Uusi jäsen (tai vanhakin), esittele itsesi täällä!

Tervetuloa Leija! Ja onnea raskaudesta! :happy: Teillä onkin isoja muutoksia edessä tänä vuonna. Varmaan ne herättää myös suuria tunteita.
 
Hei.
Olen 36v. Turusta ja ensimmäistä lastani odotan. La 7.8.2020. ensimmäistä kertaa siis myös täällä foorumissa.

paljon lapsia ympärilläni ja reilu 1v6kk sitten pääsin ystäväni kanssa synnyttämään kun en ollut varma että pääsisinkö koskaan itse kun ei miestä ollut löytynyt.

viime vuonna sitten pääsit että haluan löytää miehen rinnalleni. mutten uskonut että näin pian. Juhannuksen aikaan tulee 1v. kun ollaan oltu yhdessä ja kihloissa kuukauden vähemmän.

jännittää tää eka mut toistaseks on hyvin mennyt ja Toivon että tulee terve lapsi ❤
 
Hei Piusku83! Tervetuloa foorumille ja onnea! :happy: Ystävän kanssa synnyttämään pääseminen kuulostaa mielenkiintoiselta kokemukselta. Voisin kuvitella että se herättää ajatuksia oman synnytyksen lähestyessä, vaikka jokainen synnytys onkin erilainen. Kannattaa tutustua omaan odottajaryhmääsi, sieltä löytyy samassa vaiheessa odottavia. :)
 
Moikka. Olen 36-vuotias kolmatta lasta odottava äiti. Laskettu aika 25.8. Lapseni syntyneet 2005 ja 20078,joten edellisestä vauva-arjesta on kulunut jo aikaa.
 
Moikka Sade83! Tervetuloa foorumille ja onnea tulevasta vauvasta! :happy: Ehkä isommista lapsista on nyt apua lapsen hoitamisessa. :) Oletko jo löytänyt oman lasketunajan ryhmäsi?
 
Heip, täällä kolmikymppinen ensisynnyttäjä, jolla ei ole nyt (tiettävästi) kavereita raskaana, joten olisi kiva jutella jollain foorumilla siitä miten hommat sujuu. Laskettu aika olisi lokakuussa, mutta epäilen vahvasti, että neuvolassa laskettiin päin prinkkalaa mun epäsäännöllisen kierron vuoksi ja marraskuulle menee. Mutta ultrassahan se varmaan vähän selkenee.
 
Heippa Tähtimieli! Tervetuloa ja onnea! :happy: Kyllä se laskettu aika viimeistään nt-ultrassa selviää. Kuulemma joku on joskus saanut kunnallisen varhaisultrankin raskauden keston määrittämiseksi, jos kierto on kovin epäsäännöllinen.
 
Heips! Täällä uusi käyttäjä. ‍♀️ Juuri 26 vuotta täyttänyt 1,5 vuotiaan pojan äiti. Perheeseen kuuluu myös avopuoliso ja koira. Asustellaan vanhassa omakotitalossa Lempäälän lähistöllä. Olisi mahtavaa löytää juttukavereita täältä ja kenties uusia ystäviä.
 
Heippa Maritska ja tervetuloa! :) Ainakin täällä höpötellään lapsista ja no kaikesta muustakin. Jos tulee mieleen jokin aihe mistä haluat jutella niin rohkeasti vain aloittamaan ketjua. :)
 
Hei! täällä aika tuore käyttäjä 22.v. Oon seurannu foorumia jo esikoisesta lähtien ja nyt uskaltautunut liittymään mukaan kuumeiluun. Haavena ois toinen lapsi. Asun mieheni kanssa kanta-hämeessä ja meillä on pikkuinen 4kk vanha poika. On ollu ihana keskustella foorumilla muiden kuumeilijoiden kanssa, plussatuulia. :angelic:
 
