Maaliskuun löpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja bluebe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos ihanat :Heartred

Onko kokemuksia, mitä 5+ tai 6+ voi näkyä? Varmaan laitekin vaikuttaa... Mut varmaan ainakin sen, että on kohdunsisäinen? :think005

Onko kokemuksia, mitä 5+ tai 6+ voi näkyä? Varmaan laitekin vaikuttaa... Mut varmaan ainakin sen, että on kohdunsisäinen? :think005

Kuopus ultrattiin 15.3 kun mulla ei ollut hajuakaan koska saanut alkunsa (menkat oli edellisenä vuonna) ja sillon näky jotain muttei syke kuulunu. Sit siitä kahen viikon päästä kuulu. Tai jotenki noin. Olipas epämäärästä ku en muista tarkkaan. Mutta siis ne pysty sanoo et oon raskaana ja siit sit parin viikon päästä ne pysty antaa arvion viikoista. Ja laskettu tais olla hänellä 8.11.

Kiitos ihana, kun kysyit! :Heartred

Ei oo tullut vuotoa kuin silloin aamulla. Rintojen kipeys kadonnut, ja se myös huolettaa, kun viimeksi meinasi kkm :bag: Aamulla ultraavat neuvolassa. En tiedä, voiko mitään vielä nähdä :confused005 Menkoista laskien huomenna 6+2, todellisuudessa ehkä jopa viikon vähemmän...
/QUOTE]

Tsemppiä ❤️ ei ehkä helpointa nyt mutta jotai komediaa yma pyörii että saat ajatuksia kuualle ja rentoudut, stressi ei ainakaa hyväksi nyt :smiley-angelic003

5+ sydän alkaa lyödä, mut varmaan aika vaikea nähdä sykettä. 6+ todennäköisesti näkyy, ainakin loppuviikosta. 5+ pitäis näkyä ruskuaispussi kohdussa. Näin mä ainakin muistelen.

5+ sydän alkaa lyödä, mut varmaan aika vaikea nähdä sykettä. 6+ todennäköisesti näkyy, ainakin loppuviikosta. 5+ pitäis näkyä ruskuaispussi kohdussa. Näin mä ainakin muistelen.

Näin arvelinkin :) Hyvällä tuurilla siis voisi näkyä, kun ei ole ihan tarkkaa tietoa raskauden kestosta.

Hirmusesti tsemppiä huomiselle Sammie! Toivottavasti kaikki olis kunnossa... :Heartred

Kuinka varma sä oot sun viikoista nyt? Toivottavasti nyt ees jotain selviäis.

No yleensä mulla ollut ovis kp21-22, vain kerran tai kaksi kp 14-15. Edelliset menkat alkoi 27.1. Ja hurjat limat tuli 14.2. Samana päivänä tein kirkuvan ovisplussaan, eli ovis varmaan 14.-16.2. jolloin siis kp 19-21 :think005

Sammie, mikä tilanne nyt?

Mua jäi varmaan sun tilanne mieleen vaivaamaan, kun näin yöllä unta, että alkoi vuotamaan verta kun kävin vessassa. Ja muistan miettineeni, että eipä sit tullutkaan meille 2020 vauvaa. :( Kyllä jännitti mennä aamulla vessaan, mut toistaakseni ainakin kaikki hyvin.

Täällä kanssa odotellaan Sammien kuulumisia :Heartred

Säikähdin eilen kun rinnat ei ollut yhtään kipeät illalla! Viimeksi kun meni kesken niin rintojen kipu hävisi ja pari pv niin vuoto alkoi. Mutta yöllä sitten heräsin siihen kun rintoihin särki, ja nyt on normaaliin tapaansa kipeät.

Onneksi se oli vain uni, Sporttis!

Haavejuttu, sama kokemus itsellä taustalla, eikä oo vieläkään palannut ainakaan samanlainen arkuus... Ei oo hyvä ilman oireita eikä niiden kanssakaan :rolleyes:

Tänään tuli aamulla taas vähän vaaleanpunertavaa.

Ultra ohi ja pieni vastasi kaikkiin puolin 5+1 tai 5+2, mikä täsmää täysin ovulaatioon (limat+tikku), vaikka menkoista laskien olisikin jo 6+2. Ottivat klamydiakokeen ja virtsanäyte pitää myöhemmin viedä, ettei oo tulehdus. Viikon päästä perjantaina katsomaan sykettä :smiley-angelic001

Helpotti hurjasti ainakin hetkeksi. Saan myös tyroksiinin, kun TSH oli lähemmäs 4.

Ihana kuulla Sammie että kaikki on hyvin :Heartred Googlailin tuota rintojen arkuutta, niin toisilla on vaihdellut koko raskauden ajan niin että välillä on arat ja sitten yhtäkkiä ei ole arat. Toisilla on koko ajan ja toisilla ei koko raskauden aikana. Joten eiköhän se ole normaalia että arkuus vaihtelee :)

Ihana kuulla Sammie että kaikki on hyvin :Heartred Googlailin tuota rintojen arkuutta, niin toisilla on vaihdellut koko raskauden ajan niin että välillä on arat ja sitten yhtäkkiä ei ole arat. Toisilla on koko ajan ja toisilla ei koko raskauden aikana. Joten eiköhän se ole normaalia että arkuus vaihtelee :)

Mulla kans nyt vaihdellu rintojen arkuus, tänää esim ei juurikaa oo ollu arat niin alkoi huolestuttaa varsinkin kun pahoinvointikaan ei yhtä pahana tänää, tosin en sitä oksentamista kaipaakkaa. Varmaa oireiden voimakkuus vaihtelee vähä hormiinitoiminnan mukaan :happy:

Onneksi se oli vain uni, Sporttis!

Haavejuttu, sama kokemus itsellä taustalla, eikä oo vieläkään palannut ainakaan samanlainen arkuus... Ei oo hyvä ilman oireita eikä niiden kanssakaan :rolleyes:

Tänään tuli aamulla taas vähän vaaleanpunertavaa.

Ultra ohi ja pieni vastasi kaikkiin puolin 5+1 tai 5+2, mikä täsmää täysin ovulaatioon (limat+tikku), vaikka menkoista laskien olisikin jo 6+2. Ottivat klamydiakokeen ja virtsanäyte pitää myöhemmin viedä, ettei oo tulehdus. Viikon päästä perjantaina katsomaan sykettä :smiley-angelic001

Helpotti hurjasti ainakin hetkeksi. Saan myös tyroksiinin, kun TSH oli lähemmäs 4.

Tulipa helpottavia uutisia ❤️ onneksi aika rientää nopeaa ja viikko pian ohi :)

Kuvittelenko vai onko täällä nyt alkanu hiljentymään kun sen salainen ryhmä auennut :hello

Salaisen ryhmänkin puolella hiljaista. Mä en jaksa kirjoittaa kun niin kamala olo :(

Takaisin