Uusi jäsen (tai vanhakin), esittele itsesi täällä!

:HeartblueHei.
Olen 24 vuotias yhden lapsen äiti Tampereelta. Poikani on kahden kuukauden ikäinen.
Minulla on ihana mies ja aikalailla tasapainoinen elämä.

Kaipaisin tampereen alueelta lenkkeily, kirppari tai kahvittelu seuraa koska ystävilläni ei ole juurikaan lapsia ja vauvan myötä minulle ei juurikaan hirveästi puhuta ellen itse kysele kuulumisia. Hyvin ärsyttävää. Joten jos siellä joku on samanmoisessa tilanteessa että seuranne ei yleensä enään ihmisille kelpaa niin olis enemmän kun kiva, että löytäisit viestini! :)

hetken oon täs foorumilla ollu jäsenenä mut aika laiskanpuoleisesti kirjoitellut. Lueskelen kyllä.

Ihanaa vuoden alkua kaikille ihanille äideille :Heartred

terv. Laura
 
Viuhtiliini tervetuloa ja onnea! :happy: Uskoisin että löydät vertaistukea ainakin omasta lasketun ajan ryhmästä. :)

Hei llaurrawa ja tervetuloa! :) Kiva kun tulit esittäytymään. Toivottavasti löydät seuraakin. Juttuseuraa täältä ainakin löytänee, mutta omalta paikkakunnalta seuran löytyminen on vähän tuurin kauppaa. Kannattaa kokeilla onnea Äitien kohtauspaikka -osastolla. :) Ikävää, kun lähelläsi olevat ihmiset ovat lopettaneet vauvan myötä yhteydenpidon. :sad001
 
Viuhtiliini tervetuloa ja onnea! :happy: Uskoisin että löydät vertaistukea ainakin omasta lasketun ajan ryhmästä. :)

Hei llaurrawa ja tervetuloa! :) Kiva kun tulit esittäytymään. Toivottavasti löydät seuraakin. Juttuseuraa täältä ainakin löytänee, mutta omalta paikkakunnalta seuran löytyminen on vähän tuurin kauppaa. Kannattaa kokeilla onnea Äitien kohtauspaikka -osastolla. :) Ikävää, kun lähelläsi olevat ihmiset ovat lopettaneet vauvan myötä yhteydenpidon. :sad001


Joo kiitos paljon vinkistä, olinkin jo unohtanut sen ryhmän! Laittelin sinne viestiä uudestaan.
Ja kai tuo on kuulemma aika yleistä että nuoren äidin lapsettomat kaverit sitten vaan jää kun ei löydä hirveesti yhteisiä puheenaiheita. :/
 
Heissan!
Täällä varsinaissuomalainen esikoisen odottaja ja ensikertalainen niin vau:ssa kun oikeestaan kaikessa lapsiin liittyvässä :) Oon 27v ja odotellaan vaavia yhdessä avopuolison kanssa. Viikkoja on tässä kohtaa 14+5 :happy:
 
Heippa Heispanen! Tervetuloa foorumille tai oikeastaan koko sivustolle. Täältä foorumilta löytyy vertaistukea ja kokemuksia ja pääsivulta (vau.fi) ihan oikeaa tietoa odotuksesta ja lastenhoidosta. Onnea tulevasta vauvasta! :happy:
 
Heips!

Täälä kirjoittelee 23 vuotias naisenalku Turusta, joka odottelee esikoista vapuksi kotiin miehen ja neljän kissan kanssa ☺️

Paljon olen lueskellut, mutta nyt vasta rohkaistuin tekemään profiilin ja kirjoittamaan tänne ekaa kertaa
 
Heippa Vappupapu! Tervetuloa ja onnea tulevasta vapun vauvasta! :happy: Vielä ehtii varmasti hypätä mukaan oman odotusryhmän keskusteluihin.
 
Hei kaikki! Olen kohta 32v. nainen Turun seudulta, ja odotamme avomiehen kanssa esikoistamme. Laskettu aika on elokuussa ja olen todella täpinöissäni tästä uudesta elämänvaiheesta :love7 tällä hetkellä meidän ainoo lapsi on 9v rescue kissa.
Mieheni on puolalainen ja itse olen venäläinen. Mietin onkohan foorumilla muita monikansallisia perheitä?

Löysin foorumin kun etsin yrityskuumeessa tietoa eri raskaustestien tuloksista :biggrin
 
Hei Conchobarre ja tervetuloa! :) Onnea tulevasta vauvasta! :happy: Olen varma että täällä on ainakin joitain monikansallisia perheitä. Kaksikielisyydestä ainakin on keskustelua (löytyy täältä). Kannattaa siis rohkeasti kokeilla tehdä keskustelunavausta. :) Toivottavasti monikansalliset löydätte toisenne ja toisistanne vertaistukea. Oletko muuten löytänyt jo lasketun ajan ryhmäsi?
 