Hei! Täällä uusi käyttäjä 22v.
Viikonloppuna plussasin ja ennestään löytyy pian 3v lapsi.
Asutaan kahdestaan tytön kanssa, koska plussasin heti eron jälkeen.
La. tulee joulukuulle :Heartpink Jännittää miten arki alkaa sujumaan yksin.
Ois kiva jos löytyis höpöttely seuraa :happy:
 
Heippa ja tervetuloa! :)

Pingviiniemo, onnea pojasta ja plussatuulia! :happy: Mukavaa että uskaltauduit nyt mukaan juttelemaan. :)

Onnea plussasta Helmikki! Voimia erotilanteeseen. Toivottavasti löydät vertaistukea. Vaikka tilanne tuntuisi raskaalta et ole ainoa yksinhuoltaja. :shy:
 
Heippa,

Täällä esittäytyy 28v esikoista odottava pk-seudulta.
Vuoden verran ollaan miehen kanssa perheenlisäystä toivottu. Mies kosi juuri kun aloimme yrittämään, ensimmäinen puolivuotinen hurahtikin sitten äkkiä kun suunnitteli samalla tulevia häitä. ❤️

Tammikuussa saatiin ilouutisia perheenlisäyksestä, jo viikkojen päästä ilo muuttui suureksi suruksi raskauden keskeytyttyä itsestään.

Pari päivää sitten sain ensimmäisen haamun testiin, nyt näyttäisi että odotetaan tammikuista saapuvaksi ❤️ pienokainen ehtiikin sopivasti mukaan meidän häärientoihin seuraavalle kesälle :p
 
Heippa Sinister16 ja tervetuloa foorumille! :) Otan osaa suruun. :sad001 Mutta onnea uudesta plussasta! Toivottavasti tällä kertaa raskaus jatkuu ja saatte pienokaisen häihin mukaan. :Heartred
 
Täällä kirjoittelee 28-vuotias, ensimmäistä vauvaa puolisonsa kanssa yrittävä nainen.
Yritystä takana vasta muutama hassu viikko ja foorumille eksyin etsimään muita joiden kanssa yhdessä jännitellä tulevaa!
Taustalla seuraillut jo hetken mutta tänään vasta profiilin tehnyt. :)
 
Hei,

täällä 30v ensimmäistä vauvaa yrittävä. Foorumia lukenut jo tovin, mutta nyt hiljalleen aktivoitunut kirjoittamaan itse.

Puoli vuotta yritystä takana. Suvussa lapsettomuutta, joten paineita ja pelkoja on
Pohjosessa asun joten mahdolliset hoidot eivät ole nurkan takana.

Hyvillä mielin vielä mennään, mutta sekin on vaihteleva tunne
 
Moi.
Täällä 30v. Minulla on tyypin 1 diabetes, odotellaan vauva nyt 6 viikko menossa. Asun Espoossa mieheni kanssa, 2 kissa ja 1 pupu. Itse olen brasilialainen-suomalainen, asun täällä kohta 2v. Olisi kiva tutustua lisää äidit!
 
Hei Kauniskauris ja tervetuloa! Onnea yritykseen, toivottavasti saatte plussan ilman hoitoja. :)

Moi Nathalierouhe! Tervetuloa ja onnea plussasta! :happy: Oletkin tainnut löytää jo oman lasketunajanryhmän.
 
Hei,

Täällä -92 syntynyt ensimmäistä kertaa raskaana oleva. Asun Helsingissä, mutta pian on edessä muutto Espooseen.

Tietääkseni kukaan lähipiiristäni ei ole raskaana, eikä omista kavereistani kuin yhdellä ole ennestään lapsia. Olen myös sisaruksista ja omista serkuista tiettävästi ensimmäinen, jolla on pullat uunissa. Miehen siskoilla on tosin lapsia.

Tulin tänne foorumille, jotta voisin varsinkin näin alkuraskauden aikaan (kun lähipiiri ei vielä tiedä) vaihdella tuntemuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa. :)
 
Takaisin
Top