Eiks oo hyvä et fsh nega?
Mul ei oo muita ko toi digi![]()
Joo.
Ootko kertonu jo miehelle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eiks oo hyvä et fsh nega?
Mul ei oo muita ko toi digi![]()
Joo kerroin sille näyttämällä digin :angelic: sano et arvas ku ei mulla oo ikinä aamusin paha olo. Nauro hetken ja jatko kännykäl pläräämistä ja sano et hän käsittelee tätä vähän myöhemminJoo.
Ootko kertonu jo miehelle?
Meillä ei muuten edes mennyt ajoitukset oikeen nappiin tässä kierrossa, että en silleenkään usko että olis mitään jännättävää. Vika onnistunut kerta oli -2 illalla. Yritettiin kyllä myös 0 päivänä, mutta suorituspaineet tai sit oli ollut jo viikolla liikaa (mulla oli tosi pitkään ovisoireita ilman plussaa) ni 0 kerta ei kyllä johtanut maaliin saakka. Että silleenkin on sitten ihan hyvä että alkaa noi inssitkin, niin ei jää ainakaan ajoituksesta kiinni.

oi kiitos tästäNoniin nyt niitä oireita: eli kokonaisuudessaan tosi oireetonta. Mulla oli verikokeissa matala ferritiini ja D-vitamiinista hieman vajetta (näin taustana)kierrot ovat olleet 22-27, 22 oli silloin kun söin ksm66 joten lopetin. Luteaali on ollut 10-11 eli ei kovin pitkä.
Seksiä harrastettiin dpo -2 ja dpo 1. Alussa olin varma plussasta, mutta varmuus hävisi päivien edetessä. Alku dpo päivinä oli hieman tukkoista nenää ja pientä tuntemusta mahalla, mutta ne oli sen verran alussa, että en usko niiden liittyvän raskauteen. Mulla tulee ovulaation aikaan aina pari finniä niskaan ja niin tuli nytkin, mutta ne tulivat pian takaisin, mikä oli outoa.
Dpo8: nälkä poissa, söin 2 kertaa päivässä, 4-5 kerran sijaan. Vv voidemaista, mutta niukkaa. Energinen vaikka nukkunut huonosti.
Dpo9: nälkä poissa. Vv voidemaista, mutta niukkaa. Sama energisyys.
Dpo10: aamulla ihan puskista hammastahna alkoi ällöttää. Huono olo bussissa, joka meni nopeasti ohi. Huono olo tuli takaisin aamupalalla ja lisäksi kova polttelu alavatsassa ja alaselässä. Maha meni yhtäkkiä aivan löysälle. Yhtäkkiä alkoi tuntumaan, että menkat alkaa ja laitoin siteen valmiiksi. Valkovuoto muuttui vetiseksi ja oli olo kuin olisi kokoajan pissat housuissa. Edelleen energinen.
tein tosiaan sen digin, joka oli nega ja vähän aikaan harmittelin sitä, mutta sitten tuli jostain olo, että tämä tulos ei ole nyt oikein ja lähdin heti kauppaan.
Normaali vatsan nippailu ja loppukierron turvotus puuttui. Eli aika oireetonta.
Kn on ollut kokoajan suht kova ja kiinni.
Plussatuulia kaikilleMä kyllä jään tänne vielä roikkumaan:bag:
Ps. Oli helvetin hyvä kun otin pari viikkoa sitten Jutan valmennuksen ja se alkaa tänään
edit. O-testit haamuilee vain
näitä on niin kiva lukea ja antoipa mullekin taas oireita joka kyllä naurattaa. OnneaPlussa!
Meikä on raskaana!!
Kuka seuraavaksi??
(Kuten näkyy, pieni onnesta sekoaminen täällä nyt, kun mieskin näki viivan!)

Onnea![]()

Plussa!
Meikä on raskaana!!
Kuka seuraavaksi??
nyt tarrat pienelle
kuka voiskaan olla seuraava? Missä vaiheessa menee Nyytti? Helena? Kukas muu?Onnea!Plussa!
Meikä on raskaana!!
Kuka seuraavaksi??

Sammie
Toivottavasti tosiaan tulee syliin asti. Tiedätkö tullaanko raskautta seuraamaan jotenkin normaalia tarkemmin, kun on tiedossa se herttamainen kohtu?
Yritän nyt kuitenkin uskoa, että ei mene! 

Täällähän on oikein plussa-aaltonyt tarrat pienelle
kuka voiskaan olla seuraava? Missä vaiheessa menee Nyytti? Helena? Kukas muu?
Onnea, ihanaa
Mahtavaa kun tähän ketjuun tulee näitä plussia. Näitä on ihana seurata. Paljon plussia keväälle![]()
En kyl häviä täältä minnekään, vaan jään odottamaan lisää plussia!