Raskaaksi 2019

Mulla tuli kunnallisellakin päivässä :)
Jos on herkkä vatsa niin suosittelen rautasuihkeita! Imeytyvät suoraan suun limakalvoilta, niin eivät tee oireita :)
Mulla ferri oli 48 ja mun erityisellä(9v) vaan 23. Otetaan kumpikin tuota rautasuihketta, jospa vähän parantais tilannetta.

Täällä ei raportoitavaa. Kp11 menossa ja sammakot häädetty jo jokunen päivä sit. Jospa pikkuhiljaa alottais tallettelut, niin ois ees jokui tsänssi tähänkin kiertoon, vaik jotenkaan ei suurempia toiveita oo. Toosatabut (ab) menee kp16 asti ja sen jälkeen alotan sit sen maitohappo+maitohappobakteerikuurin tasapainottamaan vielä, kunhan se pieni tulehdus on pois päiväjärjestyksesä, mikä sit olikaan.
Ovista en oo alottanu testailemaan, pientä jomottelua ollu taas koko alkukierron ja pari päivää sit tuli vähän vaaleanpunertavaakin kerran, mut johtunee tästä lääkekuurista. En muutakaan keksi. Jospa kp12 tai 13 tekis ekan testin, luulen et kierto pysyy aika stabiilina ja ovis kp15 maissa.

Minkä merkkiset sulla on noi maitohappobakteerikuurit? Saako ihan apteekista?

Sammie :Heartpink paljon rakkautta ja lämpimiä ajatuksia! Mullahan oli hematooma (verenpurkauma) kohdussa, kun keskenmeno oli jo todettu. Verta tuli aluksi vähän ja sitten vähän enemmän, eikä se liittynyt keskenmenoon millään tavalla. Toivottavasti sulla ja pienellä on kaikki hyvin!

Mulla on muutaman päivän tauon jälkeen jatkunut vaaleanpunainen vuoto. Niiiiiin ärsyttävää, ehdittiin jo harrastaa (suojaamatonta) seksiäkin kun luulin että vuoto oli loppunut. Kierrosta ei muutoin mitään hajua, ovistuntemuksia ei ole ollut. Olen nyt keskittynyt oikeasti lepäämiseen, kouluun (kandin suunnitelma tehty!) ja ulkoiluun. Huomenna on lääkäri, saa nähdä tuleeko sairauslomalle jatkoa.

Sammie toivottavasti on harmiton vuoto ja varmasti onkin, edellisestä vähän aikaa niin ehkä joku just hematooma tms... Mulla tuli sillon verta eikä liittynyt km mitenkään silloin mut kyl säikytti <3

Tiina oot ajatuksissa <3

Hoitoihin kaikkea hyvää! :)

ON: dpo7 ja sit eilen vihlomista alamasul ja sit rintoja kiristi ja nimenomaan sivuilta. Toinen oli outo kouristus koko mahassa. En tiedä mikä se muka oli. Noh vv on normii ja sit seksin aikana kävi kipeetä yhteen kohtaan ja sit jälkikäteen oli inha tunne mut meni ohi onneksi nopeasti... Nyt on vähän outo olo. En osaa selittää oikein. Uneksin yön ja sit aamulla tosi väsynyt ja liki krapula olo mut meni ohi. Maha turvonnut ja niin se kuuluukin tässä vaiheessa mulla aina... Olis vielä viikko uuteen kiertoon

Mulla tuli kunnallisellakin päivässä :)
Jos on herkkä vatsa niin suosittelen rautasuihkeita! Imeytyvät suoraan suun limakalvoilta, niin eivät tee oireita :)
Mulla ferri oli 48 ja mun erityisellä(9v) vaan 23. Otetaan kumpikin tuota rautasuihketta, jospa vähän parantais tilannetta.

En ookkaan kuullut tollasista suihkeista, onks kalliimpia kuin ihan rauta tabletit? Itse just tässä arvon menenkö mittauttamaan sen ferrin yksityisellä, kun tk lääkäri ei sitä suostu määräämään vaik jo ennen keskemenoa se oli vaan 22, kun se mukamas on niin epäspesifi testi - ihan kuin sen crp:n ottaminen sen kanssa samalla kertaa olis jotenkin mahdotonta. Mutta siis syötynähän sitä rautaa ei perjaatteessa voi saada liikaa, ellei nyt sairasta jotain harvinaista sairautta, että rauta kertyis kroppaan. Mut oishan se kiva tietää mikä lähtökohta ennen kun aloittais sen raudan syönnin.

Ja omaa napaa: täällä kp 9, kohta pitäisi aloitella tikuttelemaan ovista, kun viime kuussa oli yllättävän lyhyt kierto vaan 30pv. Tosin pistänyt merkille, että joka toinen pidempi ja toinen lyhyempi, joten voi olla että turhaan alan näin aikaiseen tikuttaan ovista.

