Vauvan liikkeet

Keskustelun 'Heinäkuiset 2020' aloitti Mooseksenperintö, 2 helmi 2020.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. KyyNaama Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Hauska miten noi liikkeet "selkeyty" heti sen ekan kerran jälkeen kun tunsi kunnolla. Ei paljon sen jälkeen enää tarvinnut arvuutella, et no olikohan toi vai ei. Vähän hiljasempaa siinä sen jälkeen oli kyllä pari päivää, iltasin pari hentoa pienenpientä hipsuttelua. Nyt on sitten ainakin kaks päivää ollut aikamoista muljaamista, pikku hipaisuja ja sitten vähän suurempia potkuja pisin päivää, hauskaa :grin
    Tulin siihen tulokseen, että oli niitä hentoja liikkeitä tuntunut jo aiemminkin välillä tosiaan varmaan ihan muutaman viikon ajankin jo, mutta harvakseltaan, eikä niitä vaan osannu erottaa eikä antanut itselleen edes lupaa kuvitella niitä liikkeiksi kun halus olla satavarma :)
    • Tykkää Tykkää x 5
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  2. Fuji Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020

Mulla oli kans esikoisen kohdalla noin. Mietin että onko tuo nyt liike vai ei ja sit kun sen ekan tunsi kunnolla niin tajusi että viikon tai kaksi on jo liikkeitä tuntunut hellästi :D
    • Tykkää Tykkää x 3
  3. KyfiLaka Aloittelija Heinä-äidit 2020

Ekat liikkeet tuntui jo rv 15+jotain, nyt tuli rv 21 täyteen ja liikkeet tuntuu jo vatsan päältäkin, istukka takana ja kolmas raskaus.
    • Tykkää Tykkää x 3
  4. Heispanen Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Ihana ketju! Täällä 23 raskausviikko menossa ja varmaan viikolta 16-17 asti tuntunu hentoja liikkeitä, mut viikon 20 huitteilta potkittu välillä ihan kunnolla :D lisäks meidän vauva tunkee itsensä välillä kokonaan vatsan oikeelle puoleelle, jolloin pää näkyy ihan tohon vatsan päällekin :happy:
    • Hauska Hauska x 3
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Fuji Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020

Joo meillä kans saattaa tunkea itsensä tollai jommalle kummalle puolelle. Mulla on noi isommat liikkeet alkaneet nyt jo tuntua todella epämiellyttävältä. Huolestuttaa vähän kun toinen vaikka kääntyy ympäri niin sattuu tosi paljon. Kun eikö tässä vaiheessa pitäis vielä olla hurjasti tilaa heittää kunnon voltteja? Viikkoja vasta 23+5 kuitenkin..
    • Sympatiaa Sympatiaa x 3
  6. Heispanen Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Auts! Tätä oon miettiny, et muuttuukohan epämiellyttäväks sit kun mini kasvaa kokoa ja tila käy ahtaaks, mut enpä tosiaan tajunnu et jo noin aikasessa vaiheessa vois tuntuu inhottavalta :sad001 tsemppiä! Kai tää on taas jälleen osotus siitä, et kaikki raskaudet on erilaisii ja jokainen tuntee kehon muutokset niin eri tavoin. Toivottavasti olis sun kohalla nyt vaan joku sellanen vaihe, että liikkeet sattuu, ja tilanne muuttuis.
  7. Fuji Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020

No toisaalta mie oon tosi lyhyt. 146cm joten ei vaan oo tilaa. Siksi ilmeisesti esikoinen oli sga kun ei mahdu kasvamaan.. toivon myös että tää ei jatku ja olis vaan ohi menevää kun venyttää taas kohtua..
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  8. KyyNaama Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Mullakin on välillä muljahdellut tosi inhottavasti, oikeen on pelästynyt. Ei ole itellekään suotu tota vartta kun 155cm ja kaveri pähkäilikin, että "onkohan sulla noita kaikkia kolotuksia ja jomotuksia ollut jo alusta asti niin paljon kun sä oot joka suuntaan niin pieni, ettei ole lainkaan tilaa ja nyt sun täytyy kasvaa jotenkin niin paljon"
    Lantiokin on kuin pojalla, kapea ja suora :grin
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
  9. Miriam_88 Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Täällä myös yks tappi, pituutta 157cm. Liikkeet alkaa tuntumaan melko hyvin, mutta onneks ei tee kipeetä ainakaan vielä.
    • Tykkää Tykkää x 2

Jaa tämä sivu