettii alas kokonaa :) nyt siis jynssänny portaista vanhaa liimaa pois että saan ne maalattua ja päällystettyä uudestaan. Lisäksi makoillu ja katellu leffoja. Nukuttaa kyllä jo iha kunnolla perjantainaki nukahdin jo 8 illal sohvalle ja nukuin aamuun asti:hungover::hilarious:
En vielä itekkää salaisee ryhmään pääse pariin viikkoon kun pitää se kk olla tunnus olemassa et pääsee..

Niin koskas se eka neukku käynti nyt oli? Joskus rv 8 vai 8+ viikoilla?
Mietin että montako viikkoa tässä vois ihailla viivojen vahvistumista ennen soittoa.

Pari keskenmenoa takana niin aina se vähän kummittelee. Mulla on pco vähän hankaloittamassa elämää

Niin koskas se eka neukku käynti nyt oli? Joskus rv 8 vai 8+ viikoilla?
Mietin että montako viikkoa tässä vois ihailla viivojen vahvistumista ennen soittoa.

Pari keskenmenoa takana niin aina se vähän kummittelee. Mulla on pco vähän hankaloittamassa elämää

Niillä main, taitaa vähän riippua, missä käynti on. Minä soitin plussasta heti juurikin siksi, että taustalla on km ja kkm. Paremmin saan tarvittaessa apua ja tukea. Mut sulla taisi olla useampi onnistunutkin raskaus? :)

Takaisin