Hei!

Olen 25-vuotias ensimmäistä lasta odottava nainen Joensuusta. Laskettu aika on syyskuussa, ja olimme mieheni kanssa todella iloisia positiivisen raskaustestin tehtyämme. Kaipailen samassa elämäntilanteessa (tai kaupungissa) olevien seuraa ja vertaistukea, joten siksi oikeastaan olen tännekin päätynyt :happy:
 
Hei Ilpe! Tervetuloa ja onnea raskaudesta! :) Samassa tilanteessa olevia löytyy varmasti syyskuisten ryhmästä. Äitienkohtauspaikalta voi kokeilla onnea samassa kaupungissa asuvien löytymisen suhteen. :)
 
Moikka!☺️ Olen 21v ja asustelen Joensuun lähettyvillä. Tämä on toinen raskaus mutta lapsia ei ole, eli ensimmäinen raskaus päättyi keskenmenoon viime vuoden lokakuussa. Nyt raskausviikkoja jo 13+2 olisi mukava saada juttuseuraa ja saada apua askarruttaviin kysymyksiin☺️
 
Moikka Ensiraskaus! Tervetuloa foorumille ja onnea raskaudesta! :) Pahoittelut myös keskenmenneestä raskaudesta. :sad001 Oletko jo löytänyt oman lasketun ajan ryhmän? Sieltä löytyy samassa vaiheessa olevaa juttuseuraa. :) Kysymyksiä voi kysellä sekä siellä että no, missä hyvänsä foorumin kolkassa riippuen kysymyksestä. Raskauteen liittyviä Raskaus-osastolla, missä "konkaritkin" vastailee.
 
Täällä 28v 3 lapsen äiti Uudeltamaalta. Neljännen la lokakuussa eli nyt rv 6+3. Kavereilla ei vielä ole lapsia, joten lapsi aiheisia juttuja mielellään kirjoittelen :)
 
Oho mä oon unohtanut kirjailla tänne. Ollaan kolmenkympin korvilla oleva aviopari ja nyt on alkanut meistä tuntua siltä että ollaan tuijoteltu toistemme naamoja jo tarpeeksi ja olisi kiva tuijotella jonkun kolmannen naamaa välillä. Esikoisestamme siis haaveilemme.
 
Foreverfever, onnea raskaudesta! :Heartred Tervetuloa foorumille, oletko löytänyt jo oman lasketun ajan ryhmäsi? Jo syntyneiden lasten tiimoilta voikin keskutella Vauvan kanssa ja Elämää vauvavuoden jälkeen -osastoilla. :)

Tervetuloa Noaidi ja plussatuulia! :)
 
Olen uusi täällä ja odotan esikoistani Matinkylässä, Espoossa. Nyt 19+4 menossa. Jos muita asuu lähellä, niin mielelläni verkostoidun sekä täällä, että "oikeassa elämässä". Vertaistuki, kokemukset yms. Kiinnostaa ja olen mielelläni myös muille kuuntelevana korvana.
 
Olen uusi täällä ja odotan esikoistani Matinkylässä, Espoossa. Nyt 19+4 menossa. Jos muita asuu lähellä, niin mielelläni verkostoidun sekä täällä, että "oikeassa elämässä". Vertaistuki, kokemukset yms. Kiinnostaa ja olen mielelläni myös muille kuuntelevana korvana.

Tervetuloa ja onnea tulevasta vauvasta! :) Kannattaa kokeilla onnea Äitienkohtauspaikalla, löytyisikö samalla seudulla asuvia, jotka haluaisi verkostoutua. Omasta odotusryhmästä varmasti löytyy samassa tilanteessa olevia ja monet kokee saavansa niistä paljon vertaistukea. :)
 
Täällä kanssa yksi uusi :greet025 33-vuotias ja ensimmäistä lasta odotan. Jos kaikki menee hyvin niin lokakuussa olis laskettu aika. Vielä jännittävämpää tästä odotuksesta tekee, että ollaan miehen kanssa seurusteltu vasta muutamia kuukausia :smiley-ashamed008 On kuitenkin todella toivottu lapsi vaikka vahinko hän onkin :)

Länsi-Suomessa asutaan ja varmaan tässä ennen lapsen syntymää muutetaan yhteen ja ehkä mennään naimisiin koska haluan, että koko perheellä on sama nimi. Eli paljon muutoksia tulossa tänä vuonna :woot:
 
Takaisin
Top