Voimia sammie. Mulla oli tokas raskaudes vk6+ pientä tiputtelua ja se oli harmitonta, kuulemma johtu vaan istukan porautumisesta, et toivotaan sulla olis samasta kyse :smiley-angelic001.

Omanapa: tänään 3 tunnin pidätyksellä sain tuollasen viivan, jonka johdosta siirryn nyt vaan jännittelemään varhais ultraa, joka on tän kuun lopussa :smiley-bounce016

Liitteet

• IMG_20200310_114759.jpg
    IMG_20200310_114759.jpg
    8.8 KB · Katsottu: 209

Pakko tulla kommentoimaan, että rauta ei imeydy suun limakalvoilta, vaan ohutsuolessa :) Ihan fysiologinen juttu, noista suihkeista on ollut juttua että ne on aika turhia just siksi.

Sammielle tsemiä! Toivottavasti on harmitonta!

Tiputteluasiaa: mä huomasin just että kun olin ottanut inositolin, niin verta oikein humpsahti! Googlettelin ja löysin englannin kielisiltä sivuilta muiden samanlaisia kokemuksia.. Täytyy testata olla ilman jonkun aikaa, jos oikeasti vaikuttaa noin.

Sammielle tsemiä! Toivottavasti on harmitonta!

Tiputteluasiaa: mä huomasin just että kun olin ottanut inositolin, niin verta oikein humpsahti! Googlettelin ja löysin englannin kielisiltä sivuilta muiden samanlaisia kokemuksia.. Täytyy testata olla ilman jonkun aikaa, jos oikeasti vaikuttaa noin.

Okei, onpa mielenkiintoista. Mullahan tiputtelu/tai vuotohäiriöt on just tollasta, että vaan humahtaa yhtäkkiä verta. Tavallaan lähtee valumaan ihan kun jostain haavasta valuisi verta. En toisaalta siis syö mitään inositol tuotteita, että silleen ei nyt liity ihan tähän:hilarious:

Muokattu viimeksi:
Mulla olis tänää tuntemusten mukaan dpo 3, mutta tuossa siivotessa vasemmalle kouraisi oikein kunnolla, otti kipeää ja oksetti. Tuli pari sellasta kipu aaltoa. Nyt hetken lepäillyt ja mietin et varmaa nyt sit joku kysta tai muu vastaava puhkeemas. Tosin mä tunsin ovulaationkin vasemmalta. Saas nähä, mut tää kierto ainaki tuntuu menevän harakoille, mut ei ees jotenki haittaa tai on sellanen neutraali olo, jos raskaudun nii sit raskaudun ja oon onnellinen jos en, nii silti oon onnellinen :) mut saa nähä monta kiertoa jaksaa olla näin, ehkä sit taas loppuvuodesta alkaa kaivata sitä plussaa kunnolla jos ei siihen mennes tuu.

Noniin ajattelin tulla kertomaan miten säästin hienosti vikan pc:n loppuviikkoon tekemällä sen tänä aamuna :think005

Taas viivanpaikka? joka must selkeempi kuin sunnuntainen, voisko tää tästä vielä vahvistua plussaksi vai oonko sekoomassa, kunnon kuvaa en osaa ottaa taaskaan ja turhauttaa :hilarious:

Paljon voimia Sammie :Heartred

Liitteet

• AFDBEE2F-0216-4722-9023-CE20752573BF.jpeg
    AFDBEE2F-0216-4722-9023-CE20752573BF.jpeg
    19.5 KB · Katsottu: 194
Mites muuten jannn, käytitkö sitä sun kuppia tässä kierrossa? Erosiko se esim. Kuukupista muuten kuin varmaan muotoilun osalta:pompus: sekö vaan sitten asetettiin yhdynnän jälkeen ja annettiin olla joku x aika?

Mites muuten jannn, käytitkö sitä sun kuppia tässä kierrossa? Erosiko se esim. Kuukupista muuten kuin varmaan muotoilun osalta:pompus: sekö vaan sitten asetettiin yhdynnän jälkeen ja annettiin olla joku x aika?

Tää muakin kiinnostaa, kun luin joku aika sitten miten yks bloggaaja tuli raskaaks tän avustuksella, niin no tietty oliko se sitten se syy :dontknow edellisissä kierroissa ei ollut mukana ja sitten tärppikierrossa oli.

Edit: Kyse tällä henkilöllä olikin kuukupista :smiley-ashamed008

Onko kellään kuukuppi ollut apuna?
tää hedelmöityskuppi vois kyllä olla parempi kun pitää siittiöt ylempänä jos oikein ymmärsin.

