Jukkapalmu23
Puuhakas puhuja
Mulla tuli kunnallisellakin päivässä :)
Jos on herkkä vatsa niin suosittelen rautasuihkeita! Imeytyvät suoraan suun limakalvoilta, niin eivät tee oireita :)
Mulla ferri oli 48 ja mun erityisellä(9v) vaan 23. Otetaan kumpikin tuota rautasuihketta, jospa vähän parantais tilannetta.
Täällä ei raportoitavaa. Kp11 menossa ja sammakot häädetty jo jokunen päivä sit. Jospa pikkuhiljaa alottais tallettelut, niin ois ees jokui tsänssi tähänkin kiertoon, vaik jotenkaan ei suurempia toiveita oo. Toosatabut (ab) menee kp16 asti ja sen jälkeen alotan sit sen maitohappo+maitohappobakteerikuurin tasapainottamaan vielä, kunhan se pieni tulehdus on pois päiväjärjestyksesä, mikä sit olikaan.
Ovista en oo alottanu testailemaan, pientä jomottelua ollu taas koko alkukierron ja pari päivää sit tuli vähän vaaleanpunertavaakin kerran, mut johtunee tästä lääkekuurista. En muutakaan keksi. Jospa kp12 tai 13 tekis ekan testin, luulen et kierto pysyy aika stabiilina ja ovis kp15 maissa.
Minkä merkkiset sulla on noi maitohappobakteerikuurit? Saako ihan apteekista?

paljon rakkautta ja lämpimiä ajatuksia! Mullahan oli hematooma (verenpurkauma) kohdussa, kun keskenmeno oli jo todettu. Verta tuli aluksi vähän ja sitten vähän enemmän, eikä se liittynyt keskenmenoon millään tavalla. Toivottavasti sulla ja pienellä on kaikki hyvin!
.

sekö vaan sitten asetettiin yhdynnän jälkeen ja annettiin olla joku x aika?
edellisissä kierroissa ei ollut mukana ja sitten tärppikierrossa oli.
laitan takaisin
ja nyt luin tän blogipostauksen ekaa kertaa kunnolla, muistan kun tää henkilö jotenkin saatesanoilla instagramissa sanoi että kuukupin avulla tulin raskaaksi, sen tarkemmin postausta lukematta, saako linkin jakaa?