Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :)
 
Eiköhän tule lisää poikia, kun ei muuta osata [emoji3]

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Tuo kiinalainen kalenteri on osunut tyttöjen kohdalla oikeaan. Nyt ennustaisi poikaa, olisipa se jännää!
 
Kiinalainen kalenteri osui esikoisen kohdalla oikeaan, mutta ei kuopuksen. Uskon siis siihen 50% todennäköisyydellä :grin
 
Kiinalainen kalenteri ei toiminut esikoisen kohdalla (hän on tyttö) joten nyt veikkaan poikaa :) sormustesti aina näyttänyt että saan tytön, pojan, pojan. Hyvin hämäävää, mutta se ei petä (siis aina kun olen tehnyt, saan saman tuloksen :D vaikka vuosia välissä). Toiveita sen kummemmin ei ole, kumpi tahansa on ihana.
 
Meillä ois pienenä salaisena toiveena poika, joka perisi isänsä ruskeat silmät. Ensimmäisistä lapsista päätin jo kauan ennen raskauksia, että ensin tyttö ja sitten heti perään poika. Näin tapahtui. Kolmas ei ollut suunnitelmissa ennen kuin tapasin nykyisen mieheni, jonka jälkeen aloin toivomaan toista poikaa.
 
Ja kiinalainen syntymäkalenteri on ollut molemmilla kerroilla oikeassa ja nyt se veikkaisi poikaa :Heartblue Joten sillä mennään
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan taitaa pitää paikkansa edelliset tytöt. Nyt se ennustaa poikaa ja poika olis ihan kiva, kun ei sellaista vielä ole. :Heartblue
 
Toivon poikaa ihan vain siksi että ne on meidän perheessä paljon helpompia kuin tyttö :D mulla aina unessa nähty sukupuoli pitänyt paikkansa, että odotellaan jos näkisi jotain vauva unia. Tyttökin olisi kyllä kiva niin sitten olisi molempia 2..
 
Meillä on jo yksi tytär ja aina tiesin esikoisen olevan tyttö, en tiedä miksi, mutta niin aina uskoin ja niin olikin.
Tästä on jotenkin hassua ettei mitään hajua eikä edes salaista toivomusta.Jännittävää olisi saada poika, mutta niin myös tyttö, kun näkisi millaista olla kahden likan äiti. :p Esikoinen toivoo pikkusiskoa, hän ei kylläkään tiedä vielä raskaudesta.
 
Kalenteri lupailee poikaa.
Kumpikin käy mutta ainakin nyt kuvittelen että poika olisi helpompi :grin
 
Hentoinen poikaolo ja toive. Jotenkin tuntuu että meidän pian 5v nykyisen kuopuksen olisi hyvä jatkaa perheen prinsessana. Kuopus itse tosin toivoo pikkusiskoa, se kyllä olisi ehkä jotenkin helpompi jatkumo käytännön kannalta.

Kiinalaiseen kalenteriin ei kannata luottaa, koska sekä esikoinen että kuopus (ja nykyinen raskaus) on hedelmöitetty samaan aikaan ja molempia merkkejä on satsiin sattunut. Pitääkin katsoa varsin siirtoaikojen mukaan.
Edit: Niiden mukaan katsottuna aiemmat meni oikein ja nyt tulis poika. Hmm... jo kaksi merkkiä. Tuntuu kyllä tyhmältä miettiä näitä kun ei tiedä onko tuolla elämää, mutta joku sukupuoli sillä siittiölläkin on ollut.
 
Muokattu viimeksi:
Oo jännää, mulle tarjoaa tyttöä tuo kiinalainen kalenteri :Heartpink en olekaan katsonut aiemmin tässä raskaudessa tuota, niin oli ihan yllätys.

Itsellä on kuitenkin poikaolo, koska jotenkin odotus muistuttaa esikoisen odotusta, joka on poika. Naamakaan ei kuki yhtään, ennemminkin iho mennyt parempaan päin :)

Mutta eipä tuon väliä kunhan jonkun elävän tuolta vielä käsiinsä saisi..
 
Hei te joilta löytyy jo molempia sukupuolia lapsista. Oliko raskaudet jotenkin erilaisia toisistaan? Uskotteko, että raskauden perusteella voisi tietää, kumpi oli tulossa? :)
 
Kumpi vain käy, mutta kahden tytön ja kahden pojan kokemuksella pojat niiiiiin paljon helpompia! :smiley-bounce012 Kunhan perii isin ruskeat silmät niin se riittää mulle :joyful:
 
Hei te joilta löytyy jo molempia sukupuolia lapsista. Oliko raskaudet jotenkin erilaisia toisistaan? Uskotteko, että raskauden perusteella voisi tietää, kumpi oli tulossa? :)

Ainoa ero oli että tytöt eloisampia, muuten ei mitään eroa ja tämä siis myös tyttö/poika kaksosraskaudessa :happy093
 
Hei te joilta löytyy jo molempia sukupuolia lapsista. Oliko raskaudet jotenkin erilaisia toisistaan? Uskotteko, että raskauden perusteella voisi tietää, kumpi oli tulossa? :)

Mulla oireista ei ole mitään pystynyt päättelemään kun vaihteli kaikissa niin paljon, mutta eka lapsi poika, ja näin ennen rakenneultraa ja sen jälkeen paljon unia poikavauvasta, linea negra myös ilmestyi.
Toka lapsi tyttö ei mitään muuta kuin unissa tyttö, ei linea negraa.
Kolmosesta luvattiin rakenneultrassa tyttöä, mutta näin unia poika vauvasta ja tuli myös linea negra, syntyi poika! Eli mä luotan tällä kertaa tuohon linea negraan tai varaan ylimääräisen ultran sukupuolen tarkistukseen, ennen kuin ostan mitään tyttö/poika väreissä, jos omat olot ei tue kätilön veikkausta:grin
 
Edelliset pitäny paikkaansa poika ja tyttö. Nyt ennustaa että ois tyttö tulossa. Saa nähdä, lapset toivoo kyllä pikkuveljeä :wideyed:
 
Takaisin
Top