Käytin yhden kerran, dpo-1 eli ovisplus päivänä. Ehkä vielä tänään eli dpo1. Ei vieläkään lämmöt nousseet. Käyttöaika on 20min-tunti. Pidin tunnin about. Kuukuppia en ole koskaan käyttänyt. Pehmeä ja aika pieni tämä on. En usko että sain kovin lähelle kohdunnapukkaa.. asetettiin heti yhdynnän jälkeen. Ei oikein luottoa tähän kiertoon, kun on toi mahd bv:kin.. vaikka ei kai se hedelmöittymistä estä, mutta voi aiheuttaa keskenmenon. Eikä talleteltu dpo0 :/
Olisi kiva lukea se blogi! Ja muita onnistumisia. Tosin varmaan moni onnistunut on sattumaa, varsinkin jos ei ole moneskaan yk meneillään..

Sinpura mihin kuva katosi vai sekoileeko mulla sivusto?

Käytin yhden kerran, dpo-1 eli ovisplus päivänä. Ehkä vielä tänään eli dpo1. Ei vieläkään lämmöt nousseet. Käyttöaika on 20min-tunti. Pidin tunnin about. Kuukuppia en ole koskaan käyttänyt. Pehmeä ja aika pieni tämä on. En usko että sain kovin lähelle kohdunnapukkaa.. asetettiin heti yhdynnän jälkeen. Ei oikein luottoa tähän kiertoon, kun on toi mahd bv:kin.. vaikka ei kai se hedelmöittymistä estä, mutta voi aiheuttaa keskenmenon. Eikä talleteltu dpo0 :/
Olisi kiva lukea se blogi! Ja muita onnistumisia. Tosin varmaan moni onnistunut on sattumaa, varsinkin jos ei ole moneskaan yk meneillään..

Sinpura mihin kuva katosi vai sekoileeko mulla sivusto?

En tosiaan tiedä miksi kuva on poistunut :wideyed: laitan takaisin :bored: ja nyt luin tän blogipostauksen ekaa kertaa kunnolla, muistan kun tää henkilö jotenkin saatesanoilla instagramissa sanoi että kuukupin avulla tulin raskaaksi, sen tarkemmin postausta lukematta, saako linkin jakaa? :nailbiting:https://www.kaksplus.fi/blogit/mutsison/2019/02/21/nain-tulin-raskaaksi/

Kauheaa tää on ku nyt ootan vaan ajankohtaa et menkat tulee tai testiostoksille. Joku olo on että ei oo mahdollista mut dpo0 se oli ku katselin et oon merkinnyt ylös. Jälkeenpäin ajateltuna oli vähän huolimattomasti vissiin asetettu ja sit turha huoli mulla on. Ihmeen euforinen olo, voi olla toi aurinko ja kesä mut olo on energinen ja positiivinen ja sit noi nippailut otan jotenki tosi rennosti. Ja rintojen kipuilun.

Edit. Dpo2 olin ihan varma että noniin nyt on sit tärpännyt ja sama ajatus dpo4 ku niin rautainen maku suussa. No ei ainakaan ovistesti oo plus vaan suht tumma mut ei mikään plus

Kauheaa tää on ku nyt ootan vaan ajankohtaa et menkat tulee tai testiostoksille. Joku olo on että ei oo mahdollista mut dpo0 se oli ku katselin et oon merkinnyt ylös. Jälkeenpäin ajateltuna oli vähän huolimattomasti vissiin asetettu ja sit turha huoli mulla on. Ihmeen euforinen olo, voi olla toi aurinko ja kesä mut olo on energinen ja positiivinen ja sit noi nippailut otan jotenki tosi rennosti. Ja rintojen kipuilun.

Edit. Dpo2 olin ihan varma että noniin nyt on sit tärpännyt ja sama ajatus dpo4 ku niin rautainen maku suussa. No ei ainakaan ovistesti oo plus vaan suht tumma mut ei mikään plus
Siis missä vaiheessa huomasitte et oli irronnu?

Tämmöstä suositteli apteekista

Ui jes otin iteki noi! Mut oireena vaan vähän ehkä hajua, alotan vasta kun suht varma ettei raskaana, eli dpo12-14.. tai no en tiedä voiko olla haittaa jos raskaana noista? Jotenkin ei haluis mitään ylimäärästä. Ku en ees satavarma onko mitään. Maitohappoja oon syönyt

Siis missä vaiheessa huomasitte et oli irronnu?
Vähän turhan myöhään mut tarpeeksi ajoissa että keskeytetty. Jotenki aivot sanoo et kyl ne menkat alkaa mut se pieni epäilyksen ääni on pakko huutaa et tollot ja sit ku ei saanu jälkiehkäisyy. Mutta en usko että nytkään mitenkään kovin raskaaksi yhtäkkiä tulisin. Olo vain on turpea ja sit noi tietyt pikkujutut pistää miettimään että voiko oikeasti. Mutta, pysyn iloisena kummin päin vain. Uskon että tämä on vain PMS ja turhia mietin vaan. Kyl ne menkat alkaa. Ilmoitan kyllä jos ei ja miksei. Voihan olla että se follikkeli oli turha. Mulla harvoin vasemmalla irtoo.

Takaisin