Uusi jäsen (tai vanhakin), esittele itsesi täällä!

Tervetuloa Mrs. Brisby ja PisaraOnnea!

Onnea Mrs. Brisby tulevasta vauvasta! :happy: Oletko löytänyt jo oman odottajaryhmäsi?

PisaraOnnea, tsemppiä odotteluun ja tuleviin hoitoihin. Toivottavasti ne tuottavat pian tulosta. :)
 
Moikka! Olen 27-vuotias kohta 4-vuotiaan tytön äiti, ja nyt olisi toiveissa toinen lapsi.
Tulkaa rohkeasti juttelemaan asiasta kuin asiasta! :)
 
Hei kaikki, olen 21-vuotias, en ole kiirettä saada lapsia, mutta luen tietoja siitä:wink Kysymys kokeneille. Kuka ja mistä osti ikkunakalvon? Jotkut suosittelevat kansainvälisiä verkkokauppoja, muttei niistä osteta mitan mukaan. Jotkut https://www.ikkunakalvot.online/ tarjoavat ikkunakalvon ostamista mitan mukaan. Mitkä mielipiteet, onko järkevää ostaa mitan mukaan tai vaikeutan asiaa, onko sillä merkitystä? Katsoin videota https://www.youtube.com/ , leikkauksen kanssa vaikeampaa….lisäksi jäämiä en tarvitse. En halua maksaa jäämästä!
 
Muokattu viimeksi:
Tervetuloa Helioa! :) Mukavaa että löysit tänne jo näin alkutaipaleella. Onnea yritykseen on sen aika sitten nyt tai myöhemmin. :)
 
Heips!
Olen kohta 30 v. Ollaan mieheni kanssa oltu 9,5 vuotta naimisissa. Ostettiin pari kk sitten iso omakotitalo synnyinkuntani läheltä "maaseudulta". Nyt on elämäntilanne hyvä. Jätin pillerit pois marraskuun lopulla, ja jännäillään milloin tärppää esikoisemme ❤

Ammatiltani olen ompelija. Ja teen käsitöitä hyvinkin monipuolisesti. Ja teen töitä kotoa käsin.

Toivottavasti täältä saa vertaistukea ja ylipäätään vinkkejä!

Rakkaudella
Inanna
 
Heippa Inanna ja tervetuloa! :) Vauvakuumetta-osastolta löytyy paljon kuumeilijoita joten vertaistuki lienee taattua. Ehkä jo sinne löysitkin. Onnea yritykseen ja pikaista plussaa! :)
 
Moikka! Olen 22-vuotias ja odotan ensimmäistä lasta. Jonkin verran oon täällä käynyt kattelemassa keskusteluja, ja nyt sain aikaiseksi rekisteröityä :angelic:
 
Hei! Olen 30-vuotias yhden pian 2 vuotta täyttävän keskosena syntyneen lapsen äiti. Meidän alku oli hankala ja kipuilen nyt valtavan vauvakuumeen kanssa, muttemme uskalla vielä aloittaa uuden yrittämistä kun esikoisen kanssa on edelleen haasteita ja uuden raskauden päättyminen keskosuuteen tai keskenmenoon pelottaa. Toiveissa olisi että kuitenkin jossain vaiheessa uskaltautuisimme yrittämään toista.
 
Dione tervetuloa ja onnea tulevasta vauvasta! :happy: Odotin muuten poikaani saman ikäisenä kuin sinä olet nyt. :) (Anteeksi, hieman nostalgia nostaa päätään.)

Tervetuloa Lintukoto! :) Oletko huomannut että meillä on erityisperheille oma osasto täällä? Ei haittaa vaikka et kokisi varsinaisesti että olisitte erityisperhe, osaston määritelmä on lavea ja sieltä löytää vertaistuen monenlaisten haasteiden kanssa. Pääasiassa keskustelu on siirtynyt siellä salaiseen ryhmään. Laita minulle yksityisviesti, jos haluat mukaan salaiseen ryhmään. :)
 
Heippa! Uusi olen täällä. Ikää on 37v ja meillä on miehen kanssa yksi tyttö, 9v. Asumme Padasjoella, omassa talossa. Toivoisin löytäväni täältä juttukavereita kaikenlaiseen ajatuksenvaihtoon, täällä maalla kun asuu niin ollaan vähän kaukana kaikesta.
 
Heippa! Uusi jäsen olen. Ikää minulla on 37v ja olen 9v tytön äiti. Asumme mieheni ja tytön kanssa Padasjoella, pienessä kylässä. Toivoisin löytäväni täältä uusia ystäviä/juttukaveria, täällä haja-asutusalueella ollaan vähän kaukana kaikesta. Olen eläinrakas, meillä on sekä koira että kissa ja ratsastamassa käyn silloin tällöin.
 
Hei! Olen uusi käyttäjä täällä. Olen 30 vuotias ja minulla on 3v ja 11 kk ikäiset pojat. Liityin käyttäjäksi siinä toivossa että täältä löytyisi juttuseuraa.
 
Hei! Olen uusi käyttäjä täällä. Olen 30 vuotias ja minulla on 3v ja 11 kk ikäiset pojat. Liityin käyttäjäksi siinä toivossa että täältä löytyisi juttuseuraa.

Hei ja tervetuloa! :) Ainakin täällä on keskustelua poikiesi ikäisistä lapsista ja oikeastaan varsinkin täällä Mitä mielessä? -osastolla kaikesta maan ja taivaan välillä. :)
 
Kun viime aikoina tähän ketjuun on tullut hieman enemmän uusia, kiinnostaisi tietää, mistä/miten olette foorumille löytäneet? :)
 
Moikka,

Esittelempä minäkin itseni. :rolleyes: Eli siis täällä kirjoittelee 23-vuotias (pian 24) nainen, ensimmäistä yritellään mieheni kanssa. Itsellä sosiaalialan opinnot vähän vielä kesken, mut muuten sellainen tilanne, että pienoinen olisi ihan toivottu. :angelic: Yritystä takana puolisen vuotta ja liityinkin jo tuonne kuumeiluklubin puolelle jakamaan tuntojani. :grin
Palstan löysin ihan googlettelemalla, kun hain tietoa raskauteen liittyen.
 
Moikka ja tervetuloa zarar_! Toivotan teille pikaista plussaa. :) Kiitos tiedosta sen suhteen miten löysit tänne. Emme vastauksia tilastoi, ne antavat osviittaa siitä mihin meidän kannattaa panostaa ollaksemme uusien käyttäjien löydettävissä. :)
 
Heippa! Olen 33 v ja odotan ensimmäistä lastamme. Kaikki raskauteen liittyvä on niin uutta ja tuntematonta, että liityin tälle foorumille löytääkseni ns. hengenheimolaisia ja vertaistukea. :)

Taisin löytää foorumin googlettamalla jotain mieltäni askarruttavaa asiaa vauvakuumeiluaikana.
 
Takaisin
Top