Vauvan liikkeet

mies tunsi eilen ensimmäistä kertaan liikkeet!:p tuli illalla muutamia kunnon potkuja. vaikka tällä viikolla on liikkeitä tuntunut huomattavasti vähemmän kun viime viikolla. mutta tässä vaiheessa varmaan turha ressata noista liikkeiden määristä..? :confused005
 
mies tunsi eilen ensimmäistä kertaan liikkeet!:p tuli illalla muutamia kunnon potkuja. vaikka tällä viikolla on liikkeitä tuntunut huomattavasti vähemmän kun viime viikolla. mutta tässä vaiheessa varmaan turha ressata noista liikkeiden määristä..? :confused005
Vauva saattaa potkia selkäänpäin nii sillon ne ei tunnu. Varmasti kaikki hyvin ku välillä tuntuu kuitenki. :happy: Liikelaskentaa sit muostaakseni noin rv 30 eteenpäin, nyt puolivälin tienoilla tosi vaihtelevaa viel millo tuntuu enemmän ja millon vähemmän ku vauvat nii pieniä vielä.
 
Täällä kolmas raskaus rv 17+5 ja ei vielä liikkeitä. Mulla on etinen istukka ja se kyllä varmasti vaikuttaa, edellisissä raskauksissa istukka ollut takana ja liikkeet tuntuneet jo aiemmin varsinkin tokassa raskaudessa.
 
Mulla tosiaan tuntunut nyt vasta about viikon enemmän tai vähemmän päivittäin. Nyt on 22+4.
 
Mulla on tänään 20+0 eikä mitään tuntemuksia :sad001 muutenkin on vähän haastava ollu päästä raskauteen ns "mukaan" kun ei ollut minkään sortin raskausoiretta koko matkalla:bag: ja alkunsa tämä raskaus sai ekasta ivf hoidon tuoresiirrosta.. eli ensin rämpiny 2vuotta lapsettomuuden suossa ilman plussan plussaa ja sit ootkin raskaana.. ni ei meinaa oikein aivot hyväksyä ajatusta:smiley-ashamed008 neuvolan tätikin lohdutti että kyllä se siitä kun maha on sen verran tiellä ettet saa solmittua kengän nauhoja.. mutta kun mä haluisin päästä vähän aikasemmin fiilikseen ni tuntuu vähän pettymyksestä kun ei tunnu liikkeitä yhtään
 
Tänään 19+5 ja reilu pari viikkoa jo liikkeet tuntuneet. Ensin hentoina ehkä kerran päivässä, mutta nyt jo tiheästi ja selvinä tömähdyksinä. On kyllä varsin eläväinen kaveri. Taidan odottaa ikiliikkujaa. :bored:
 
Tuntuuko liikkeet yleensä mitenkään kipeiltä? Mulla on nyt välillä tullut tuonne kylkiin sellaisia hentoja kipukohtauksia (en osaa selittää paremmin) ja vatsa on siitä kohdasta sillä hetkellä jotenkin "kova" tai pinkeä. Niin oon miettinyt, että onkohan nuo jotain potkuja...?
 
Mulla välillä sattuu kyllä liikkeet. Etenkin kun tää onnistui eilen potkimaan mua jotenkin hermoon että säteili jalkaan kipu :sad001 ja välillä nipistelee oikein pahasti.
 
Mulla välillä sattuu kyllä liikkeet. Etenkin kun tää onnistui eilen potkimaan mua jotenkin hermoon että säteili jalkaan kipu :sad001 ja välillä nipistelee oikein pahasti.
Nipistely! Just semmosta tuntuu.. ihan kuin joku nipistelisi sisältä päin. Hyvin sanottu Fuji!:thumleft
 
Viime yönä siirryttyäni sätkimään kuumeessa sohvalle ja odottelin panadolin vaikuttavan tunsin vihdoin ihan varmasti liikkeet, ei voinut olla ilmaa tai lihaksen elohiirimäistä nykimistä. Neljä kertaa ihan samaan kohtaan oikeen kunnon tömähdykset ja ehdin saada kädenkin siihen kohdalle, ihan selvästi nousi siitä kohtaa suoraan ylöspäin maha. Naureskelin itsekseni, että noniin, tyypillä on ainakin hauskaa kun mä teen tyyliin kuolemaa :laughing002 Nyt 17+4
 
Muokattu viimeksi:
Miulla menossa 17+5, eikä vieläkään tunnu mitään liikettä. Yritän päivän mittaan kuulostella ja tiedän ultrien perusteella miten eläväinen tyyppi siellä on. Vähän alkaa jo mietityttää, kun ei mitään tunnu, vaikka tiedän että ei vielä välttämättä tunne varsinkin kun esikoinen tulossa.
 
Äsken onnistuin ensimmäistä kertaa näkemään potkun ulospäin. Alamaha pompahti, kun pieni latas menemään. Toivottavasti intoutuu potkimaan illallakin, niin sais mieskin nähdä saman. :love7
 
Mä kans tänään köllöttelin kyljelläni ja siitä sit käännyin selälleni, niin vauva jäi ihan selkeästi toiselle puolen mahaa - se oli ihan kova ja pullea kohta jota sitten koko perheen voimin ihmeteltiin :hilarious: muistan, että esikoisestakin oli vinkeää kun joku osa mahasta pullotti tai monotti jotakin tiettyä osaa...
 
Takaisin
Top