Raskaaksi 2019

Dpo 6 tai 7 tänään ja rintoja alkanu aristaa.. Eli kait tää on sitä kuuluisaa pms, mitäpä muutakaan mulla. Tiistaina aika sinne ensikäynnille lapsettomuusklinikalle, aika mennyt nopeasti kun noin 3vkoa sitten varattiin

Dpo 6 tai 7 tänään ja rintoja alkanu aristaa.. Eli kait tää on sitä kuuluisaa pms, mitäpä muutakaan mulla. Tiistaina aika sinne ensikäynnille lapsettomuusklinikalle, aika mennyt nopeasti kun noin 3vkoa sitten varattiin

Onko sulla siis aina rintojen aristusta?
Menettekö yksityiselle vai julkiselle? Kiva että asiat etenee :)

Mullakin hb ollut 140 kun ferritiini 16 eli käytännössä tyhjä rautavarasto.. :/ Että eipä se hirveesti kerro. Mä seuraan ihan ite nykyään tota ferritiiniä, oon käynyt Synlabilla mittaamassa. Toki nyt keskenmenojen jälkeen mitataan julkisen kautta.
jep, hb ei kerro mitään todellisista rautavarastoista. suosittelen mittuuttamaan.
itse rautakuurilla ja hb 142 ja ferritiini 27.
3kk päästä kontrolli omasta toiveesta.

täällä ollaan toettu taas kuukautisten tuomasta pettymyksestä ja nyt tässä odotellaanet koska viittis ruveta ekaa tikutettua ovista metsästämään. ja tuleeko se ensin vai korona. karanteenissa töistä et olis kyllä aikaa nyt heilutella peittoja, mut eiköhän tuo tauti tule ja vie tämän kierros taas vituralleen.

ja täällähän on joillain jännät paikat. toivotaan vahvistumisia :smiley-ashamed008

Piti ihan testata ovista kun tulin kotiin. Niin särkee toi toinen munasarja. Mutta ei onneksi ollut vielä tasavahva, tosi lähellä kylläkin, että huomenaamulla varmaan. Eli woopwoop, parin päivän päästä siis näillä näkymin päästään ekaan inssiin, ellei tässä tapahdu jotain tosi infernaalista ton koronan kanssa parin päivän aikana:happy:

Piti ihan testata ovista kun tulin kotiin. Niin särkee toi toinen munasarja. Mutta ei onneksi ollut vielä tasavahva, tosi lähellä kylläkin, että huomenaamulla varmaan. Eli woopwoop, parin päivän päästä siis näillä näkymin päästään ekaan inssiin, ellei tässä tapahdu jotain tosi infernaalista ton koronan kanssa parin päivän aikana:happy:

Miksei maanantaina inssi? :o

Liitteet

• IMG_20200315_063402.jpg
    IMG_20200315_063402.jpg
    22.3 KB · Katsottu: 164
Mahtavaa :love7
Onko sulla inssin jälkeen mikä lääkitys? Pidän kovasti peukkuja, että tämä inssikerta riittää :hello2

Luget. Nyt onkin ollut niiden kanssa pari kuukautta taukoa:happy: juu toivotaan. Kyllä mä jo eilen ehdin masistella senkin, että mitä hyötyä näistä kumminkaan on:hilarious: kiva tunnevuoristorata:hilarious:

Mulla menossa dpo 7, eli periaatteessa maanantaina vois testailla dpo 9 :grin
Mut en oo jotenki aatellutkaan asiaa.
Tuo korona lietsonta on kyllä kakspiippunen juttu. Kansa sais rauhoittua ostostensa kanssa, mut hallitus sais mun mielestä sulkee koulut yms. Ja matkustuskielto sekä kotiinpalaville pakkokaranteeni 2vk ja sit vois katsoa kuinka tilanne rauhoittuu. Jos tuo kotiinpalaavien karanteeni oltas laitettu heti ku Italiassa tilanne räjähti käsiin, oltas päästy paljon vähemmällä.

Koulujen sulkeminen on siitä kinkkinen juttu, että sitten monet joutuu myös jäämään kotiin lasten kanssa, vaikka muuten olisi tärkeää päästä töihin. Sairaanhoitajat, lääkärit, jne. Lamauttaisi yhteiskuntaa entisestään.

Toki jos itsellä on siihen mahdollisuus, kannattaa miettiä käskeekö omaa lasta jäämään kotiin. Opettajat on kuitenkin tällä hetkellä varautuneet myös etäopetukseen. Pienempi määrä lapsia koulussa rajoittaisi sekin leviämistä.

Ihanan paljon hyviä uutisia ihan en vielä plussa aalloksi sano mutta hyvin lähellä :smiley-bounce013

(Kp 13) limat loppu myöhään eilen :confused005 mitä ihmettä yleensä kierrot kuitenki 30pv eikä oo ees tikkuja kotona eikä käynny eilen ees mielessä.. no varuiks sit ens viikko heilutellaan peittoa, mä vielä miehellä sanoin että se päivä on ens viikolla

MrsCherry testi tehty?

Nega oli tänään aamulla sekä onestep että cb:n early digi... :sorry::sad010:smiley-angry017 Eli ehkä se eilinen oli vaan joku onestepin sekoiluhaamu :think005 Olot on tänään taas ollu pahemmat, aamulla ei meinannut koiran kanssa kävelystä tulla mitään kun oli niin äklö olo, vasta aamiainen vähän helpotti, mut kahvista tuntu taas tulevan pahempi olo uudestaan :hungover: Ja kohtua nippailee yhä, ja tissit tuntuu vaan turpoavan... Lisäks pissalla pitäny ravata tässä muutama päivä huomattavasti ahkerammin. Eli oireet olis yhä kohdillaan, mut pakkohan se on testejä uskoa :banghead:

Ehkä tää sit on vaan jotain kropan sekoilua ja mega pms, tai sit se plussa nyt jostain syystä kestää kauemmin, ei voi tietää :arghh::bag: Vähitellen täytyy kyl alkaa luopumaan toivosta, vaikka jotenkin oma olo on edelleen niin vahva siitä että raskaana ollaan. Ihan saatanan ärsyttävää tällänen sekoilu :smiley-angry019

Nega oli tänään aamulla sekä onestep että cb:n early digi... :sorry::sad010:smiley-angry017 Eli ehkä se eilinen oli vaan joku onestepin sekoiluhaamu :think005 Olot on tänään taas ollu pahemmat, aamulla ei meinannut koiran kanssa kävelystä tulla mitään kun oli niin äklö olo, vasta aamiainen vähän helpotti, mut kahvista tuntu taas tulevan pahempi olo uudestaan :hungover: Ja kohtua nippailee yhä, ja tissit tuntuu vaan turpoavan... Lisäks pissalla pitäny ravata tässä muutama päivä huomattavasti ahkerammin. Eli oireet olis yhä kohdillaan, mut pakkohan se on testejä uskoa :banghead:

Ehkä tää sit on vaan jotain kropan sekoilua ja mega pms, tai sit se plussa nyt jostain syystä kestää kauemmin, ei voi tietää :arghh::bag: Vähitellen täytyy kyl alkaa luopumaan toivosta, vaikka jotenkin oma olo on edelleen niin vahva siitä että raskaana ollaan. Ihan saatanan ärsyttävää tällänen sekoilu :smiley-angry019

Toi on niin ärsyttävää!!!:mad: Ton takia en tee tai ainakaan luota one stepiin. Mut toivotaan et oikee plussa ois vielä tulossa.. täytyykin tehdä toi ovistestien kanssa tullu one step piakkoin etten taas usko siihen kusetusviivaan..

Takaisin